6 Aralık 2013 Cuma

0 Kitap Haberlerine Devam


Tek başlıkta yazdığım zaman kitapları etiketlemede sınırı aşıyorum bu yüzden iki üç başlık yapmak zorunda kalıyorum. Bu da kitap haberlerine devam eden başlığımız...


Aspendos Yayınları, yayın haklarını aldıkları ve yakında çıkarmayı planladıkları kitaplardan birini daha duyurdu. 

Sarah Fine kaleminden olan ve "Guards of the Shadowlands" serisinin ilk kitabı "Sanctum" Ocak ayında okurlarıyla buluşacak. Seri şimdilik 3 kitaptan oluşuyor ve paranormal aşk romanı, distopia, fantastik kitap kategorilerinde yer alıyor. Açıkçası kapağı fazlasıyla dikkatimi çekti :)) Çıkmasını beklemedeyim :)


Yeni yayınevlerimizden olan Pena Yayınları, yeni kitabını çıkarmaya hazırlanıyormuş. 

Cora Carmack kaleminden "Losing İt" serisinin ilk kitabı "İlk Defa" kitabını Ocak ayında çıkarmayı planlıyorlar. Kitap, aşk romanı, Chick-lit ve new adult kategorilerinde yer alıyor. Yani kısacası her yaş kesiminden okunabilinir. :))

Kitaba dair daha detaylı yorumu yayınevi açıkladıktan sonra sizlerle paylaşacağız :)


Vee Pegasus'tan bir haber daha var. Instagram'da paylaştıkları habere göre Julie Kawaga kaleminden Demir Periler serisinin ilk kitabı "Demir Kral"ı çok yakında okurlarıyla buluşturacakmış. Adı üzerinde kitap fantastik bir kitap ve yedi kitaptan oluşuyor. 

Kapak tasarımını da beğendim :)


Son olarak da DEX'tan çıkacak olan kitabı tanıtıyorum. 

Elizabeth May kaleminden Avcının İntikamı 12 Aralıkta okurlarıyla buluşuyor. DEX yeni tanıyıp ve kısa sürede tutkunu olduğum bir yayınevi olduğu düşünülürse bu kitabın da muhteşem olacağından şüphem yok. Hem paranormal hem de tarihi aşk romanı olması da daha cazip hale geldi benim gözümde. 

İşte konusu: 
Edingburg, İskoçya, 1844. 
Sosyeteye henüz takdim edilmemiş masum ve büyüleyici bir leydiydi, ta ki annesi öldürülene kadar. 
O artık peri avcısı. 
Gündüzleri çay davetlerinde etrafa yapmacık gülücükler dağıtıyor, geceleri ise kendi yaptığı icatla ölüm saçıyor. 

İntikam yemini etti, annesinin katilini bulacak.
Önüne hiç tahmin etmediği bir engel çıkana dek durmayacak.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın