20 Şubat 2013 Çarşamba

1 FMArsal Kitabı "Yalnız Gözlerin İçin" Çıkıyor


Fatih Murat Arsal'ın yeni kitabı için Ephesus Yayınları ile anlaştığını biliyorduk. Şimdi yayınevinden yazarın hayranlarını sevindirecek bir haber geldi. Kitabın 21 Şubatta ön siparişte olduğunu bildirdiler. Ayrıca kitabın 780 sayfa olduğunu da söylediler.

Kapak tasarımı diğer kitaplarının kapakları ile kıyaslandığında daha güzel olduğu şüphesiz. Ephesus yine başarılı tasarımlarını göz önüne serdi diyebiliriz.

Kitabın tanıtım yazısını yayınevinin sayfasından alıntılayarak sizlerle paylaşıyorum:
Sevgi nelere engel olabilir? 
Acı dolu bir kalbin ilacı olabilir mi?  
Gizemli bir adama olan öfkeyi yok edebilir ya da bitmez sanılan bir nefretin verdiği sızıyı dindirebilir mi? 
Tutkuyla harmanlanan nefretin çöküşüne, sırlarla harmanlanan sevginin mücadelesine şahit olun… 
Kazanmanın hüznünü, yenilmenin güzelliğini hissedin… 
Mavi gözlerde kaybolan bir adamın aşkı için direnişini okuyun… 
Ve acılı bir kadının adım adım sevgiye boyun eğişini görün!
Gülümseyeceğiniz, hüzünleneceğiniz ve sonunda mutlu olup keşke bitmeseydi diyeceğiniz bir FMArsal romanı…

1 yorum :

  1. Bence sırf kapağı için okunabilir. Bayıldım! :D

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın