18 Nisan 2013 Perşembe

0 Ephesus Yayınları İki Kitabı Hakkında Yeni Bilgiler Verdi


Moira Young'un kitabı olan "Kan Kırmızı Yol"un haklarının Ephesus Yayınları tarafından alındığını duyurmuştuk. 

Kitap 'Dust Lands' serisine ait ve seri şuanda üç kitaptan oluşuyor. Ayrıca kitabın filmi çekiliyor, yönetmeni Ridley Scott olacağı da belli olmuş. 2014'te vizyonda olacak olan kitap Ephesus logosuyla Mayıs 2013'te okuyucuyla buluşacak. 

Şahsen kitabı merak ediyorum ve filmini izlemeden önce okuyacak olmak da güzel olacak :))


Ephesus Yayınları, Fatih Murat Arsal'ın "Yalnız Gözlerin İçin" adlı kitabını okuyucuyla buluşturduğunda yazarın diğer iki kitabını da - Seni Sevmek İstemedim ve Nefretten Sonra - buluşturacağını söylemişti. 
Şimdi yayınevi yazarın "Seni Sevmek İstemedim" kitabının kapak taslağını okuyucuyla buluşturarak fikirlerini sordu. 

Şahsen ilk basılan kitabın kapağına göre çok güzel buldum, ama pozu Twilight'ın pozuna benzettim bu bakımdan pek ısınamadım ama Ephesus ayrıcalığı ile kapak çok güzel olmuş :)) 
Eğer kitapla ilgili fikirlerini belirtmek isterseniz Ephesus Yayınları'nın facebook sayfasına bakabilirsiniz :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın