12 Ocak 2014 Pazar

0 Kitap Haberleri 3. Kısım (Aspendos Yayınları & Arunas Yayıncılık)


Kitap haberler turumuza devam ediyoruz :)

Dün iki tane yorum yazdıktan sonra yarısını da bugüne bıraktım ve sizleri bu konuda bilgilendirmeye devam etmek adına 3. Kısım ile karşınızdayım :) Cidden kendimi haber bülteni sunuyormuşum gibi hissediyorum ve çaktırmayın bu hoşuma gitti :)

Neyse bazıları çıkmış ve dağıtımı yapılmış bazıları henüz çıkmamış ama çıkmak üzere olan kitaplar. Eğer henüz yayınlanmadıysa bunların yayın tarihlerini hakkında bilgi de vereceğim :)


Bu seferki haber başlığımıza Aspendos Yayınları ile başlıyorum. Laura Landon kaleminden tarihi aşk romanı kategorisinde ve herhangi bir seriye ait olmayan bağımsız bir kitap olan "Sessiz İntikam" kitabını okuruyla buluşturuyor Aspendos Yayınları. 

Daha önce yazarın ülkemizde bir kitabı yayınlanmadı dolayısıyla hem yeni bir yazar hem yeni bir kitap. Konusu tarihi aşk romanı severlerin - benim gibi-  ilgisini çekecek türden bir konu. 

Kitap yayınlandı internet sitelerinden sipariş vererek temin edebilirsiniz. Muhtemelen dağıtımı da yapılmıştır yapılmadıysa da kısa zamanda raflarda görebilirsiniz kitabı. 

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda paylaşıyorum:
Leydi Jessica Stanton altı gün içinde yirmi beş yaşına girip kendisini, İngiltere'nin en zengin kadınlarından biri hâline getirecek kadar yüklü bir mirasın sahibi olacaktı. Bu gerçekleştiğinde de üvey kardeşi Colin, özgürlüğüyle birlikte tüm her şeyine el koymak için Jessica'ya saldıracaktı. Tek bir çözüm vardı: kendisine Colin'in karşısında durabilecek kadar güçlü bir eş bulmak. Fakat onu koruyabilecek birisini bulabilse bile, hangi adam sırrını öğrendikten sonra onunla evlenirdi ki? 
Northcote Kontu Simon Warland'ın iflasın eşiğine gelmiş olmasının yanı sıra, tüm Londra'da, müsrif babasının zamansız ölümünde bir parmağı olduğuna dair dedikodular da devam ediyordu. Artık onu her şeyini kaybetmekten koruyacak bir kadın bulmaya mecburdu. Fakat hangi kadın bir cinayet zanlısıyla evlenmek isterdi ki? 
Tamamen mecburiyetten bir araya gelen Jessica ve Simon evliliklerinin anlaşmalı bir evlilik olduğu konusunda uzlaşırlar. Fakat Simon'un kendisiyle evlenmesinin ardında yatan gerçeği öğrendiğinde, Jessica'nın kalbini hiçbir yasal evrak koruyamayacaktır, çünkü Jessica tüm çabalarına rağmen kocasına âşık olmuştur. Oysa aşk, belki de ikisinin de en çok ihtiyaç duyduğu şey olmasına rağmen, ikisinin de istediği en son şeydir.

Aspendos Yayınları'nın bir diğer yeni kitabı da Addison Moore kaleminden "Sevecek Biri". 

Bu kitabın daha önce haklarının Aspendos tarafından alındığını duyurmuştuk ve şimdi yayınevi hızlı davranarak kitabı okurları ile buluşturuyor. 

"Someone to Love" serisinin ilk kitabı olan "Sevecek Biri", günümüz aşk romanlarından biri. Bu tür konulardaki kitapların çok sevdiği göz önüne alınırsa bu kitabında çok sevileceği değişmez bir gerçek. Şahsen ben alacağım kitabı. 

Bu arada seri şuanda 2 kitaptan oluşuyor ve devamı gelir mi ne yazık ki bir bilgim yok. 

Ve özellikle değinmek istediğim bir şey var. Yayınevi kitap için ilk hazırladıkları kapak taslığını facebook sayfalarından okurlarına tanıttılar ve okurlarının beğenmemesi üzerine taslağı değiştirdiler ve bu kapakta karar kıldılar ve okurlarından bu sefer tam not aldılar. Bu duyarlı davranışlarından dolayı kendilerini tebrik ediyorum. İlk taslağı pek beğenmeyen biriydim bende ve buna bayıldım! :)

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda paylaşıyorum:
Aşka inanmayan iki kişi hayal edebileceklerinin ötesinde mükemmel bir ilişkiyle delicesine âşık olursa ne olur? Tren enkazı. 
Yirmi yaşındaki Kendall Jordan, ülkenin bir ucundan Garrison Üniversitesine nakil olduğunda, aradığı son şey, tek gecelik bir ilişkidir. Maalesef muhteşem Cruise Elton’ın istediği de tam budur. 
Kendall, aşkın uzun sürmeyen bir yanılsama olduğunu fark edeli çok olmuştur ve Cruise da onunla hemfikirdir. Ancak yine de içten içe Cruise’u yalnızca kendisi için isteyince Kendall, ‘avcıyı avlamak’ için rastgele bir plana kalkışır ve Garrison Üniversitesinin zamparası Cruise’dan, ona kendisinin dişi versiyonu olmasını öğretmesini ister. 
Gerçek duygular ortaya çıkmaya başlayınca, başladıkları oyun karmaşık bir hâl alır. Birbirlerinde sevecek birini keşfetmeye başlamalarıyla, Kendall'la Cruise, kendilerini aşk adına bildikleri her şeyi sorgularken bulurlar.


Aspendos'un bu ay yayınlayacakları bir diğer kitap da "Mabet"!

"Guards of the Shadowlands" serisinin ilk kitabı Mabet ile seriyi okurlarına tanıtan yayınevi kitabın kapağını da bir hayli ilgi çekici tasarlamışlar. Şuanda 3 kitaptan oluşan serinin ilk kitabı olan "Mabet" paranormal aşk romanı. Yani anlayacağını bu seri ile fantastik bir diyarın kapıları okurlara açılıyor.
Son zamanlarda bu türlere fazlasıyla düşkün olma yolunda ilerleyen ben kesinlikle okuyacağım bu kitabı da!

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda paylaşıyorum:
“Planım : Şehre gir. Nadia’yı al. Bir çıkış yolu bul. Bu kadar basit.” 
Bir hafta önce on yedi yaşındaki Lela Santos’un en iyi arkadaşı Nadia intihar eder. Oysa bugün, uğurlama merasiminin ters gitmesi sayesinde Lela cennette, uzaktaki büyük kapılarla çevrili şehre, cehenneme bakıyordur. Karanlık ve yolunu şaşırmış yaratıklarla dolu olan İntihar Kapıları’ndan kimse kendi isteğiyle geçmez. Ama Lela herhangi biri değildir, en yakın arkadaşının ruhunu kurtarmaya kararlıdır - kendi ahiret hayatını feda etmek zorunda kalsa bile. 
Lela, Nadia’yı bulmaya çalışırken bu karanlık şehrin uçsuz bucaksız sokaklarında devriye gezen muhafızlara yakalanır. İçlerinde insana en yakın olan liderleri Malachi, diğerlerinden tek bir nokta dışında farklıdır: ölümcül etkileyiciliği. Lela ile tanıştığında Malachi de kendi planını yapar: Nadia’yı geride bırakmak pahasına bile olsa Lela’yı şehirden çıkarmak. Çünkü Malachi, Lela’nın bilmediği bir şeyi bilmektedir: Bu karanlık şehir Lela’nın hayatını geçirmek zorunda kalacağı en kötü yer değildir. Malachi, onu bu kaderden uzak tutmak için her şeyi yapmaya hazırdır.


Ve Arunas Yayıncılık'ta bu sefer bomba gibi kitaplarla geldi. Özellikle aralarında beklenen bir kitap vardı ki okurlar bu kitabı görünce dördüncü kitabın ne zaman çıkacağını sormaya başladılar. :))

Larissa Ione kaleminden "Lords of Deliverance" serisinin 3. kitabı "Thanatos"u okurları buluşturuyor. Paranormal aşk romanı kategorisinde olan seri şeytanlı, melekli bir çok canlının bulunduğu bir fantastik diyara yolculuğa götürüyor seri. 

Kapak tasarımları ile oldukça ilgi çekici olan seriyi henüz okumamış olan ben açıkçası şuanda okuma listeme yazıyorum ve kesinlikle okuyacağım. Sırf kapakları için bile alabilirim bu kitapları :)

Neyse bizde "Mahşerin Dört Atlısı" olarak yayınlanan serinin çıkan kitapları sırasıyla belirtiyorum:
  • Ares
  • Limos
  • Thanatos
Kitabın tanıtım yazısını aşağıda paylaşıyorum:
Salgın, Kıyamet'i getirmek için çabalarken, Thanatos'un Kıyamet'i durdurmaktan daha önemli bir sorunu vardı artık: Baba olacaktı. Regan, Thanatos'tan hamile kalmayı başarmıştı. Salgın, kendi sonunu hazırlamıştı. Beş bin yıldır yanlış yorumladıkları kehanet, Kıyamet'i durdurmalarına yardım edecekti. Tek sorun doğru anda doğru kalbe hançeri saplamaktı. * * * Larissa Ione, Mahşerin Dört Atlısı serisindeki üçüncü kitabında da aşk, günah, cazibe, kan, ölüm ve Kıyamet ile sayfalarını doldururken, soluksuz okuyacağınız Thanatos’u sizlere sunuyor.

Arunas'ın diğer kitabı Michelle Richmond kaleminden "Küçük Sırlar".

Herhangi bir seriye ait olmayana kitap, gizem, suç, chick-lit biraz da dram türünde yer alıyor. 

Bu kitabı da raflarda bulabilirsiniz veya internet üzerinde temin edebilirsiniz.

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda paylaşıyorum:
İki kız kardeş… Gizli bir defter…  
Her şeyi değiştirecek olan gerçek… 
Ellie Enderlin tüm hayatı boyunca Lila’nın kardeşi olarak tanındı. Ta ki bir gün Stanford’ın en başarılı matematik öğrencisi Lila bir cinayete kurban gidip, aile düzenleri tamamen değişinceye kadar… Yirmi yıl sonra, Ellie yerleşik bir düzen kurmayıp şehir şehir dolaşan profesyonel bir kahve gurmesi olur. Lila’nın hiç yanından ayırmadığı defteri, şans eseri bir karşılaşma sonucu Ellie’nin eline geçer. Ellie, sonunda ablasının ölümü hakkındaki bütün gerçekleri araştırıp öğrenmek üzere memleketine geri döner. Bu araştırma onu Lila’nın gizli âşığına, ailesinin kederinden çıkar sağlamaya çalışan bir adamın gerekçelerine ve kaderine ve en sonunda ise kardeşlerin bile birbirinden sakladığı en derin sırlara götürecektir.  
Çok satan kitaplar arasında yer alan The Year of Fog’un yazarından kayıp, aşk ve umudun hayatımızı nasıl şekillendirdiği üzerine yazılmış sürükleyici bir aile dramı. Hüzünlü, kışkırtıcı ve küçümsenemeyecek bir roman. 


Arunas'ın bu ay çıkaracağı diğer kitapta Jeff Carlson kaleminden "Veba Savaşı". Daha önceden "Veba Yılı" ile "Plague" Serisinin yayınlamaya başlayan yayınevi şimdi serinin ikinci kitabını okurlarıyla buluşturuyor.

Seri zombili, gerilim korku harmanlanmış bir türde ve bu türü sevenlere heyecanla beklediği bir kitap olduğuna eminim. Ayrıca ilginç bir kapak tasarımı olduğunu da söylemeliyim :)

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda paylaşıyorum:
Dünya, deniz seviyesinden üç bin metre yüksekliğe kadar tüm canlıları öldüren nanoteknoloji virüsünün saldırısına uğramıştı. İnsanlıktan geriye kalanlar ise, dünya üzerindeki birkaç dağın tepesinde hayatta kalmaya çalışıyordu. 
Nanoteknoloji uzmanı Ruth Goldman, dünyada hayatta kalanları vebaya karşı koruyabilecek bir aşı geliştirmişti, ancak dağılmış ABD hükümeti bunu sadece kendine saklamak için her şeyi yaptı. Tedaviyi paylaşmaya karar veren Ruth ve kişisel fedakârlıklarla hayatta kalmayı başaran Cam Najarro, bu savaşın ortasında cesur davranmak zorundaydı. 
Birlikte, insan doğasının en iyi ve en kötü yanlarını keşfedecekleri bir yolculuğa çıktılar. Ancak en büyük tehlikenin saldırıya hazırlandığının farkında değillerdi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın