25 Nisan 2013 Perşembe

2 Sylvia Day - Günaha Davet


Sylvia Day kaleminden okuduğum ilk kitap Günaha Davet... Kitap tarihi aşk romanı ama sadece bu türle sınırlı değil aynı zamanda erotik aşk romanı da... Bu yüzden okumak isteyen arkadaşlara diyeceğim tek şey kitap kesinlikle +18.

Öncelikle yazarın dili akıcı, sade olduğundan kalemini sevdim. Özellikle Crossfire üçlemesini okumak istiyordum ve yazarın kalemini o seriyi okumadan bu kitapla bir tadayım diye merak ederek okudum. Kalemi gerçekten güçlü ve güzel hatta kitabın kurgusu da fena değildi ama yine de eksik bulduğum şeyler vardı ya da bana eksik geldi bilemiyorum.

Bir tarihi aşk romanıyla erotik aşk romanının harmanlanmış halini okudum bu kitapta ve açıkçası pek hoşuma gitmedi. Yani tamam okuduğumuz tarihi aşk romanlarından biraz erotik sahneler var ama tamamen bu şekilde kurgulanmış değiller. Buradaki sevişme sahneleri beni rahatsız etti daha doğrusu detayları beni rahatsız etti ki ben Grinin Elli Tonu'nu okurken rahatsız olmadım ama bu kitapta rahatsız oldum. Belki de tarihi aşk romanına bu sahneleri yakıştıramadım.

Bir de kitapta aşkı çok fazla hissedemedim. Jessica ve Alistair arasındaki arzu o kadar fazla ki onların aşk dediği şey bana daha çok birbirlerine karşı hissettikleri arzu ve cinsel ihtiyaç gibi geldi.

Kitapta hoşuma giden sayfalar genellikle Michael ve Hester'ın konu olduğu sayfalardı. Yani Jessica'nın kız kardeşi ve yeni Lord Tarley... Onların arasındaki ilişkilerde aşk vardı, Michael'ın Hester'a davranışları falan çok hoşuma gitti ve bu ikilinin olduğu sayfaları daha bir merakla okudum.

Yalnız kitabın yaklaşık olarak son 50 sayfası güzeldi. Yani Alistair ve Jessica'nın Londra'ya döndüklerinden sonraki kısımlar...

Kitabın en güzel yanı her ne kadar ana karakter Jessica ve Alistair gibi görünse de onların yanında yan karakter olan Michael ve Hester'a da yeterince yer verilmiş olması ve onların da ana karakter gibi ön planda olmasıydı.


Arka kapak yazısını konu içeriği olarak saymazsak 7 yıllık mutlu bir evliliğin ardından kocasını kaybetmiş Jessica ve henüz Jessica evlenmeden önce onu arzulamaya başlamış olan Alistair'ın arasındaki aşkı (arzuyu) konu alıyor. Jessica kocasının onun kendisine miras bıraktığı eve Alistair'ın gemisiyle gidiyor ve aralarındaki arzu alevlenir... Diğer yanda mutsuz bir evliliği olan Hester'ın Jessica'nın kayınbiraderi yeni Lord Tarley olan Michael ile arkadaşlı, Michael'ın Hester'a olan duyguları ve bu aşkın filizlenmesini anlatıyor.


Kısacası; kitap benim nazarımda 5 üzerinden 3 alacak bir kitaptı. Fazla abartılmaya gerek olunan bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Tavsiye etme konusunda kararsızım bu yüzden okumak isteyen okuyucunun tercihine bırakıyorum. Ancak bir kez daha söylüyorum kitap kesinlikle +18.

Kitabın arka kapak yazısını aşağıda paylaşıyorum:

Baskılara tüm gücüyle karşı koyan genç bir kadın 
Yedi yıl önce, düğün arifesindeki narin Leydi Jessica Sheffield hiçbir masum genç kızın hayal edemeyeceği kadar ateşli bir manzaraya tanık olur. Şaşkına düşen ancak tuhaf bir şekilde heyecanlanan genç kadın, skandallarla dolu Alistair Caulfield hakkındaki sessizliğini koruyarak evliliğine adım atar. Ancak Caulfield’ın cazibesi genç kadının hayalinde ateş gibi yanarak en yasak rüyalarını süslemeye devam eder. 
Kalbini aşka açmaktan korkmayan genç bir erkek 
Alistair, gözlerinde tutkunun ateşi yanan bu ciddi genç kızın cazibesinden kaçarak uzaklara gider. Ancak yıllar sonra Jessica denizaşırı bir yolculuk için genç adamın gemisine adım attığında, yedi yıldır bastırdıkları arzularının esiri olurlar. Eğer bu tutkuya teslim olurlarsa, birbirlerine kapılıp gideceklerdir... 
Erotik, kışkırtıcı ve reddedilemeyecek bir davet



2 yorum :

  1. O aşkı hissedemeyeceksem erotizmi kitaba kalabilir diyorum ve okumuyorum sayın seyirciler :D

    YanıtlaSil
  2. kitap günümüzden önceki bir aşk hikayesini anlatıyor.bence de bu ikilinin arasında aşktan çok tutku var .ama vakit geçirmek için güzel bir kitap tavsiye ederim

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...