15 Mart 2013 Cuma

2 "Saksı Olmanın Faydaları" Önümüzdeki Ay Çıkıyor


 Stephen Chbosky kaleminden "The Perks of Being a Wallflower" kitabının telif haklarını Feniks Kitap almıştı. 
Kitabın ülkemizde "Saksı Olmanın Faydaları" adıyla yayınlanacağını da duyurmuştu yayınevi.
Şimdi yayınevi yeni bir haber yayınlayarak kitabın 1 Nisan'da satışa sunulacağını duyurdu. 
Kitabı bekleyenlerin sevineceği bir haber oldu bu...

Kitabın uyarlaması olan bir film var ve ülkemizde vizyona girmedi ancak internetten filmi izleyebilirsiniz.

2 yorum :

  1. Güzel kitaptı. Filmi de izlemek istiyorum kitap çıkmadan izlemek lazım ikinci kez okumayı düşünüyorum çünkü :D

    YanıtlaSil
  2. Şahsen okumadım ama çıkmasını bekliyorum, bende okumak istiyorum. Okuduktan sonra filmini izleyeceğim :))

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın