30 Kasım 2012 Cuma

3 Sylvain Reynard'ın Yeni Kitabı Gabriel'in Coşkusu Çok Yakında


Gabriel'in Cehennemi ile tanıdığımız Sylvain Reynard'ın ikinci kitabı aynı zamanda serinin de ikinci kitabı olan Gabriel's Rapture hakkında Optimum Kitap'tan bilgi aldım. 

Kendileri ile twitter'dan konuştuğumda kitabı hazır olduğunu ve çok yakında online satış sitelerinde satılacağını söyledi. Ayrıca kitabın adının da "Gabriel'in Coşkusu" olacağını da öğrenmiş bulunuyorum. Şahsen ben ilk kitabı çok beğendim ve ikincisini de heyecanla bekleyenlerdenim :)



3 yorum :

  1. Hii ölürüm senin bilgi almana :D Çok sevindim ki buna ben kıhkıh :D

    YanıtlaSil
  2. hehe çok fena çalışıyorum :P sevdiğim kitaplar söz konusu olduğunda içimdeki araştırmacı gazeteci ruhu ortaya çıkıyor :D

    YanıtlaSil
  3. Orjinal adının tam çevirisi Gabriel'in Kendinden Geçişi gibi bir şey oluyor galiba :D Her iki isim de saçma yav heheh :D Neyse yine de okuruz, hiç dert değil :D

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın