18 Aralık 2012 Salı

5 Julie Garwood - Ödül


Garwood'un, çok öncesinde okuduğum ama blogda dolanırken yorumlamadığımızı dehşetle fark ettiğim bir kitap, ödül :) En sevdiklerimden de birisidir üstelik.

Julie Garwood'un kalemini bilen zaten biliyor. Çok sevdiğim ve beğendiğim bir yazar.  Ödül de Düğün'den ve Gelin'den sonra en çok sevdiğim 3. kitap diyebilirim. Bir de Fidye var, kapışırlar :D

Neyse efenim, gelelim sadede :)

Ödüldeki kadın karakteri, Nicholaa, benim kitaplardaki en sevdiğim kadın karakterlerden birisi. Her zamanki gibi zeki, masum ve güzel tabii ama yine de Nicholaa'yı benim için farklı yapan bir şey var. Belki de daha kitabın başlarında Royce'dan kurtulmaya çalışırken yaptığı zekice hamlelerdir sebebi. Bir de yeğenini korumaya çalıştığı anlar... Oradan size, tebessüm ettirecek küçük bir alıntı sunmak isterim:
Nicholaa "Bana oğlumu ver," talebini yineledi. 
"O senin oğlun mu?" 
Nicholaa bu soruyu yanıtlamadan önce Ulric bir kelime aguladı: "Anne." Bebek ona baktığı için Nicholaa bu fırsatı kaçırmadı. 
"Elbette oğlum," dedi, "Onun bana 'anne' dediğini henüz işittin." 
Royce'un çileden çıktığı aşikardı. "Hanımefendi, geçen beş dakika içerisinde bu bebek bana, atıma ve kendi yumruklarına 'anne' dedi. Benim sabrımı deniyorsun."
Ve, evet. Bu tatlı atışmalarını da seviyorum. :)

Garwood kitapları arasında şüphesiz ilk beşte yer aldığını düşündüğüm bir kitap bu. Royce ve Nicholaa çiftini seveceğinizi düşünüyorum. Özellikle Tarihi Aşk Romanlarını okumayı sevenler bu kitabı kaçırmasın derim. Kitabın konusunu da şöyle paylaşayım;
New York Times çok satanlar yazarından harikulade bir eser daha… 
Fatih William’ın Sakson tutsağı Nicholaa, Norman soylularından biriyle evlenmek zorunda bırakılır. Genç kadın eş olarak kendine merhametli savaşçı Baron Royce’u seçer. Becerikli, isyankâr ve tam anlamıyla tecrübesiz Nicholaa hislerine söz geçirmeye çalışsa da Royce’dan etkilenmeye başlar. Savaşın acımasızlığını, tutkunun yakıcılığını deneyimlemiş olan Royce ise bu çekici kadın karşısındaki hislerinin derinliğinden ötürü dehşete kapılır. Ve Saksonlar’ın Norman istilacılar tarafından böylesine ilgi gördüğü bir ihanet ikliminde, Royce ve Nicholaa yeni bir aşka yelken açarlar... 
“Kalbinizi fethedecek kahramanlarıyla ÖDÜL gizem, entrika ve aşk dolu bir roman…”
                                                                                                        Affaire de Coeur
“Sürükleyici anlatımıyla romantik, eğlenceli ve bir o kadar da macera dolu bir hikâye.”
                                                                                                               Randezvous
 
“Tek kelimeyle kusursuz.”
                              Romantic Times

5 yorum :

  1. Bende yorumunu görünce çoook şaşırdım nasıl olurda yorumlamamışız diye :)) Benimde çok sevdiğim kitaplarından biri Ödül ve okurken çok zevk almıştım :)

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için sağol.Okunacak listeme aldım

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim JG romanlarından biri. Nicholaa'nın Royce'u çıldırttığı zamanları keyifle okudum. Özellikle de genç kızın, Royce'un istediği gibi davranırken Royce'un sinirlenmeleri çok hoştu.

    Kitabın en güzel yeri ise Nicholaa'nın evden iyice uzaklaştıktan sonra Royce yaptığı sürprizdi :)))

    YanıtlaSil
  4. @KitapTutkusu anlattığınız sahneleri hatırlarken yeniden okuyasım geldi kitabı :)

    @hayatpaylaştıkça Okuduktan sonra yorumunuzu görmek isteriz :)

    YanıtlaSil
  5. Ahh tanrım :) ne kitap ama !

    Garwood muhteşem ötesi bir yazar ve yaşayan kanıtı işte bu kitap sanırım:)

    Okurken sürekli gülümsedim, atışmaları muhteşem:)

    Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın