18 Temmuz 2013 Perşembe

7 Türk Yazardan "Elli Ton Üçlemesi"


İtiraf ediyorum bu haberi gördüğümde şaşkınlıktan bakakaldım.

Bir Türk yazar tarafından Grinin Elli Tonu serisinin benzeri bir seri geliyor... 

3 kitaptan oluşuyor ve Asuman Palas tarafından yazılan kitaplar Önce Kitap logosuyla yakında okuyucuyla buluşacak...

Pembenin Elli Tonu
Sarının Elli Tonu
Kırmızının Elli Tonu

Üçleme olan bu seri "Grinin Elli Tonu" ile alay edercesine mi yazıldı yoksa ondan ilham alınarak mı yazıldı bilemiyorum ama umarım parodi tarzında bir şey değildi. Şahsen Grinin Elli Tonu üçlemesini keyifle okudum ve Christian Grey hayranı oldum onunla alay eden bir kitaptan ne kadar keyif alırım bilmiyorum :( 
Yine de merakımdan okuyup yorumlayacağım... En azından nasıl bir tarzla yazılmış görmek istiyorum :))

Ve serinin yazarı Asuman Palas bakın ne demiş :))

"Benim bunu yazmaya karar vermem tam bir ego sorunudur!
Ama sizin bunu okumamaya karar vermeniz sadece ön yargı olabilir." 

7 yorum :

  1. Taklitler asıllarını yaşatır derler, boşuna yine Grey gündemi olacak. Gerçi kapaklar falan hoşuma gitti, taklit derken dediğin gibi parodisi mi merak ettim bende (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapaklar benimde hoşuma gitti:)) çok sevimliler bence :))

      Ve kesinlikle haklısın Grey konusunda ortalık durulmuştu şimdi yine gündeme gelecek :)

      Sil
  2. Dalga da geçse alakasız da olsa bu isimle çıkması garip :D İlgimi çekti mi çekti... Ama tamamen G.E.Tten ötürü. :D Bu arada kapaklar hakikaten çok iyi :D

    YanıtlaSil
  3. ahh ben sanki d&r da gördüm bu kitapları bu neymiş diye baktım ama çok incelemedim keşke baksaydım neymiş merak ettim şimdi

    YanıtlaSil
  4. Umarım parodi değildir, Christian Grey erotik romanslar için bir titan sayılır. Dalga geçmek, erotik-romantik romanlardan anlamayanlardan başkasına hitap etmeyecek demek olur.

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın