15 Kasım 2013 Cuma

1 Sarah Jio'nun Yeni Kitabı Çıkacaklar Arasında


Veeee Arkadya'dan müthiş bir haber geldi. Daha doğrusu Tüyap'ta dağıttıkları tanıtım bülteni mi denir kitapçığımı denir bilemedim şimdi orada gördüm ve sizlerle paylaşmadan duramadım :)

Çok sevdiğim ve benim gibi Çiğdem'inde kalemini sevdiği yazar Sarah Jio'nun yeni kitabı yakında okurlarıyla buluşuyor. 

Mart Menekşeleri, Yağmur Sonrası ve Böğürtlen Kışı kitaplarıyla okurlaırn gönlünde taht kuran yazarın Arkadya logosuyla çıkacak kitabı "The Last Camellia". 

Şahsen ben habere çok sevindim, dilerim sizlerde benim gibi sevinirsiniz. Cidden beğendiğim ve herkese tavsiye edebileceğim bir yazardan bir şaheser daha okuyacağız :))

Ne diyelim Arkadya dilerim bizi fazla bekletmezsiniz :)

1 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın