2 Aralık 2013 Pazartesi

0 Jennifer Probst'un Yeni Kitabı Çok Yakında Çıkıyor


Veee dün sabah saatlerinde Nemesis Kitap, özel olarak sorduğum soruya yanıt vererek beni çok mutlu ettiler ve bende dayanamayıp bu haberi sizlerle paylaşıyorum. 

Biliyorsunuz ki Jennifer Probst'un ülkemizde yayınlanan ilk kitabı aynı zamanda serisinin de ilk kitabı olan "İlk Öpücüğün Büyüsü" kitabını yeni bitirdim ve blogda da yorumumu paylaştım. Kitabı okuyup merakıma yenik düşerek yayınevine serinin 2. kitabı "The Marriage Trap" ne zaman çıkar diye sordum ve yayınevi bana aralık ayının ilk haftası çıkacak dediler. Gerçi aralık ayında çıkacak deseler bile benim için yeterliydi. Kitabı bitirdim ve ikincisi yolda :)) Daha ne olsun öyle değil mi? :)

Bu arada kitabın adı da "Aşka İkinci Şans" olacakmış :) 

Heyecanla beklemedeyim :))


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın