19 Temmuz 2013 Cuma

7 Tatlı Bela'nın İkinci Kitabı Çok Yakında Çıkıyor!


Ve... ve... ve....

Travis Maddox karakteri ile bir çok bayan okuyucunun kalbini hoplatan yazar Jamie McGuire'in Tatlı Bela kitabını yayınlayan Yabancı Yayınları takipçilerine bomba gibi bir haber verdi.

Bir çok okuyucunun fanı haline gelen Tatlı Bela kitabının şimdi ikinci kitabı "Walking Disaster" çıkıyor.
Yayınevi evi çok yakında okuyucuyla buluşacağını söyledi....

Ben henüz Travis Maddox ile tanışmadım ama kitapların yaramaz-kötü-yakışıklı-seksi erkek karakterleri olur ya hani onlardanmış duyduğuma göre :)) Kitabı okumak için sabırsızlanırken şimdi ikincisinin geleceğini duydum ne diyelim beklemedeyiz sevgili Yabancı Yayınları :)

Kitabı okuduğumda yorumumu sizlerle hemen paylaşacağım beklemede kalın =))

7 yorum :

  1. Kesinlikle ama kesinlikle tanışılması gereken bir karakter.Bugüne kadar okuduğum tüm erkek karakterler bir yana Trav bir bana benim için <3 Kitabın yakın zamanda çıkacak olması ayrı bir sevindirdi beni.Umarım daha fazla bekletmezler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henüz Tatlı Bela'yı okumadım ama sizinki gibi yorumları çok okudum bu yüzden merakıma yenik düşerek aldım kitabı okunmayı bekliyor :D sanırım bende Travis'e aşık olacağım :D öyle görünüyor :D

      Sil
    2. Travis aşık olunmayacak bir karakter değil ki! :D Kitaplığıma koymaya kıyamadığım nadide kitaplardan.Sürekli elimin altında olması gerekiyor :D En kısa zamanda bitirirsin umarım :D

      Sil
    3. Şuanda Opal'i okuyorum Deamon bir bitsin ondan sonra ona başlayacağım diye umuyorum :)

      Sil
    4. Opal bittikten sonra etkisi uzun süre geçmiyor aslında.İyi okumalar o halde :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Henüz belli değil ama yayınevi kapak ve isim çalışmalarına başlamış birkaç hafta içinde raflarda görürüz sanırım :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın