22 Ağustos 2013 Perşembe

2 İlker Balkan'ın 3 Kitabı da Eylülde Raflarda Olacak!


Altın Bilek Yayınları, eylülde raflarda yerini alacak 3 kitabı tanıttı. Henüz konuları hakkında detaylı bir bilgimizin olmadığı kitaplar tek bir kalemden çıkıyor...
Türk yazarlarımızdan biri olan İlker Balkan'ın kaleminden...

Yazarın, "Tufanda Aşk Ezgileri", "Umut, Kadın ve Kristal Gül" ve "Kör Kuyu" kitapları eylül ayında okuyucu ile buluşacak. Yazarın kalemini bilen ve seven okuyucuların heyecanla bekleyeceği henüz tanımayanların da merak edip alıp tadacağı kitaplar gibi görünüyor. 

İlker Balkan'ın ilk kitabı olan "Umut, Kadın ve Kristal Gül" yeni basımı olarak okuyucu karşısına çıkacak. İşte tanıtım cümleleri:
"Yirmi sekiz yaşında, yaşamını alt üst eden bir haber alan mutsuz bir adam... Ölmeye hazırlanan adım adım ölüme yürüyen..."

Yazarın yine yeni bir baskısı olacak olan ikinci kitabı "Tufanda Aşk Ezgileri"nin tanıtım cümlelerini de paylaşıyorum:
"Bir insanı ne kadar sevebilirsiniz? Peki, sevdiğiniz ölçüde mutlu olabilir misiniz onunla?"

 Ve en yeni kitabı "Kör Kuyu" da diğer iki kitabı ile beraber çıkacak.
"Sahi siz, bir çocuk sahibi olmak için nelere katlanırsınız?.. İbrahim, eşi Nilgün ve sevgilisi Funda arasında geçen derin bir anlatı..."


2 yorum :

  1. Kitap kapakları ve isimleri son derece ilgi çekici bence... :)

    YanıtlaSil
  2. Evet bende çok ilgi çekici buldum ama konusu nasıldır tereddütlüyüm

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın