22 Nisan 2013 Pazartesi

2 "Gabriel's Inferno" Üçlemesinin Son Kitabı da Yurt Dışında Çıkıyor


Biliyorum devamlı ülkemizdeki yayınlanan ya da yayınlanacak kitaplar hakkında haber yayımlıyorduk ama bu haberi duyunca sizlerle paylaşmadan geçemedim. 

Ülkemizde Optimum Kitap'tan çıkan Sylvain Reynard kaleminden "Gabriel'in Cehennemi" ve "Gabriel Arafta" kitaplarının "Gabriel's Inferno" üçlemesinin kitapları olduğunu biliyorduk. Hatta yazarın üçüncü kitabını yazdığını da duymuştuk bir şekilde. 

Şimdi bu serinin üçüncü kitabı yurt dışında 3 Aralık 2013'te çıkacak ve kapak tasarımı okuyucuya tanıtıldı. Bende sizlerle paylaşmak istedim. 

Ahh bir de dün Optimum Kitap'a sordum kitabın ne zaman çıkacağını aynı tarihlerde bizde de çıkacak dediler. Bu demektir ki 3. kitap bizde de aralık ayında çıkacaktır :)

Bilmeyenler ve ya henüz okumamışlar için, serinin güzel bir aşk hikayesi olduğunu söyleyebilirim. Her ne kadar erotik aşk romanı olarak geçse de kitapların kapakları öyle bir izlenim kazandırsa da kesinlikle öyle değil. Erotik bir aşk romanı değil normal bir aşk romanı ve edebi karakterlerden Dante'nin aşkından alıntıların bulunduğu bir aşk romanı serisi. 

Serinin ilk iki kitabının yorumu blogumuzda bulunuyor:


Kitabın yayınlanan konusunu çevirip sizlerle paylaşıyorum hatalarım varsa affola :)

Profesör Gabriel Emerson sevgilisi Julianne ile yeni bir hayata başlamak için Toronto Üniversitesi'ndeki işinden ayrılır. Birlikte her soruna karşı koyabilecekleri konusu kendine güveniyordur. Ve baba olmayı ister.  
Ama Julianne'nin mezuniyet programında öğrenci olmasının bütün baskıları Gabriel'in planlarını tehdit eder. Julianne Oxford'da akademik bir konuşma şansı verildiğinde Gabriel'in araştırmalarına zıt düşen bir konuda karşı karşıya gelirler. Ve Oxford'da Julia'nın aşağılama amacında olan ve Gabriel'in karanlık sırlarından birini ortaya çıkaran amaçlayan eski bir düşman ortaya çıkar.  
Geride kalan şeytanlarıyla karşı karşıya gelmek için Gabriel biyolojik anne ve babasını araştırmaya başlar. Kendisi, Julianne ve bir aile olma umuduyla şaşırtıcı olaylar zincirini başlatmış olur.

2 yorum :

  1. İkinci kitabı okurken bitiremeyecek kadar sıkıldığım için pek heyecanlanamadım :D Hoş, nedense 2'nin son kitap olduğunu düşünüyordum.

    YanıtlaSil
  2. Şahsen ben beğenmiştim ha evet sıkıldığım sayfalar olmuştu ama genel anlamsa sevmiştim kitabı bu yüzden bu kitabı da heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın