14 Kasım 2012 Çarşamba

9 Tüm Kitaplar Yarı Fiyatına


Merhaba arkadaşlar, bu tür paylaşımları reklam olarak algılanmanızdan çekiniyorum ancak, söz konusu site ile hiç bir bağlantımız olmadığını belirteyim öncelikle.

Ancak şu an çok güzel bir kampanya sürdüyor Kitap Sihirbazı . Açılışlarının şerefine yeni-eski tüm kitaplarda yüzde elli indirime gitmişler. Üstelik 20 lira üzerinde kargo bedava. Ben ilk siparişimi verdim. Sizlerin de siteye göz atmanızı ve almak istediğiniz kitaplar için bu fırsattan yararlanmanızı tavsiye ederim :) Bu günlerin en çok gündemde olan kitabı, Karanlığın Elli Tonu ve sitemizde de yorumunu bulabileceğiniz, fazlasıyla beğenilen Gabriel'in Cehennemi ikilisi bana yalnızca 27 liraya mal oldu ki ikilinin normal maliyenin 54 küsur lira olduğunu düşünürsek gayet uygun. Bir de takipçilerimizden Garwood'cu olanları biliyorum, onun yeni kitabına da 10 liraya ulaşabilirsiniz ayrıca... :) Kampanya 25 Kasım 2012'de sona erecek...

Bir tıklayın, gezin, dolaşın, kampanyadan faydalanın derim.

Not: Online desteği gayet sabırlı, tecrübe ile sabittir :D

Bir not daha:  Kısa bir süreliğine röportajlarımıza ara verdik, sınav ve iş yoğunluklarından dolayı. Ancak kısa bir süre sonra, gerçekten beğeneceğiniz, belki de biraz şaşıracağınız paylaşımlarla sizlerle olacağız... Takipte kalın efendim :)

9 yorum :

  1. Şahsen eğer sipariş vermemiş olsaydım ve siparişlerim elime ulaşmamış olsaydı bende buradan verirdim :)) gerçekten çok daha karlı bir alışveriş olurdu benim için :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, sayende keşfetmiş birisi olarak, teşekkürü borç bilirim :D

    YanıtlaSil
  3. Ne demek :)) Sipariş vermene sevindim :)) Bir de ekleme yapayım siteye kayıt olan herkese Optimum Kitaptan çıkmış olan Seçilmiş Kişi hediye ediliyor. İlk verilen siparişin içine konulacakmış :))

    YanıtlaSil
  4. Pazartesileri de kargo bedava... :D Eklersek çok ekleriz. Hehe^^

    YanıtlaSil
  5. ayrıca 20TL üstünde de bedava :P haklısın çok iyi bir kampanya :))

    YanıtlaSil
  6. Onu, ben söylemiştim ki konuda :P Susalım biz en iyisi heheh^^

    YanıtlaSil
  7. Ben siparişimi verdim vermesine ama , içimde bir huzursuzluk oldu bilmediğim bir site olduğu için.O yüzden içim rahat etsin diye sorayım dedim Çiğdemcim siparişlerine sorunsuz ulaşabildin mi ? ^^

    YanıtlaSil
  8. @YazıDizisi yanıt geciktiği için üzgünüm, bu aralar biraz yoğunum :) Evet kitaplar elimde sıkıntı yok :)

    YanıtlaSil
  9. oo tamam o zaman , ilgin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın