11 Ocak 2014 Cumartesi

0 Kitap Haberleri 1. Kısım (Novella & Nemesis Kitap)


Evet, uzun bir sessizliğin ardından yeni kitap haberleri ile karşınızdayız :)

Yoğun bir programdan geçiyorduk ve sadece okumaya vakit bulabiliyorduk bu yüzden yeni çıkan kitapları tanıtma konusunda biraz geciktik ama yine de zararın neresinden dönsek kardır diyerek sizlerle yeni kitapları tanıtımını yapacağım.

Bazı çıkmış, dağıtımı yapılmış bazıları ise henüz çıkmamış çıkmak üzere olan kitaplar. :)


İlk olarak Nemesis Kitap'tan başlıyorum kitap tanıtımlarına. Bu ay kendileri çok çalışarak okurlarına harika kitaplar tanıttılar, tanıştırdılar. 

Daha önceden Koridor Yayınları'dan çıkan "Savaşçı" kitabı ile tanıdığımız Kat Martin'in "Necklace Üçlemesinin" ilk kitabı "Gelinin Kolyesi"ni Nemesis Kitap okurları ile buluşturdu. Kitap tarihi aşk romanı ve üç kitaptan oluşuyor.
  • The Bride's Necklace (Gelinin Kolyesi)
  • The Devil's Necklace
  • The Handmainden's Necklace
Kitabın kapağından zaten hangi türde bir kitap olduğu anlaşılıyor. Leydileri lordlrı seven okurları kendine çekecek bir kitap olacağı şüphesiz! Ki beni kendine çekmeyi başardı zaten kısa zamanda okumayı planlıyorum :)

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda sizinle paylaşıyorum:

Tory, kız kardeşi Claire’i, şehvet düşkünü üvey babalarının kötü planlarından kurtarabilecek tek kişidir.  
Çünkü annelerini kaybetmişlerdir. Kız kardeşiyle birlikte kaçmaya karar verirler. İhtiyaç duyacakları parayı sağlamak için, baron üvey babalarının aile yadigârı kolyesini çalar ve satarlar.  
Kolyeden gelen para onlara kısa bir süre için yeterli olur ancak sonrasında, soylu olmalarına rağmen asıl kimliklerini gizleyerek bir malikânede hizmetçi olarak çalışmaya başlarlar. Hizmetine girdikleri Kont Cord, bu iki genç kızın gerçek kimliklerini bilmemektedir. Kötü kalpli üvey baba, kolyesini çalan üvey kızlarını bulmak için harekete geçtiğindeyse, hem Kont Cord hem de kız kardeşler için gerçek bir yüzleşme yaşanacaktır.


Nemesis'in tanıtımını yaptığı bir diğer kitap da Mary E. Pearson kaleminde "Hayata Uyanmak".

Kitap "Jenna Fox Chronicles" serisinin ilk kitabı ve seri 3 kitaptan oluşuyor. Kitap, genç yetişkin, aşk, gizem, distopya türlerinde bulunuyor.

Kapak tasarımının oldukça ilginç bulduğumu itiraf etmeliyim ve kesinlikle okunacaklar listemde yer alıyor :)

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda sizinle paylaşıyorum:
"Sürekli artan temposuyla, son zamanların en sürükleyici hikâyesi." Publishers Weekly 
Benim bir kimliğim vardı. 
Adım vardı: Jenna Fox. 
Bana öyle olduğunu söylediler. Oysa ben, bir isimden daha fazlasıyım. Bana söyledikleri şeylerden daha fazlası… Önüme koydukları durum değerlendirmeleri ve rakamsal verilerden daha fazlası… İzlettikleri videolardan fazlası… 
Daha fazlası… Ama ne kadar fazlası olduğundan emin değilim. Çünkü hatırlamıyorum. Yüzümü ellerinin arasına almış ve “Küçük meleğim,” demişti babam, “sabırlı ol. Her şey sana geri gelecek. Zamanla hepsini geri kazanacaksın; zamanla…” Şimdi baktığımda, yürüyüşümün normale döndüğünü söyleyebilirim. Ama aynı şeyi hafızam için söyleyemiyorum. Annemi, babamı ya da Lily’yi hatırlamıyorum. Bir zamanlar Boston’da yaşadığımı da hatırlamıyorum. Kazayı hatırlamıyorum. Jenna Fox’u hatırlamıyorum.  
Babam zamanla her şeyi geri kazanacağımı söylüyor. “Zaman iyileştirir,” diyor.  
Bense ona söyleyemesem de, zamanın ne olduğunu hatırlamıyorum.


Daha önceden Beyaz Gardenya, Vahşi Lavanta kitapları ile tanıdığımız ve birçok okurun beğenerek takip ettiği yazar Belinda Alexandra'nin yeni kitabı "Güller İçinde Yalnız" okurları ile buluştu. Bildiğim kadarıyla bir seriye ait değil, bağımsız kitap.

Nemesis'in kapak tasarımlarını cidden çok başarılı buldum. Kitap ilk olarak kapağı ile sonra da konusu ile dikkatimi çekti. Sanırım dış görünüşe önem veren okur olma yolunda ilerliyorum... Neyse :)

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda sizinle paylaşıyorum:
Henüz bebekken bir manastıra terk edilen Rosa’nın kundağına bırakılan gümüş anahtar, kimliğine dair tek ipucudur... 
Rosa on beş yaşına geldiğinde çalışmak için gittiği villada, onu geçmişine bağlayacak başka ipuçları da yakalayacaktır. Ancak evin hanımı markizin, onun için ölümcül planları vardır. Yaşadığı acılar ve başlayan II. Dünya Savaşı ile Rosa, artık büyük bir planın parçasıdır. Hem kendisini hem de ülkesini kurtaracak özel bir kadındır o. Rosa'nın zeka, sezgi ve sevgi dolu olağanüstü kapasitesi bu zor yaşamda onun hayatta kalmasını sağlamak için yeterli olacak mıdır? 
Floransa’nın kendisi gibi çekici ve güzel başlayan bu tarihsel roman, Mussolini döneminin öncesi ve sonrasını anlatarak sizi fantastik dünyasına davet ediyor. Yazar bu davette siz okurlara tutku, aşk, özlem, cadılık ve büyünün zengin ve masalsı dokumasından çok daha fazlasını vaat ediyor. Bu görkemli hikâyede zamanda yolculuğa ve hayatta kalma savaşına şahit olurken, gerçekliği de iliklerinize kadar hissedeceksiniz.

Ve Nemesis'in okurları ile buluşturduğu ve okurların görünce sevinç çığlıkları attıkları -bundan eminim çünkü yazar çok fena seviliyor- yazar Jill Shalvis'in yeni kitabı "Yalancı Sevda" da okurları ile buluştu.

"Pacific Heat" serisinin 2. kitabı olan Yalancı Sevda, aşk romanı kategorilerinde yer aldığı gibi chick-lit olarak da kategorileniyor. Yani kitap size romantik komedi tadında bir dünyanın kapılarını açıyor.

Bu arada Pacific Heat serisinin kitapları:
  • Aşkın Büyüsü
  • Yalancı Sevda
Yazar henüz 2 kitapla yazmış seriyi devamı gelir mi ne yazık ki bir bilgim yok. :(

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda sizinle paylaşıyorum:

Heat beyzbol takımının oyuncusu Wade O'Riley’in kötü çocuk imajı, takımın ateşli basın sorumlusu Samantha McNead tarafından düzeltilmelidir. Bir sene önce aralarında geçenleri henüz unutmaya başlamışken, takımın iyiliği için yapmaları gereken çok önemli bir şey olduğunu öğrenirler: sevgili rolü oynamak!  
Wade alkolik bir babayla, Sam ise kariyerini tehlikeye atmaya çalışan sorumsuz bir kardeşle uğraşmaktadır. Sam aniden gelişen olaylar zinciri nedeniyle küçük bir çocuğa bakıcılık yapmaya çalışırken, Wade de yıllardır görmediği alkolik babasını bir anda evinin salonunda bulur! Tüm bunlar olurken basına ve neredeyse tüm insanlara karşı oynadıkları sevgili rolü, onların biraz rahat nefes almasına yardımcı olacaktır... Ancak bir sorun vardır; aralarındaki karşı konulamaz çekim, tutku ve ilk kez tattıkları aşk, ilişkilerini bir oyun olmaktan çıkarmaya başlamıştır!



Yayın hayatına Debbie Macomber'ın kitabı ile başlayan yeni yayınevlerimizden Novella, bir yayınevi olarak logosuyla ikinci kitabını çıkarmaya hazırlanıyor. 

Jennifer E. Smith kaleminden "Mutluluk Böyle Bir Şey" adlı kitabı yayına hazırlayan yayınevi kitabın dikkat çekici sevimli insanın alıp duvara asası gelen bir kapak tasarımıyla okurlarına tanıttı. 

Kitap, genç yetişkin okur kitlesine hitap ederken çağdaş kadın romanları ve chick-lit kategorilerinde yer alıyor aynı zamanda. 

Kitap henüz yayınlanmadı. 17 Ocak 2014'te yayınlanacak kitap 22,00 TL'den satışa sunulacak. Şahsen merak ettiklerimden biri olduğu için okumak istiyorum. 

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda sizlerle paylaşıyorum:
Var olduğuna inanırsan, aradığın şeyi bulabilirsin. G: Mutluluk nasıl bir şey? 
E: Limanın üzerinden doğan güneş gibi. Sıcak bir günde yenen bir dondurma, sokağın aşağısından gelen dalga sesleri, köpeğimin kanepede yanıma kıvrılıvermesi gibi. Ya da akşam yürüyüşleri, muhteşem filmler, gök gürültülü fırtınalar, güzel bir peynirli hamburger gibi. Cuma günleri, cumartesi günleri, hatta çarşambalar gibi. Parmaklarını suya değdirmek, pijama altları, parmak arası terlikler, yüzmek, bir şiir ya da e-postalarda gülen suratlar olmaması gibi... Peki ya senin için mutluluk nasıl bir şey?Bambaşka dünyalara ait, isimlerini dahi bilmeyen iki insan birbirlerine mutluluğun ne anlama geldiğini öğretebilir mi? Onların hikâyesini okurken, yaşadığımız her şeyin bir sebebi olduğunu ve bu sebeplerin ortaya çıkışında yalnızca kaderin değil bizim de payımız olduğunu göreceksiniz.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın