6 Mart 2013 Çarşamba

8 Alma Katsu'nun İkinci Kitabı Çıkıyor


Martı Yayınları, Alma Katsu'nun The Taker Üçlemesinin haklarını almış ve ilk kitabı Sonsuz Arzuya Uyanış'ı yayınlayarak yazarı okuyucu ile tanıştırmıştı. 
Şimdi yayınevi üçlemenin ikinci kitabı olan Sonsuz Arzuyla Hesaplaşma'yı matbaa'ya verdiklerini açıkladı. 
Kitabın 464 sayfa olduğu 19 TL olacağı da açıkladığı konusunda da okuyucuyu bilgilendirdi yayınevi.

Konusunu yayınevinin facebook sayfasından alıntılayarak sizlerle paylaşıyorum.

Ölümsüzlüğün gücünü kullanarak etrafına kötülük saçan Adair, bir tek aşk karşısında çaresizdir. Fakat gün gelip karşılıksız sevdiği aşkı tarafından ihanete uğrayan ve mahkûmiyete terk edilen Adair bambaşka bir dünyada, hiç bilmediği bir zamana gözlerini açar. Artık aşkın esaretinden kurtulma ve yabancısı olduğu bir hayatta öç alma vaktidir. 
Büyülü bir geçmiş ile modern bir şimdi arasında nefes kesen bir yolculuk sunan Sonsuz Arzuyla Hesaplaşma, özgürlüğe ulaşmak ve intikam uğruna nelerin göze alındığını anlatan destansı bir roman...

8 yorum :

  1. sürükleyici ve enteresan bir kitaptı. sonunda ne oldu ne olacak nasıl çıkacak derken bitirdim kitabı fakat ne anladım diye sorarsanız kafam karıştı. bilmiyorum bir şeyler eksik gibi geldi bana kitapta. normalde fantastik kitapları severim ama bunda bir şey eksikti. tamam duygu yoğunluğunu çok güzel yazmış yazar, okurken üzüldüm Lanny'ye ve Jonathan'a da sinir oldum. kitapta sürprizler de vardı ama ikincisini okumayı düşünmüyorum. bana bir şey katmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kitap da herşey yüzeyseldi ama ikincisinde herşey daha ayrıntılı ve bence türünün en güzel örneklerinden biri ve duygu yoğunluğu gerçektençok yüksek ve Jonathan nı tekrar diriltiyor adair olaylar günümüzde geçiyor ve adairin geçmişi açıklanıyor bence okuman lazımdı

      Sil
  2. İlk kitaba dair pek iyi yorumlar duymamıştım ki bu yüzden ertelemiştim almayı şimdi sizinde yorumunuzu okuyunca soğudum kitaptan. Sanırım almayacağım :)) Yorumunuz için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  3. bence de okumayın, kitapları yarım bırakmayı sevmem o yüzden bitirdim. çoksatanlar listesine girmiş mi bilmiyorum ama girmişse çok şaşırırım öyle söyleyeyim :)

    YanıtlaSil
  4. Emin değilim çok okunanlara girdi mi ama kesinlikle almayacağım sanırım... :))

    YanıtlaSil
  5. 3 . Kitap artık ciksinnnnnnnnnnnnn tek kelimeyle süper bence okunması gereken bi kitap

    YanıtlaSil
  6. 3.kitap artık ciksinnnnnnnnnnnnn bence harika sürükleyici bir roman sıkılmadan okuyacak tarzda

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın