29 Ekim 2013 Salı

2 Ephesus'tan Yeni Kitap "Çıkış Yok"


Vee Tüyap'a sayılı günler kala yayınevleri kitaplarını yayın hazırlıklarına başladı. 
Sanki bomba gibi kitapları özellikle bu tarihlerde yayınlıyorlar gibi. Hepsi bir anda çıkış yaptı :)
Bunlardan biri de Ephesus... 

Geçtiğimiz günlerde "Gül ve Avcı" kitabıyla "Şans Bilekliğim" kitabını yayınlayan yayınevi şimdi yeni kitabını da yayın hazırlığında sanırım Tüyap'a yetişecek. Ahh bir de sanırım Vefa Enver'in kitabı da yetişecek facebook sayfalarında kiapak tasarımlarını paylaşılmasından bu sonucu çıkardım :)


Ephesus'un yayına hazırladığı kitap Osman Aysu kaleminden "Çıkış Yok"

Kitabın kapağı ile adı birbirine çok uyumlu ve benim sevdiğim yazarlardan biri olduğu içinde alacağım mutlaka :D

Bu arada eğer okumak ve fikir almak isterseniz yazarın iki kitabının yorumu blogumuzda bulunuyor.
Osman Aysu, polisiye türünde yazar kaliteli yazarlarımızdan. Bazen eski kelimeler kullansa da cidden okuru içine çeken ve film izliyormuş gibi akan bir kalemi var.

Yayınevi henüz kitabın konusunu paylaşmadı ama tanıtım amacıyla kitaptan kısacık bir alıntımsı bir şey paylaştı sizlerle onu paylaşıyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum bu yazarı bir tanıyın!

"Kız çevresiyle hiç ilgilenmiyordu. Etrafına bile bakınmamıştı; servis aracını bulur bulmaz hemen binmiş ve çıkardığı kitabını okumaya başlamıştı. Haliyle takip edildiğinden haberi yoktu. Peşindeki adam rahat bir nefes aldı. Verilen görevi sonlandırmak oldukça kolay olacağa benziyordu. Adam rahatlamıştı, minibüsün bir an önce hareket etmesini bekliyordu. 
Yaklaşık on dakika sonra araç hareket etti. Saat akşamın sekiz buçuğuna yaklaşıyordu ve haziran ayı içinde olduklarından hava tam anlamıyla kararmamıştı. Servis aracı tam hareket ederken kızıl saçlı kız daldığı kitaptan başını kaldırıp şöyle bir etrafına bakmış sonra yine okumasına devam etmiş ama kesinlikle başını çevirip arkadaki yolculara bakmamıştı. 
Onu izleyen adam rahattı, kız varlığından bile haberdar değildi. Gerçi görse bile bir şey değişmeyecekti, çünkü onu tanımıyordu. Bu servis aracı Kadıköy yakasına geçiyordu. Şehir trafiğinin yoğun olduğu bu saatlerde yaklaşık otuz kırk dakika sürecek bir yolculukları olacaktı."





2 yorum :

  1. Tüyap zamanını çok seviyorum =) aylarca bekledikten sonra fuarda çıkacak oluşlarını bilmek en güzeli =) Vefa Enver Ephesus'a yeni geçtiğine göre mecbur o yayın evinden kitap çıkacak ve bol bol tanıtım paylaşıldığına göre 03/11/2013'de imza günü varmış demek ki 2 Kasım'da kitap fuarda görücüye çıkıyor =)))

    YanıtlaSil
  2. Osman aysunun bütun kitaplari muhtesem soluksuz okuyorum resmen o ramani okurken yaşiyorum

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın