28 Ağustos 2013 Çarşamba

7 Jamie McGurire Kaleminden Ayaklı Bela Çıktı!


Yabancı Yayınları'ndan çıkan ve oldukça popüler olan Tatlı Bela kitabının ikincisi "Walking Disaster" kitabını heyecanla ve merakla beklediğimiz bir gerçek. Yayınevi oldukça duyarlı bir davranış göstererek kapak ve isim konusunda okurlarının fikrini aldı ve birçok yerde yapılan anketlerin sonucunda okurlarının verdiği karara göre kapak tasarımını ve adını belirlediler. 

Okurlar neye mi karar verdi?  Ayaklı Bela isminde ve resimde gördüğünüz kelebek dövmesi bulunan bir erkek kolu tasarımında karar verdi. Şahsen ben kapak tasarımını olarak diğerini tercih ederdim ilk kitapla daha uyumlu olsun diye ama okurlar bunu seçmiş :))
Ahhi bir de yayınevi kitaba özel ayraç da tasarlamışlar :)



22 Ağustosta yayınlanmaya başlanan kitap daha şimdiden oldukça rağbet görüyor dedikten sonra kitabın tanıtımını sizlerle paylaşıyorum :))
Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi hâlinde bir kız. Travis Maddox; hayatını dövüşerek kazanan ve aşka inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek. Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı... 
Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi: Aşkı bul. Ve onun için ölümüne mücadele et.  
Bu hikâyeyi biliyorum demeden önce bir kez daha düşünün. Her aşk hikâyesinde iki taraf vardır: Esas oğlan ve esas kız. Tatlı Bela'da esas kızı dinledik; peki ya, esas oğlan?
Bir erkeğin aşkı için verdiği mücadeleyi kendi ağzından tüm içtenliğiyle dinlemeye hazır olun...
İlk defa bu kadar resimli bir kitap tanıtımı yaptım :) Neyse unutmadan bir şey daha söylemek istiyorum :)

Ayaklı Bela kitabını okumayı ne kadar istiyorsunuz bilemiyorum ama bu konuda size küçük minik ufacık bir sürpriz hazırlamaya çalışıyoruz diyebilirim :))

Takipte kalın sevgili kitapsever arkadaşlar.


7 yorum :

  1. İstediğim isim ve kapak seçilmesine çok sevinmiştim. Kitapta çok güzel çıktı 3 lü etki oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapağın canlı hali yani ele alınmış hali yani demek istediğim :) resimlerdekinden daha güzel göründüğü değişmez bir gerçek ama ben seri kitaplarda uyumu seven bir insanım ve diğer kapak daha uyumlu olduğu için onu tercih ederdim :D ama bu da cidden çok hoş :))

      Sil
    2. Ben ilk kitabı okumadım ama keşke birinci kitap ikinci ile uyumlu olsaydı diye düşünüyorum, senin aksine hatun :D Bu kapak gerçekten şahane :D

      Sil
  2. Bu daha mantıklı yahu. İkiyi niye bire uydursunlar 1 uysaymış buna, zaten kapak belliydi çıkarken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi efenim? :D :D

      Sil
    2. Kesinlikle efenim :D Kapakla ilgili eleştirilere (müsadenle) yazarım artık bunu ahaha :D

      Sil
    3. Ne demek, müsade sizin :D

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın