28 Kasım 2013 Perşembe

2 Faniler Kitabı Serisinin 2. Kitabı Geliyor


Martı Yayınları hızla seri kitaplarının devamını yayınlamaya devam ediyor...

Ted Dekker ve Tosca Lee kaleminden olan "Faniler Kitabı Serisi"nin 2. kitabı da çıkıyor.İlk kitabı "Yasaklı" ile seriyi okurları ile buluşturan Martı Yayınları kitapları orijinal kapakları ile yayınlıyor. 

Fantastik, gizem, gerilim ve distopia türünde olan bu seri toplamda 3 kitaptan oluşuyor... 2. kitabınında çıkacağı düşünülürse seri yakın bir zamanda bitecek gibi görünüyor... Şahsen ben 2. kitap çıksın da alayım diyordum şimdi elimden kurtulamaz almalıyım... 

Kitabın konusunu aşağıda sizlerle paylaşıyorum:
Burada, ölümün yakıcı hatıralarına yer yok 
Korku haricindeki tüm duyguların saf dışı bırakıldığı bir dünyada yaşamaya mahkûm fanilerin son hayatta kalma olasılıkları da yok olmanın eşiğindedir. Yaklaşan bu tehlikeyi ortadan kaldırıp, bu ölü dünyaya hayatı geri getireceğine inanılan tek bir kişi vardır. 
İnsanlığın son umudu olan bu genç adam, önüne çıkan engellere rağmen kendisine inananları haklı çıkarıp kurtuluşa giden yolda onlarla birlikte ilerleyebilecek midir?

2 yorum :

  1. İlk kitabı bitirdikten sonra hemen 2nci kitaba başladım. Malesef ikinci kitap ilki kadar merak uyandıran bir konuya sahip değil. Bir bütün olarak düşünürseniz ilk kitabın giriş olarak konuyu anlatması gibi 2nci kitap aksiyona yönelmiş. Çatışmalar, aksiyonlar konunun önüne geçmiş ve bu yüzden ilk kitap gibi fazla merak uyandıran yapısını kullanamamış. 3ncü kitap olmasa bile 2nci kitap finalinde konu bitmiş gibi görünüyor. Yine de 3ncü kitabın nasıl olacağını merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. İlk kitabı bitirdikten sonra hemen 2nci kitaba başladım. Malesef ikinci kitap ilki kadar merak uyandıran bir konuya sahip değil. Bir bütün olarak düşünürseniz ilk kitabın giriş olarak konuyu anlatması gibi 2nci kitap aksiyona yönelmiş. Çatışmalar, aksiyonlar konunun önüne geçmiş ve bu yüzden ilk kitap gibi fazla merak uyandıran yapısını kullanamamış. 3ncü kitap olmasa bile 2nci kitap finalinde konu bitmiş gibi görünüyor. Yine de 3ncü kitabın nasıl olacağını merak ediyorum

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın