22 Şubat 2014 Cumartesi

0 Ephesus'un Yeni Kitabı Papucumun AJanı'nın Kapak Tasarımı!


Ve Ephesus bombayı patlatır!!!! :)

Beklenen yazar beklenen kitap ve beklenmeyecek kadar muhteşem bir kapak ile Ephesus yine kendinden söz ettirdi. 

Yanılıyor muyum? Hayır dediğinizi duyuyorum :) 

Daha önceden Ephesus'un mart ayı  kitapları arasında "Gül ve Avcı" kitabının yazarı sevgili Asude'nin yeni kitabının çıkacağını duyurmuştuk. Hem de uzun süredir çok güzel ilgi çekici alıntıları facebook sayfalarından paylaştıkları "Papucumun Ajanı" kitabını. 

Ephesus Yayınları, beklenmeyen bir anda kitabın kapak tasarımını okurlarıyla paylaşıp müthiş bir sürpriz yaptı ama bunun yanında daha da büyük bir sürpriz kapak tasarımı oldu!

İtiraf ediyorum genelde yabancı kitaplarda muhteşem kapak tasarımları görüp de iç geçirirken bizim kitaplarımızda üstelik bir Türk yazarın kitabında böyle bir kapak beklemiyordum.
Ben bayıldım! Kapak muhteşem olmuş! Hayallerimin ötesinde bir tasarım!
Her neyse lafı çok uzatmayayım ama cidden bayıldım ben kapağa :)

Kitap matbaaya gönderilmiş bu demek ki yakında okuruz :)) 

"Kurumsal kasıntı" tabirinde kahkaha attım muhteşemsin Asude :) 

Kitabın kapak tasarım resminden üşenmeyip arka kapak yazısını sizlerle paylaşmak için yazdım :) Çok eğlenceli bir kitap olacak şimdiden hissediyorum... Çıkmasını heyecanla bekliyorum :) 

Ben Deniz Akın, Fiyasko Birlik Başlanı, yirmi beş yaşında, babasının kızı, annesinin kız kurusu, ekonominin niteliksiz iş gücüyüm. Klasik bir dünyalı, yurdum insanı, fazlaca dağınık ve meteliğe kurşun değil ancak palavra sıkan beş parasız biriyim. 
Tuna Üstüner ise 'Enler' listesinin zirvesinde bir yakışıklı, holdinglerin genç veliahtı, titiz ve disiplinli tam bir Kurumsal Kasıntı. 
Ben bir enkazsam o bir saray, ben bir köleysem o bir kral, ben bir esintiysem o bir tufan. 
Ve o benim hem felaketim hem de kurtuluşumun adı. 
Bizim hikayemiz nefretle başlayığ, şiddetle devam ederek, aşkla yol aldı. Beni şirketinden kovması hiçbir şey ifade etmiyordu çünkü kanunlar bizi birbirimize mecbur bırakmıştı. 
Tuna her gün beni görecek ve ben her gün onun aşkıyla savaşacaktım. Bu aşk çıkmazının ortasında onu mahvetmek için tutulan bir ajan olduğumu ise çoktan unutmuştum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın