15 Şubat 2014 Cumartesi

0 Elf Yayınları ve Pena Yayınları'ndan Yeni Kitap Haberleri


Bu yayınevleri çok insafsızlar... Okurlarını hiç düşünmüyorlar... 
Yayınladılar mı hepsi birden müthiş kitaplar yayınlıyorlar biz okurlar da maaşlarımızı kitaplara yatırmak zorunda kalıyoruz...

Ne olacak sonumuz sevgili kitap severler =))

Bu sefer Pena Yayınları ve Elf Yayınları'ndan çıkan kitapları sizlere tanıtacağım :)



Tamam tamam biliyorum yayına bu kapakla daha doğrusu kitapla başlamak biraz... ımm... olmadı gibi ama ne yapayım daha İngilizce'sini gördüğümde okumak istemiştim bu kitabı bir baktım ki Türkçe edisyonu çıkıyor... 

Daha önceden duyurmuştuk "Fixed" serisinin haklarını Elf Yayınları tarafından alındığını ve şimdi yayınevi kitabı 20 Şubat'ta çıkarıyor hem de orijinal kapakla... Sanırım evde okunur bu kitap bu kapağı yolda açıp okumayı düşünemiyorum :) ama mutlaka okumayı düşünüyorum :D

Şimdilik 4 kitap gibi görünen bir serinin ilk kitabı "Sana Kapıldım". Yetişkin okurlara hitap eden erotik aşk romanı aynı zamanda.

Kitabın konusunu aşağıda sizlerle paylaşıyorum:
İnsanları gizlice takip etmek ve hakkında yasaklama emirlerinin çıkarılması Alayna Withersın geçmişinin bir parçasıydı. İşletme üzerine yüksek lisansını eline alan Alayna, kendi geleceğini çizmişti. Çalıştığı gece kulübünde yükselmeyi hedefleyecek ve saplantılı aşk sorununu tetikleyecek her türlü erkekten uzak duracaktı. Müthiş plan. Ama Alayna gece kulübünün yeni sahibi Hudson Piercei hesaba katmamıştı. Geçmişteki dürtülerini kontrol altında tutmak isteyen Alayna, akıllı, zengin ve yakışıklı tiplerden hep uzak durmaya çalışmıştı. Ama Hudson onu bir kere gözüne kestirmişti. Alaynayı yatağında istiyordu ve bunu açıkça belli etmişti. Reddedemeyeceği bir iş teklifinde bulununca Alayna için Hudsonı görmezden gelmek imkansız hale gelmişti. Gittikçe onun dünyasına çekiliyor, çekimine kapılıyordu. Hudsonın karanlık sırrını öğrendiğinde ise kapılabileceği en kötü adama aşık olduğunu öğrenmesi için çok geç olacaktı. Belki de kusurlu geçmişleri birbirlerini iyileştirmeleri ve sonunda hayatlarında eksik olan aşkı bulmaları için onlara bir fırsat tanıyacaktı.

Pena Yayınları çok hızlı davranarak Ella ve Micha'nın Sırrı kitabı ile yayınlamaya başladıkları The Secret Serisinin ikinci kitabı Ella ve Micha'nın Geleceği kitabını yayına hazırlıyorlar. 

18 Şubatta yayınlanacak olan kitabın kapak tasarımı ilk kitapla oldukça uyumlu olması ile dikkat çekici görünüyor. Şahsen ben seri kitaplarda kapak uyumunu seven ve önem veren bir okurum ve bu durum hoşuma gitti. :)


Kitabın tanıtım yazısını sizlerle paylaşıyorum:

Bu geleceğine odaklanıp geçmişindeki karanlığı unutmak isteyen Ella okula döner. Ancak geçmişiyle ilgili sorunlar peşini bırakmaz. Aslında onun tek istediği Micha'dır. Hayatta istediği her şeye ulaştığını düşünen Micha ise grubuyla sahne turundadır. Ancak içindeki bir düşünce onu rahatsz eder. Ella'dan uzaktadır ve ondan uzakta olmak sandığından daha zordur. Ella da Micha da bir karar vermek zorundadır. Ya sonsuza kadar birlikte olacaklar ya da birbirinden uzakta olmaya alışacaklar.

Pena Yayınları'nın bir diğer yeni kitabı da Jasinda Wilder kaleminden Seninle. 

"Falling" serisinin ilk kitabını "Seninle" adıyla 18 şubatta yayınlamaya hazırlanıyor yayınevi. Seri şuanda 2 kitaptan oluşuyor görünüyor eğer yazarımız daha da yazmazsa. Aşk romanı, genç yetiştin türlerinde olan kitap aynı zamanda erotik aşk romanı kategorisinde de yer alıyor. Tabi erotiklik derecesini okumadan bilemeyiz. Bir Sylvia Day ya da E.L.James kitapları gibi mi bilemiyorum.

Her neyse benim okuma listeme giren bir kitap :)

Kitabın tanıtım yazısını sizlerle paylaşıyorum: 
Nell Hawthorne çocukluk arkadaşı Kyle Calloway'e aşıktır. Aşkları hiç bitmeyecek gibidir. Ancak bir gece Kyle trajik bir kaza sonucu hayatını kaybeder ve bu kaza Nell'i tamamen değiştirir. Kyle'in cenazesinde Nell ilk defa Kyle'ın kardeşi Colton'la karşılaşır ve her ikisi de Kyle'ın yokluğunda hayatlarına yeni bri yön çizer. Yıllar sonra bu ikili tekrar karşılaşır; bu sefer bu karşılaşma onları hiç tahmin edemeyecekleri tatlı bir çıkmaza götürecektir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın