18 Kasım 2012 Pazar

4 Tüyap'tan Haberler...


Bugün Tüyap'taydım ve size oradan son haberleri vermek istedim. Biliyorsunuz ki 25 Kasım'a kadar açık ve gitmek isteyenlere de ön hazırlık olur :)

Öncelikle genel anlamda kitaplarda indirimler vardı. Bütün yayınevleri bir şekilde indirim yapmışlardı. Koridor Yayınları, son çıkardıkları kitapları 15 TL eski kitaplarını 10 TL'den satıyorlardı. Üstelik tarihi aşk romanı ve İskoç romanı severler kitaplar 10TL idi. Ephesus, Sonsuz Kitap/Yakamoz Kitap, Arkadya Yayınları'nın kitapları 10 TL idi. Epsilon, Pegasus, Doğan Kitap kitaplarına göre indirim yapıyorlardı ama yaklaşık olarak % 20-25 arası indirimler vardı. Dex'in kitapları 10 TL idi ama Yedi Ölümcül Günah serisinin kitapları ve birkaç kitap 4 TL'ydi. Nemesis Yayınları'nında kitaplarına göre indirimi vardı ama çoğunlukla okunan Rachel Gibson kitapları 10 TL'den satılıyordu. Martı Yayınları'da kitaplarını 10TL'den veriyordu ama Pretty Little Liars serisinin kitapları 7,50 TL idi. 

Genel olarak bakındığım standlardan fiyatlar bunlardı. Julia Quinn'in yeni kitabı "Öpüşünde Saklı" ön siparişten önce stanttaydı. Özgürlüğün Elli Tonu'nu sordum ve bana kesin olarak görevliler 28 Kasım'da çıkacak dediler. Feniks Kitap'tan çıkacak olan Umut Işığım, stantta yerini almıştı. 

4 yorum :

  1. Şanlı şehir İstanbul... Aldın mı bari bir şeyler :)

    YanıtlaSil
  2. Almam mı? :D Koridor Yayınları'ndan Kelebek, Arkadya'dan Mart Menekşeleri, Feniks'ten Umut Işığım, Sonsuz Kitap'tan Tepeden Tırnağa, Epsilon'dan Julia Quin - Öpüşünde Saklı, Ephesus'tan da Fırtına Kokusu ve Kutsal Resim (imzalı:))
    bu kadarcık aldım :))

    YanıtlaSil
  3. Yayın evlerini aklında tutabilmene hastayım :D Azmış ya :P Brenda Joyce'un kitabı yok muydu? :D

    YanıtlaSil
  4. Brenda Joyce ben zaten nette almıştım :) kitaplar gözümün önünde nasıl unuturum yayınevlerini :P Az aldım evet ya :( bir hafta önce netten sipariş verince fuara az bütçeyle katıldım :D Ama olsun bu kitapları istiyordum zaten :) Ayrıca çaktırma aldığım iki kitapta da yetişkin okuyucu uyarısı var :P

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın