17 Kasım 2013 Pazar

5 DEXPlus'ın Yeni Kitabı "Wallbanger"


Bu dönemleri çok seviyorum... neden mi? çünkü yayınevleri yeni kitap haberleri ile geliyorlar :))

Son olarak öğrendiğim haber DEXPlus'tan geldi :)

DEXPlus logosuyla Dublin Caddesi adlı kitapla yayına başlayan yayınevi şimdi de Alice Clayton'ın kitabının hakların satın almış.

Wallbanger adlı kitap"Cocktail Serisi"nin ilk kitabı ve seri toplamda 4 kitaptan oluşuyor. Chick-Lit tarzında olan kitap, hakkında yapılan yorumlardan anladığım kadarıyla her ne kadar erotik roman kategorisinde yer alsa da erotizm içerikli olmadığını öğrendim.

Imm yapılan yorumlardan sonra ve konusunu okuduktan sonra kesinlikle okumak istediğim bir kitap oldu :)

Ne diyelim umarım fazla beklemeyiz :)


5 yorum :

  1. DEX sevdiğim bir yayınevi olsa da bu kapağın beni kesinlikle ittiğini söylemem lazım... Artık yazarlar da yayınevleri de erotizme oynamaya bir son verse keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğruya doğru, kapakları bana da oldukça itici gelmeye başladı. Hayır Elli Ton, Crossfire ya da After Dark serilerinin kapaklarında olmayan erotizm (gerçi üç serinin kapakları da aynı şekilde oluşturulmuş da, neyse), alakalı olsun olmasın, ne kadar chick-lit ya da gençlik romanı varsa kapak tasarımında kullanılıyor.

      Sil
    2. Bu Grinin Elli Tonu'ndan sonra başlamış bir şey. Sanırım yayınevleri bir noktayı kaçırıyor. İnsanları o kitaba asıl çeken şeyin, içindeki erotizmden ziyade gerçekten güzel bir aşk olduğunu... Erotizm olduğunu gösterelim, satalım mantığında olduklarını düşünmeye başladım artık.

      Malesef, bu kitabı ya da bunun gibi erotizm üzerinden satmaya çalışan herhangi bir kitabı okumayı düşünmüyorum. Yalnızca kızdırıyor beni bunlar...

      Sil
  2. Arkadaşlar kitabı okuyan arkadaşların yorumlarını okudum ve anladığım kadarıyla her ne kadar kapağı erotik bir görünüm verse de kategorize edilirken öyle görünse de aslında erotik aşk romanı değilmiş. Bu konuda ön yargılı olmayalım :) ya da ben kitabı okurum her nasılsa sizde yorumuma göre okuyuverirsiniz =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benm kastettiğim şey de bu işte, kitap erotik değil ama erotizim üzerinden satılmaya çalışılıyor... Yanılıyor muyum?

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın