6 Temmuz 2013 Cumartesi

5 Amy Plum'un Yeni Kitabı Geliyor...


Yayınevlerinin sayfalarını gezerken beni en sevindiren şey takip ettiğim yazarların ya da serilerin yeni kitaplarına dair haberler almak.
Akılçelen Kitaplar'dan böyle bir haber okudum ve sevindim.

Amy Plum kaleminden "Revenants" Serisinin 3. kitabı "If I Should Die" yakında okuyucuyla buluşacakmış. 

Bekleyenlere duyurulur :))

Fantastik aşk romanlarından olan seriyi ben şahsen okudum ve hoşuma gitti. Çok abartacak kadar bayılmasam da okurken keyifli zaman geçirmiştim bu yüzden 3. kitabı da beklemedeydim.

İlk iki kitabı olan Benim İçin Öl ve Ben Ölene Kadar'ın yorumlarını blogumuzda bulabilirsiniz. 

5 yorum :

  1. Ben Benim İçin Öl'de sıkılıp yarıda bırakmıştım. Çok tekdüze gelmişti anlatım... :) Bekleyenlere hayırlı olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatunum durgun gittiğinden bırakmışsındır ben sevdim fena değildi okunabilinir hatta büyük beklentin olmazsa keyif bile alabilirsin :)) en azından benim için :D

      Sil
    2. Ben sevemedim ya :) Oda arkadaşım da neredeyse benimle aynı sayfalarda bırakmıştı :)

      Sil
    3. bende bir bozukluk var o zaman ya da okurken çok mu sıkılmıştım da sevdim tereddüt ettim :P

      Sil
    4. Hahahaha :D Estağfirullah :D

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın