10 Eylül 2012 Pazartesi

3 Michele Sinclair'in Yeni Kitabı "Vahşi Güzel"


Michele Sinclair'in  7 kitaptan oluşan McTiernay serisinden ilk kitabı 'İskoçyalı'nın Gelini'ni Koridor Yayınları yayınlamıştı. Şimdi yazarın aynı seriden ikinci kitabı "The Wed A Highlander' çıkıyor. Kitabın Türkçe adı "Vahşi Güzel" olacak ve kardeşlerden ikincisi olan Colin McTiernay'ı anlatıyor. Kitap 416 sayfa ve fiyatı da 18TL. Kitabın çıkış tarihi ise 14 Eylül.

Kitabın konusunu Koridor Yayınları'nın facebook sayfasından alıntılıyorum.

"Makenna Dunstan, daha önce hiç bir erkeğin korumasına ihtiyaç duymamıştı. Babasının sağlık durumu kötüleşip klanı ona emanet ettiğindeyse önünde tek bir seçenek vardı: Kuzey İskoçyadan gelen Colin McTiernayle evlenmek. Coline karşı dizginlenemez arzular beslemekten korkarken, kendini bir anda onun yumuşak öpücüklerine ve şefkatli dokunuşlarına teslim olmuş halde buldu. Fakat kalbini bu kadar çabuk kazanan bir adama güvenip güvenemeyeceğine dair şüpheleri vardı... 
Suyu bile donduran bir soğukluğa ve sertliğe sahip Colin McTiernay, Dunstan klanının ve özellikle de klan liderinin en küçük kızının kendisinden hiç hazzetmediğinin farkındaydı. Fakat Güney İskoçyalıları düşmanlardan ne pahasına olursa olsun korumaya hazırdı, işin ucunda inatçı ve vahşi Makenna olsa bile... Colin bu vahşi dişi kaplanı evcilleştirmenin onu baştan çıkararak mümkün olduğunu biliyordu. Planı, onu ancak daha fazlasına muhtaç kalacağı bir tutkuyla kendine bağlamaktı..."

3 yorum :

  1. Aaa tam da ilk kitabını tekrar okuyorken :D İskoçyalı'nın Gelini'ni yarılamış bulunuyorum. Gün içinde yorumunu yapacağım ama unutarak kitaba haksızlık ettiğini anladım. Ayrıca bu bu kitap Garwood esintisi taşıyorsa yazılan tüm İskoç kitapları taşıyor demektir çünkü sağlam bir Garwood okuyucusu olarak kitabı okurken bu düşünce aklımdan dahi geçmedi :)

    YanıtlaSil
  2. Benim geçti :) yani kitabı bitirdikten sonra yorumlarken bazı noktalarda benzer sahneler olduğunu hatırlıyorum ama hangi kitapta yok ki ;)

    YanıtlaSil
  3. Kitabı bitirince ancak hatıladım. Colin İskoçya'lının Gelin'inde zaten evli olan kardeş. Demek ki eskiye dönecek ve Laurel'i göremeyeceğiz. Buna üzüldüm işte :|

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın