18 Nisan 2013 Perşembe

3 Nemesis Kitap'ın Çıkaracağı Kitapları Duyurdu


Nemesis Kitap, çıkaracakları kitapları okuyucuya duyurdu. 

Bu kitaplardan biri en çok okunan yazarlardan biri olan Rachel Gibson kitabı olacak. 
En son yazarın 'Chinooks Hockey Team' serisini okuyucuyla buluşturup seriyi bitiren yayınevi yazarın yeni bir kitabını yayına hazırlıyor. 
"Tesadüfler Adası" kitabı bir seriye ait değil ve kitap çağdaş aşk romanı, chick lit türünde. 

Şahsen ben henüz yazarın kalemiyle tanışmadım ve bu kitapla tanışmayı planlıyorum :)) 

Kitabın konusunu aşağıda sizlerle paylaşıyorum :)
Eski bir süpermodelin özel fotoğrafları, ayrıldığı nişanlısı tarafından internette paylaşılırsa ne olur?  
Tabii ki o fotoğraflar ışık hızıyla yayılır. 
Lola Caryle, ayrıldığı nişanlısı Sam’in, intikam için böyle bir şey yaptığını öğrendiği gün sadece kaçmak ister. Kendini, çok fazla insanla karşılaşmak zorunda kalmayacağı bir adaya atar. Adada katıldığı minik bir turda, teknede uyuyakalır. Uyandığında ise tekne kıyıda değil, okyanusun ortasındadır; üstelik dümende hiç tanımadığı bir adam vardır.  
Dümendeki adam, yani Max Zamora da, kaçırdığı teknenin içinde bir kadın olduğunu, Lola uyanınca fark eder. Onu takip eden çeteden kaçmaya çalışan ve hükümet adına gizli işler yapan Max için bu durum hiç iyi olmamıştır. Lola’dan, yani yıllarca dergilerden ve afişlerden görüp hayran kaldığı bir süper modelden kurtulmak zorundadır.

Nemesis Kitap'ın bir diğer yeni kitabı da Donna Kauffman kaleminden geliyor. 

Yazarın "Benim Küçük Aşk Pastam" adıyla okuyucuyla buluşacak olan kitap 'Cupcake Club' serisinin ilk kitabı. 
'Cupcake Club' serisi toplamda dört kitaptan oluşuyor ve çağdaş aşk romanı, chick lit türlerinde...

Romantik komedi tadında kitapları sevenler için Nemesis Kitap harika iki kitap çıkarıyor ki bu kitabı da istiyorummm :))

Kitabın konusunu aşağıda sizlerle paylaşıyorum:
Leilani yaptığı işe âşık bir kadındır. Amerika’nın en önemli restoranlarından birinde şeflik yeteneklerini sergileyebileceği bir iş bulduğunda, hayatındaki her şeyin istediği şekilde devam edeceğini düşünür. Bir süre tam da böyle gider işler. Sonunda Leilani, restoranda kendini kabul ettirmiş ve ne kadar yetenekli bir şef olduğunu kanıtlamıştır. Ancak bir müddet sonra hakkında başlayan dedikodu, onun kulağına bile gelecek kadar yayılır.  
Leilani’nin bulunduğu noktaya, restoranın sahibi ve aynı zamanda televizyon programları neredeyse ülkenin tamamı tarafından izlenecek kadar ünlü olan şef Baxter sayesinde geldiği kulaktan kulağa anlatılmaktadır.  
Bu dedikodunun yayılmasıyla birlikte zor duruma düşen Leilani uzaklaşmayı tercih eder. Babasının yaşadığı küçük adaya geri dönerek orada kendine küçük bir pastane açar. Pastalar ve kekler yaparak mutlu bir yaşantı kuracağını ummaktadır ancak işler pek de beklediği gibi gitmez. Geride bıraktığı hayatından biri, Leilani’nin peşindedir. Vazgeçmeye de pek niyeti yok gibidir.


Ve son olarak Nemesis Kitap, Yılmaz Şener kaleminden "Son Hikaye" ve Ransom Riggs kaleminden de "Sherlock Holmes El Kitabı" adlı kitapların da çok yakında okuyucuyla buluşacağını duyurdular.

3 yorum :

  1. Kusursuz'dan dolayı olsa gerek, kaçırma olaylarına bir sempatim var :P İlk kitabın konusu hoşuma gitti ama Rachel Gibson olunca bir durakladım. Elimdeki kitabını pek sevemedim çünkü. Keşke şunu McNaught yazsaydı diye aklımdan geçmedi değil... :D

    YanıtlaSil
  2. Neden sevemedin? Rachel Gibson kaleminin hayranı çok fazla okuyucu var, neden sevemedin?

    YanıtlaSil
  3. Bilmem, tam olarak bana hitap etmedi sanırım. Sürekli bir eksiklik hissi vardı okurken, zaten bitirmedim de kitabı. Bilmiyorum yani... :D

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın