11 Temmuz 2013 Perşembe

0 Epsilon'un En Yeni İki Aşk Romanı


Epsilon Yayınevi'de yayınlamaya hazırladıkları iki kitabı okuyucusuna tanıttı.

Bunlardan biri Mary Balogh kaleminden 4 kitaplık bir seri olan "Web" serisinin ilk kitabı "Ne Güzel Tesadüf". 
Yazarın kalemini daha önceden tanıdığınızı düşünüyorum ve yazarın takipçileri bu habere sevinecektir. 

Bu arada kitap tarihi aşk romanı ve ben henüz yazarın hiçbir kitabını okumadığımdan bununla başlamanın harika olacağını düşünüyorum. 

Kitabın konusunu sizinle paylaşıyorum:
"Amerika’nın en iyi hikâye anlatıcılarından sayılan
Mary Balogh klasik bir aşk öyküsüyle karşınızda: Şeytana uymanın ve baştan çıkmanın ağına düşmüş bir adam ve bir kadının bu nefes kesen hikâyesine bayılacaksınız. 
Alexandra’nın tek istediği, bir hayli kalabalık ve sıcak olan balo salonundan kaçıp gitmektir. Ancak iliklerine kadar işleyen bir soğuğun hüküm sürdüğü geceye adımını attıktan birkaç saniye sonra, güçlü eller tarafından alıkonulup kaçırılır. O ana kadar son derece kapalı bir hayat sürmüş olan Alexandra, tecavüze uğrayacağından neredeyse emindir, ama bunun yerine kendini onu büyük bir skandaldan kurtaran bir adamın insafına kalmış halde bulur. Cesur ve şehvetli bir adam olan Amberley Kontu Edmund, Alexandra’yı hayatında bir kez olsun pervasız davranması için ayartır. Ama aralarındaki tutku alevlenirken, Edmund Amberley’in evlilik teklifi Alexandra’yı tamamen gafil avlar. Artık özgürlüğüne kavuşmayı her şeyden çok arzulayan Alexandra, bir erkeğin sevdiği kadını korumak ve ona sahip olmak için ne kadar ileri
gidebileceğini görmek üzeredir…"


Yayınevi'nin çıkaracağı bir diğer kitapta Mary Jo Putney kaleminden... 

Mary Jo Putney'in "Lost Lords" serisini yayınlamaya başlamıştı yayınevi ve şimdi serinin 4. kitabı Hercai'yi yayınlayarak seriye devam ediyor. 

Bu seri de tarihi aşk romanı bol Lordlu ve Leydili :))

Serinin kitaplarının sırasını okumak isteyen arkadaşlarla paylaşıyorum: 

Sensiz Olamam
Asil Bir Kadın
Onurlu Bir Aşk
Hercai

Seri 6 kitaptan oluşuyor ve şahsen ben ilk kitap Sensiz Olamam'ı okudum ve yazarın kalemini beğendim. Sıkmayan bir çırpıda biten akıcı bir kalemi var bu yüzden seriye devam edeceğim sizlere de tavsiye ederim :))

Kitabın konusunu aşağıda sizlerle paylaşıyorum:

Bir centilmen borcunu ödemek için gerekirse hayatını bile verir… 
Grey Sommers, asıl adıyla Lord Wyndham, çekiciliği sayesinde çözemediği bir sorunla hiç karşılaşmamıştır. Fakat Fransa’da casusluk yaparken bir hükümet görevlisinin karısıyla olan randevusu, on yıl boyunca tutsak edilmesine sebep olur. Bir daha o eski hercai genç adam olmayacaktır. Ancak Grey’in asıl meydan okuması, gizemli bir kadın onu kurtarmak için ortaya çıktığında gerçekleşecektir. 
Cassie Fox, Fransız İhtilali kaosunda her şeyini kaybeder ve bu onu, Napolyon’un imparatorluğunun yıkılmasına yardım etmeye kararlı hale getirir. Grey’i kurtarmak onun için yalnızca bir başka görevdir. Düşmüş bir meleğin çarpıcı yakışıklılığına sahip bu erkeğe güvenmese de onun cesareti ve savunmasızlığı Cassie’nin donmuş kalbini yumuşatacaktır. 
Her ikisi de korkunç bir görevde hayatta kalmaya çalışsalar bile bir ajan ve lord arasında aşılmaz bir uçurum vardır…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın