14 Ekim 2013 Pazartesi

0 Yayınevlerinden Yeni Kitap Haberleri 4. Kısım


Bu şekilde kitap haberlerini tek başlık altında toplamayı sevdim :) Kendimi blogda haber spikeri gibi hissettim aynı zamanda :) 

Neyse bu da haberlerimizin 4. kısmı :) Bu aralar ne çok kitap çıkarmış yayınevleri ve ne çok duyuru yapmışlar kitaplar hakkında. Sanırım en verimli dönem :) ee tabi Tüyap'ta yaklaşıyor patlatıyorlar bomba gibi kitapları yayınevleri. Aman nazar değmesin diyelim :)

Kitap haberleri I. kısım için: TIK
Kitap haberleri II. kısım için: TIK
Kitap haberleri III. kısım için: TIK

Ephesus Yayınları, dur durak bilmeden yoluna hızla devam ediyor. Bugün o kadar güzel haberler verdi ki okurlarını, takipçilerini çok sevindirdi ama bu yetmedi ve haberlerine devam ediyor! 

Ben haberimi yazdıktan sonra iki kitabın daha duyurusunu yaptı yayınevi ve onları da kaçırmadan sizlerle paylaşmak farzdı benim için :) şahsen ben bu iki haberle de havalara uçtum!

İlki FMArsal'ın e-kitap olarak yayınladığı ve benim de ilk okuduğum FMArsal kitabı olan "Zoraki Koca Şahane Gelin" serisinin birinci kitabını yayınevi çok yakında okurlarıyla buluşturacakmış. Ne kadar yakında bilmiyorum ama çok beklemeyiz diyor içimdeki ses. :)

İkinci haber ise geçtiğimiz günlerde imzaları attıkları Türk yazarımız, pembelerin kraliçesi Vefa Enver'in yeni kitabını "Neyse ki Çocuk Yaptım" yayına hazırlıyorlar. Henüz imzaları atalı çok olmadan hazırlıklara girişmeleri ve hızlarıyla benim çok taktirimi aldılar. Çaktırmayın bu kitabı beklemedeydim :D 



Dün sabah saatlerinde Epsilon takipçilerinin gözlerini anında açacakları bir haberle güne başladı. 

Bridgerton Serisi ile tarihi aşk romanı severlerin kalbinde taht kuran Julia Quin'in yeni kitabı "Kayıp Dük"ü yayına hazırlayan Epsilon kitabın haberini, kapağını, tanıtımını direk okurunun karşısına çıkardı. Yalnız hemen yanılgıya düşmeyin henüz çıkmadı sanırım çıkması bayramdan sonrayı bulur :)

"The Lost Duke of Wyndham" serisinin ilk kitabı olan "Kayıp Dük"ün kapak tasarımı yazarın diğer çıkan kitap kapaklarının tasarımlarından farklı olmasıyla da dilkat çekiyor bence. 

Kitabın konusunu aşağıda sizlerle paylaşıyorum:
Jack Audley bir hayduttur. Bir zamanlarsa asker…Ve her zaman bir çapkındır. Hayatta en son istediği şeyse, yüzlerce kişinin hayatından ve kadim bir mirastan sorumlu bir asilzade olmaktır. Fakat soylu Wyndham Ailesi’nin uzun zamandır kayıp oğlu olduğu ortaya çıkınca, kaygısız hayatı bir anda sona erecektir. Eğer gayrimeşru olmadığını da kanıtlarsa, o zaman kendisini hiç istemediği bir konumda bulacaktır: Wyndham Dükü. 
Grace Eversleigh son beş yılını, dul Wyndham Düşesi’nin refakatçisi olarak, didinerek geçirmiştir. Günlük rutininde çok az değişikliklerin olduğu, asla takdir edilmediği bir iştir bu…ta ki Jack Audley, kendinden emin gülümseyişi ve tatlı çekiciliğiyle bir anda hayatında belirlene dek. Jack, “hayır”ı cevap olarak kabul etmeyen bir erkektir ve Grace onun kollarındayken kesinlikle hayır demek isteyen bir kadın değildir. Ancak ortada bir sorun vardır: Jack gerçek dükse, o zaman o sahip olamayacağı tek erkektir.


Epsilon'un diğer yeni kitabı da "Güneş Çavması". Adının ilginçliği ile dikkat çeken kitabın kapak tasarımı da bence dikkat çekici. 

Kitap hakkında ne yazık ki pek bir bilgim yok bundan dolayı direk tanıtı yazısını sizlerle paylaşıp kitapla aranızda çekileceğim :))
“Heidi, Peter ve beyaz sakallı dedeye borcum vardı yıllardır, ödemek istedim… Annemi doğurmak istedim belki ve çocuğumdan doğmak…Çilek kokulu karlar yağdırmak…Hayaller ateş alsın istedim…Eski köye yeni adetler getirmek…Hayatın ortasına çivileme atlamak ve ölümle kadeh tokuşturmak…Ve en çok da yeni bir oyun bulup kan ter içinde kalana kadar oynamak istedim…” 
Güneş Çavması… Hayata dokunan ve hayatla dokunanların… Kendine uğramadan bu dünyadan gitmeyenlerin… Bir yaprağın neşesini görüp de alkışlamadan geçemeyenlerin… Saat kurmaya başlayınca oyun kurmayı unutmayanların… Kalbi üşüyünce aşka, ömrü üşüyünce dosta sarılanların… Kederden gülücük yapanların… Düş çıkartmalarını ruhlarından söküp atamayanların hikayesi…


Epsilon, sadece yetişkinlere ya da gençlere hitap eden bir yayınevi değil. Epsilon, yediden yetmişe herkesin tarzında kitap çıkaran bir yayınevi ve bu ay çıkaracakları kitaplardan bazıları da çocukların sevecekleri kitaplardan. İşte bunlardan biri Henry H. Neff kaleminden "Büyü Akedemisi/ Tablodaki Sır" kitabı.

Kitap "The Tapestry" serisinin ilk kitabı ve seri 5 kitaptan oluşuyor. Çocuklara hitap eden bu seri fantastik, büyülü ve mitolojik karakterleri barındırıyor.

Kitabın tanıtımını aşağıda sizlerle paylaşıyorum:
Max MacDaniels, Şikago’nun kenar mahallelerinin birinde, babasıyla birlikte sakin bir hayat sürmektedir; ta ki gözlerinin önünde şekil değiştiren gizemli duvar halısını görene dek. Gittiği müzede yaşadığı bu esrarengiz olayın ardından, Max’in sahip olduğu tuhaf güçler harekete geçer ve Max kendini, muhteşem sırlarıyla onu bekleyen gizli bir okulda, Rowan Akademisi’nde bulur.  
Fakat akademide onu bekleyen kötücül, karanlık şeyler de vardır. Paha biçilmez tabloların ve özel güçlere sahip diğer çocukların ortadan kaybolduğunu öğrendikten sonra Max, kısa süre içinde kendini iyiyle kötü arasındaki binlerce yıllık mücadelenin tam ortasında bulacaktır. Hayatta kalmak için Ajan ve Mistiklerin oluşturduğu örgüt, oda arkadaşının üstün zekası ve bedeninde uyanan korkutucu güce güvenmek zorundadır. 
Büyü Akademisi serisinin ilk kitabında yazar-çizer Henry H. Neff, hayal gücü, mitoloji ve yerel gelenekleri harmanlayarak, merak uyandıran, heyecan dolu ve muhteşem bir dünya yaratıyor.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın