14 Ağustos 2013 Çarşamba

0 Ayaklı Bela'nın Çıkış Tarihi Belli Oldu!


İşte bir çok okuyucunun beklediği kitap geldi... 
Aslında kitaptan çok karakter demek daha doğru olur :) Travis Maddox geliyor.

Tatlı Bela kitabıyla bir çok okuyucunun kalbinde taht kuran Jamie McGuire'nin ikinci kitabı "Ayaklı Bela" 22 Ağustosta raflarda yerini alacak. Beautiful serisinin ikinci kitabı olan Ayaklı Bela, ilk kitapta tanıdığımız ve okurların aşık olduklaır Travis'in gözünden anlatılıyor. 

Şahsen ben henüz Tatlı Bela'yı okumadım. Aldım rafımda duruyor ancak sırasını bekliyor ve şimdi ikinci kitabın çıkacağını da öğrenince havalara uçtum artık ikisini beraber okurum :) 

Heyecan yaptım bende ne diyeyim 22 Ağustos beklenmekte :)




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın