19 Temmuz 2013 Cuma

0 Sylvain Reynard'ın 3. Kitabının İngiltere Kapağı Yayınlandı


Koca bir offf çektim bu yazarı ve kitabı görünce...

Sylvain Reynard en son twitter hesabında Gabriel'in Cehennemi serisinin 3. kitabının olacağını da söyledikten sonra heyecanlanmıştım şimdi de ülkelerde hangi kapaklarla çıkacağını görünce daha da heyecanlanıyorum.

Her neyse, serinin 3. kitabı Gabriel's Redemption İngiltere'de de yayına hazırlanıyor bu kapak oranın kapağı...
Güzel görünse de ben beğenmedim dilerim bizim kapak tasarımımız diğer iki kitabın tasarımıyla benzer olur :))

Heyecanla bizde de çıkmasını bekliyoruz dilerim Optimum Kitap çok fazla bekletmez bizi :))

Bu arada serinin diğer kitaplarını da bir hatırlatma yapayım :)




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın