14 Eylül 2012 Cuma

4 Yeni Yayınevi Aspendos'tan Yeni Kitaplar


Yeni yayınevi olan Aspendos Yayınevi, telif hakkını aldıkları kitapları açıkladılar. 

A.L. Jackson'ın kitabı olan Pulled, Rock Star Romance üçlemesinin ilk kitabı. Çekicilik ve ayrılık, kader ve görev, çok güçlü bir aşkın hikayesi.

Chris Womersley - Bereft, ABIA Yılın Edebi Eseri ve Indie En İyi Roman Ödüllerini alan aynı zamanda bir çok ödülde de aday gösterilen bir kitap. Konusunu yanlış anlamadıysam 1919 yılında Büyük Savaş'ın bitiminden sonra bir aileyi konu alan bir kitap.

Derin duyguları yazan Holy Goldberg Sloan ilk çıkış kitabı I'll be there. Kitap derin bir şekilde insan ilişkilerini araştırarak yazılmış. Kitabın yabancı okurları kitabı daha çok "modern peri masalı" şeklinde tanımlıyorlar.

Samantha Grace - Miss Hillary Schools a Scoundrel, Beau Monde Bachelor serisinin ilk kitabı ve tarihi aşk romanı. Bu türü sevenler yakında yeni bir yazarla tanışacaklar. Yayınevi kitabın çeviri aşamasında olduğunu bir aksilik çıkmazsa ekim ya da kasım gibi okuyucuyla buluşturmayı planladıklarını söyledi.

James Lee Burke, NewYork Times'ın en iyi satan yazarlarından biri.Neon Rain, Vietnam'da katillerle suçlularla polisle, bir çok yerde savaşan Dedektif Dave Robicheaux konu alan bir kitap.

Aspendos Yayınevi, mümkün olduğunca orijinal kapak kullanacaklarını bildirdi. Yayınevinin son çıkan kitabı da Günahkar Doğan adında fantastik türde bir kitap. Güzel bir kitap ile başlangıç yaptılar ve devamında da gayet başarılı yazarların kitapları geliyor.


4 yorum :

  1. Ya ben aşk romanları okumak istemiyorum artıki mesela şu Bereft gibi kitaplar okumak istiyorum ama okumaya başlayınca sıkılıyorum :D Doktooor derdime bir çareee :D :D

    YanıtlaSil
  2. O tarz kitapları okumak zordur canım benim. Biraz biyografi ve gerçeklik payı olan kitaplar oluyorlar bu da ağır ilerlemesine neden oluyor bu yüzden sıkılıyorsun. Ama maalesef buna çare bulamam ama ben sıkılmadan okuyorum severim o tarzı :)

    YanıtlaSil
  3. Aslına bakarsan bendeki şu Judith ve Garwood hastalığı başlamadan önce bu tür kitaplarda iyiydim ama iki senedir müptela bir şekilde tarihi aşk romanları okuyunca farklı türleri bırakıyorum sürekli. Bugünde farklı bir kitaba başladım ve aslında hiç anlamadığım bir konunun üzerinden dönse de iyi gidiyoruz :D Bakalım, başaracağım galiba hehe :D

    YanıtlaSil
  4. Azimle git başarırsın. Bende öyleydim şimdi şimdi toparlıyorum :) bu hastalıktan kurtulacağız hatunum :D

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın