12 Ocak 2014 Pazar

0 Kitap Haberleri 2. Kısım (Ephesus Yayınları & Yabancı Yayınları)


Kitap haberlerinin 2. kısmındayız. :) 

Kaldığımız yerden devam ederek kitapları tanıtıyoruz :)
Bazıları çıkmış, dağıtımı yapılmış bazıları ise henüz çıkmamış ama çıkmak üzere olan kitaplar. Henüz çıkmamış kitapların çıkış tarihlerini yazacağım yazmadıklarım ise çıkmış kitaplar zaten :)



Bu yayında da ilk olarak Ephesus Yayınları'dan başlıyorum. Takipçilerimiz az çok tahmin etmiştir Ephesus, benim kitaplarını çoğunlukla okuduğum yayın evlerinden biri. Cidden hoşuma giden kitaplar çıkarıyorlar ve genellikle yazarlarını çok okunan yazarlar, serileri ise çok sevilen ve bestseller'den seriler. 

Şimdi Ephesus'un sevilerek takip edilen ve benim de takip ettiğim "Günahkarlar Turnede" serisinin yeni kitabını sizlere tanıtıyorum. 

Tutkulu Notalar, Sert Rock kitapları ile bir rock dünyasına adım attık, onların tutku dolu müziğini tutku dolu aşklarını okuyacak birbirinden farklı karakterdeki rock grubu üyelerini tanımaya başladık. İlk önce Brain sonra Sed derken şimdi de Jace'i tanıyıp okuyacağız. Sed ve Jace benim en merak ettiğim karakterlerdi Sed'i okudum ve şimdi Jace'i okuyacağım. 

Serini kitapları git gide artıyor. Şuanda 8 kitap olarak görünen (goodreads'te öyle görünüyor) Günahkarlar Turnede serisinin ülkemizde ilk 3 kitabı yayınlanmış bulunuyor. Her biri bir karakteri konu alıyor. Erotik aşk romanı olan seri kapakları ile de türünün hakkını veriyor. Tutkulu Notalar ve Sert Rock'da değil de bu kitabı okurken kapağı kamufle etsem iyi olur. En azından yolda okumamam gerektiğini düşünüyorum :D

Her neyse kitabı alacağım kısa zamanda ve okuyacağım dolayısıyla da yorumumu kısa bir süre sonra okuyabilirsiniz. 

Günahkarlar Turnede Serisinin ülkemizde yayınlanan kitapları:
Kitabın tanıtım yazısını aşağıda izinle paylaşıyorum: 

Sırlarla dolu bir geçmişi olan bir bas gitarist, Jace Seymour. Geçmişinin esiri olmuş yaralı bir müzisyen. Acılarını bastırabilmek için fiziksel acıya muhtaç bir erkek. 
Ve yeni edindiği sahibesi Aggie’nin, bir yandan bedenine acı verirken, diğer yandan kalbindeki yaraları saracağından habersiz. 
Merhamet için ayaklarına kapanan köleleri dışında erkeklerle işi olmayan Aggie, melek yüzlü Jace’in asil başkaldırısı ve yataktaki beklenmedik baskınlığı karşısında kalbini genç adama kaptırmanın eşiğinde. 
Günahkârlar grubundaki yeri sarsılmaya başlayan Jace ise, yaraların en iyi sevgiyle sarılacağını öğrenmek üzere. 
Bizler müzik dünyası ve tur otobüslerinin en bilinmeyen, en derin kuyularına dalarken, Olivia Cunning de insan doğasını bambaşka bir pencereden beğenilerimize sunuyor. 
“Şehvetli çocuklar, sert müzik ve ateşli sevişmeler…Daha iyisi olabilir miydi?”



Ephesus'un çıkardığı bir diğer yeni kitabı ise Julianne MacLean kaleminden "Aşk Gelince". 

Kitap, Amerikan Varisleri Sersinin 3. kitabı. Daha öce yayınevi serinin ilk iki kitabını yayınlamış ve keyifle okumuştuk. Tarihi aşk romanı severlerin özellikle tercih ettiği bir seri olan Amerikan Varisleri serisi 6 kitaptan oluşuyor ve her kitap farklı bir karakteri konu alıyor. 

Amerikan Varisleri Serisinin ülkemizde yayınlanan kitapları: 
Şahsen benim alınacaklar listeme girdi. Bu kitabı da kısa zamanda okuyacağım. Bilirsiniz kaçmayacak türden kitaplar bunlar :)

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda izinle paylaşıyorum: 

Şu aşk denen şey, gerçekten bunca zahmete değer mi? 
Adele Wilson için bu sorunun cevabı gayet açıktı: Elbette hayır! Kız kardeşlerinin, hayallerini süsleyen kocaları bulmak için sürüsüyle skandal ve gönül yarasına katlandıklarına şahit olmuştu. Londra civarındaki onca balo da cabası. Kendisine talip olan ilk İngiliz lordunu kabul etmesinin nedeni buydu işte. Ayrıca, onunla neden evlenmeyecekti ki? Müstakbel eşi nazik biriydi, dürüsttü ve kesinlikle gereğinden fazla duygusal değildi. Ondan daha delişmen, daha uzun boylu, daha gizemli olan kuzeninin, yani Alcester Baronu Damien Renshaw’un tam aksiydi. 
Damien, kuzeninin nişanlısını baştan çıkarmaya çalışacak türden bir adam olsaydı, Adele’in onu görmezden gelmesi çok daha kolay olurdu. Ancak Damien apaçık bir şekilde Adele’e karşı koymaya çalışıyor ve aniden gelişen bu usturuplu davranışları, son derece edepli bir mizacı olan genç kızı daha da kışkırtıyordu. Aslına bakılırsa Damien, Adele’in atak, neşeli ve ateşli bir yanını ortaya çıkarıyor gibiydi. 
Görünüşe göre kader, Adele’e tam da o aşk denen şeyin ne demek olduğunu öğretmek üzere ağlarını örmeye başlamıştı… 
Damien, “Hiç yanlış olduğunu bildiğin bir şey yaptın mı?” diye sordu.Adele bu soruyu dikkatlice düşündü. “Pek sayılmaz. Hatalarım olmuştur, elbette. Herkesin olur.” 
“Hiç yanlış bir şey yapmak istedin mi?” 
Adele’in aklına, hatıralarındaki kırmızı baton şekerin görüntüsü üşüştü. Dokuz ya da on yaşlarındayken, Wisconsin’deki dükkânlardan birinde bu şekerlerden görmüştü, fakat o zamanlar hiç parası yoktu. 
“Çocukken bir şey çalmak istemiştim,” dedi. “Bir baton şeker.” 
“Ama çalmadın.”  
Adele başını iki yana salladı. “Hayır, çalmadım.”

Ephesus'un bir diğer bomba gibi kitabı da FMArsal'dan geliyor. "Şahane Gelin" kitabı ile Zoraki Koca serisini yayınlamaya başlayan yayınevi şimdi serinin 2. kitabını yayına hazırlıyorlar. 

İlk kitapta Osman ve Gülay karakterini okumuştuk bu kitapta da Karahan ve onun asi sarışın güzeli Tuğçe'yi okuyacağız. Şahsen ben kapağı çok sevimli buldum ve kapaktaki kızın tam benim hayalimdeki Tuğçe olduğunu söylemeliyim. Yayınevi tam onikiden vurdular :)

Her neyse seri üç kitaptan oluşacak yanılmıyorsam. 3. kitabın adını bilmiyorum bu yüzden bir şey diyemeyeceğim.

Zoraki Koca Serisinin yayınlanan kitapları: 
"Yemin" kitabı 10 Ocak 2014'te çıkacak bekleyenlere duyrulur. :) Şahsen ben beklemedeyim. :)

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda izinle paylaşıyorum: 

Zor bir adamla hayatınız değişmişse! 
Ve artık kalbiniz onun için atıyorsa... 
Ne sevdiğinizin taşlaşmış yüreği... 
Ne karanlık sevgisiz gözleri... 
Ne gülmeyen keskin dudakları... 
Ne de evlenmekten korkan benliği...  
...ondan vazgeçmenizi sağlayabilir! 
Peki ya kırık bir kalple ettiğiniz kendi YEMİN’iniz? 
*** 
Tertemiz bir yüreğin granitten bir kalp ile mücadelesinde, belki de ilk kez bir yeminin tutulmaması için dua edeceğiniz, tarafınızı zor seçeceğiniz bir FMArsal romanı daha...


Yeni bir kitap haberi de Yabancı Yayınları'ndan geldi. W.Bruce Cameron kaleminden "Canım Köpeğim".

Can Dostum ve Can Dostumun Yolculuğu kitapları ile ülkemizden tanınan ve yediden yetmişe sıcacık hikayeleri ile okurların gönlünde taht kuran yazar W.Bruce Cameron kaleminden yine sıcacık bir hikaye daha okuyacağız. 

Kitap, 17 Ocak 2014'te yayınlanacak. 

Yazarın ülkemizde yayınlanan kitapları: 
Kitabın tanıtım yazısını aşağıda izinle paylaşıyorum: 

New York Times Bestseller listesinde tam 52 hafta kalan Can Dostum’un yazarından yeni bir sevgi romanı! 
2006’da Ulusal Köşe Yazarları Derneği’nden En İyi Mizah dalında ödül alan ve 2011’de YILIN KÖŞE YAZARI seçilen W. Bruce Cameron’dan yepyeni bir roman. Yazar bu romanında, diğer romanlarının aksine bir köpeğin varlığının amacını bulma serüvenini değil, daha önce hiç köpek sahibi olmamış birinin yaşam amacını bulma serüvenini anlatıyor. Hiç beklenmedik bir anda, hayatınız köpekler tarafından değiştirilse ne olurdu? 
“Köpekleriniz varsa, sizi severlerdi. ‘Yeni bir ilişki’ aramayı akıllarının ucundan bile geçirmezlerdi.”
Yine elinizden düşüremeyeceksiniz! 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın