14 Mayıs 2013 Salı

2 Epsilon'un Yeni Yazarı Heather Snow!


Epsilon Yayınları, tarihi aşk romanı türünde yeni bir yazarı Heather Snow. 

Heather Snow'un "Veiled Seduction" serisinin ilk kitabı "Tatlı Düşman"ı 20 Mayıs'ta okuyucuyla buluşturacak. Kitap 408 sayfa ve 20,00 TL'den satışa sunulacak. Üstelik yayınevi orijinal kapak kullanmış :)

Seri hakkında genel bir bilgi vermek gerekirse şimdilik üç kitaptan oluşuyor ve devamı gelir mi bilmiyorum :))
Uzun süredir yazarın kendi blogundan takip ediyordum kitaplarını ve çok sevildiğini gördüm, okuyacağım bir kitap oldu. 

Kitabın konusunu sizlerle paylaşıyorum:
Savaş kahramanı ve yıldızı parlamakta olan bir politikacı olan Geoffrey Wentworth, hiçbir zaman kont olmak istemez fakat kardeşi öldüğünde, bunun görevi olduğunu bilincindedir. Bu yüzden aile mülklerinin sorumluluğunu almayı kabul eder. Ancak annesinin ‘görev’ tanımı onunkinden tamamen farklıdır ve tek bir kelimeyle özetlenebilir: VARİS. 
Geoffrey annesi tarafından acilen eve çağrıldığında, kendisini geleceğin Stratford Kontesi olmak için rekabet eden bir ev dolusu genç hanıma ev sahipliği yaparken bulur. Ama onun tutkusu, etkisini ve unvanını kullanarak eski askerlere daha iyi bir yaşam sunmak istediği parlamentodur... Ta ki baştan çıkarıcı bir konuk ve geçmişten bir sır özgürlüğünü ve kalbini tehdit edene kadar. 
Liliana Claremont, kontes olmak şöyle dursun kimsenin eşi olmak istemeyen yetenekli bir kimyagerdir. O kadar sık, yerinin laboratuar değil de evi olduğunu işitmiştir ki bunu her duyduğunda kenara bir peni atsa çoktan Tower Bridge’i satın almış olacaktır.Ama kontun ev partisi için bir davet aldığında, deney tüplerinin yerini balo elbiseleri alır ve koca avcısı kimliğine bürünür - bu sayede babasının öldürülüşünün kontla ne ilgisi olduğunu çözmeye çalışacaktır. 
Her ne kadar romantizm formülünde yer almasa da istediği cevapları elde edebilmesi için en iyi yolun düşmanını yakınında tutmak olduğuna inanmaktadır. Fakat yalnızca bir öpücük kontrol edemeyeceği bir yangını başlatacaktır…


2 yorum :

  1. Sanki biraz Vicky Dreleing'in How to Mary a Duke?'üne benzettim. Onda da isteksiz adam, evlenmek istemeyen kadın, bir ev dolusu aday ve bir öpücük olayı vardı. Sence farklılar mı? Yani alsam hata mı olur?

    YanıtlaSil
  2. Aynı mı bilmiyorum orijinalini okumadım :( bu konuda bir şey diyemem ama okuduğumda mutlaka yorumlayacağım :)) bence okuyun çünkü yurt dışında baya sevilmiş diye duydum :))

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın