14 Temmuz 2013 Pazar

1 Shatter Me Serisinin 2. Kitabı "Beni Bırakma" Çıkıyor...


DEX'in en yeni yayınlanmaya hazırlanan kitabı Tahareh Mafi kaleminden "Beni Bırakma"

"Shatter Me" serisinin ilk kitabı Bana Dokunma ile yazarı okuyucuyla buluşturan DEX, şimdi yazarın ikinci kitabı "Beni Bırakma"yı 28 Temmuz 2013'te ön siparişe sunuyor ve okuyucuyla buluşturuyor. Kitabın fiyatı ise 22,00 TL olacak.

Takip etmek isteyenlere seri hakkında kısaca bilgi vermek gerekirse eğer; seri paranormal aşk türünde ve şimdilik 3 kitaptan oluşuyor tabi yazar daha yazmaya devam etmezse :)

Serinin ilk kitabı Bana Dokunma'nın yorumunu blogumuzda bulabilirsiniz diyerek sizlere kitabın konusunu paylaşıyorum: 
TİK TAK TİK TAKSAVAŞ.BAŞLAMAK.ÜZERE. 
Juliette sonunda Omega Noktasına ulaştı. Onu seven veözel yetenekleri olan insanların yasadığı yeraltı direnişinin merkezine.
Yeniden Kuruluştan ve silah olarak kullanılmanın verdiği acıdan kaçmayı başarmıştı. Artık Adamı sevmekte özgürdü. Ama ölümcül dokunuştan asla kurtulamayacaktı düşündüğünden de çok onu isteyen Warnerdan da. 
Bana Dokunma ile başlayan nefes kesici serinin bu bölümünde Juliette yaşamını değiştirecek kararı vermek zorunda. Asıl istediği ile olması gereken arasında bir seçim yapmalı ve sonucun tüm yaşamını değiştireceğini unutmamalı. 
Kalbi ve Adamın yaşamı arasındakorkunç bir seçim Juliettei bekliyor.

1 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın