15 Şubat 2014 Cumartesi

1 Orkinos & DEX & Pegasus ve Hyperion'dan Kitap Haberleri


Kitap haberleri bu hafta da dur durak bilmeden devam etti. Çalışan ve okurlarına devamlı birbirinden harika kitap sunan yayınevleri seviliyorsunuz :))

Bu başlığımda sizlere Orkinos Yayınları, Hyperion Kitap, DEX ve Pegasus Yayınları'nın yeni kitaplarını duyuracağım :))


Orkinos Yayınları'nın yayın hayatlarına başladıklarından bu yana yayınlanacak olan 3. kitabı Alice Taylor kaleminden "Evin Hanımı".

Sevimli ve sıcacık kapak tasarımı oldukça cazip bir hava katmış kitaba ve beni al diye çığırıyor resmen. Son zamanlarda insan figürlü kapak tasarımlarına alışmışken bunlar arada farklı ve albenili görünüyor :) Ben çok başarılı buldum kapak tasarımını bunu söylemezsem içimde kalırdı :D

Kitap seri değil bağımsız bir kitap yanılmıyorsam ve çağdaş kadın edebiyatı kategorisinde yer alıyor. 

Kitabın çıkış tarihi 28 Şubat :) bence alın şahsen okumazsam çatlaırm bu kitabı :)



Hyperion Kitap'tan Mark Helprin kaleminden yeni bir kitap geliyor. "Kış Masalı". 

Yanılmıyorsam aynı zamanda bu kitabın filmi vizyona girdi. Kapak tasarımı oldukça dikkat çekici ve cidden aşkı hissettiren bir kapak. 

Filmini mi izlemeliyim yoksa kitabı mı almalıyım kararsızım ama kesinlikle ikisinden birini yapacağımdan eminim :)

Kitap kapaktan da belli olduğu üzere aşk romanı ve ön sipariş tarihi 17 Şubat, 758 sayfalık bir kitap dolayısıyla da 34,00 TL. 

Dilerseniz internet sitelerinden biraz daha indirimli fiyata bulabilirsiniz...

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda paylaşıyorum: 
Şehirlerden… New York. Nehirlerden… Hudson Nehri. Göllerden… Haritalarda var olmayan ama her kış donan bir göl ve bir adam. Mevsimlerden… Merhametsiz kışlar. Bulutlardan… Bir duvar. Erkek… Mekanik erbabı bir hırsız. Kadın ise… Hep genç kalmaya mahkûm bir ilahe. Siyahla beyaz kadar birbirinden farklı iki gazete… Hepsi de tesadüfen birbirini bulan ve her biri başlı başına birer masal kahramanı, insanlar. Gemiler, trenler, caddeler, köprüler, binalar, yıldızlar, takımyıldızlar, bataklıklar, parklar, meydanlar, ağaçlar… Ve hepsini çevreleyen ışıklar ve renkler; muhteşem manzaralar ve görüntüler… Bütün bu tablo içinde… Zamanı durduran tutkular… Ve zamanı durdurmak isteyen bir aşk… 

Tarihi aşk romanları tanıdığımız Sophie James'in Pegasus Yayınları "Firelight Serisi"nin ilk kitabı Ejder Ateşi ile fantastik dünyalara kapıları aralamıştı. Şimdi ise seriye son hız devam ederek serinin ikinci kitabını "Ejder Gizemi" adıyla yayınlamaya hazırlanıyor. 

3 kitaptan oluşan seri de yayınevi orijinal kapak tasarımlarını kullanıyor ve ikinci kitabı 18 Şubatta yayınlamaya hazırlanıyor.

Eğer seriyi henüz okumadıysanız bilgilendirmek amacıyla söylüyorum. 

1. kitap Ejder Ateşi ve 2. kitap ise Ejder Gizemi.

Kitabın tanıtım yazısını sizlerle paylaşıyorum:
Jacinda sevdiği erkeğin hayatını kurtarmak için inanılmaz bir şey yapmış, türünün en büyük sırrını ortaya çıkarmıştır. Şimdi Willi bir daha asla göremeyebileceğini bilerek sürüsünün yanına dönmelidir. Daha da kötüsü Willin zihni sise maruz kalmış, anıları silinmiştir. Jacindanın neden gitmek zorunda kaldığını bilmemektedir. 
Kasabaya dönen Jacinda düşmanca tavırlarla karşılanır. Kendisi ve ailesinin iyiliği için sadakatini kanıtlaması gereken genç kızın yanında duranların arasında, onu hep istemiş olan, bir sonraki lider Cassian ile Jacindanın yeni güçlere kavuşan kız kardeşi Tamra da vardır. Jacinda, Willi unutmalı ve hayatına devam etmelidir. Ama yine de içten içe bir araya geleceklerini ummaktadır. Jacinda kalbinin sesini dinleyip aşk uğruna her şeyi riske atabilecek midir?

Geç tanıştığım ve tanıştığımda yayınladıkları her kitaba neredeyse hayran kaldığım yayınevi DEX... Kendileri şimdi yeni bir kitabı yayına hazırlıyorlar.

Julie Berry kaleminden Bir Sır Saklı İçimde kitabını 19 Şubatta okurlarıyla buluşturmaya hazırlanıyor. Kitap gizem ve aşkı içinde barındıran bir kitap. Genç yetişkin kategorisinde yer alıyor. Konusu da kapak tasarımı kadar ilgi çekici olan kitabın tanıtım yazısını sizlerle paylaşıyorum:
Kimse ismimle çağırmaz beni.Küçük çocuklar bilmezler.Her gün güneş doğarken hatırlatırım kendime,bir gün ben de unutursam diye.Judith, benim adım Judith.
Judith dört yıl önce en yakın arkadaşı ile birlikte kaybolmuştu.İki sene sonra geri döndüğünde, konuşamıyordu.Judith artık lanetli. Ne komşularına, ne ailesine, ne de aşkınaderdini anlatabiliyor. Herkes onu yok sayıyor. Ama canını en çok aşk acısı yakıyor.
Şiirsel bir anlatım. Trajik bir gerilim.
Şok edici bir gizem.

1 yorum :

  1. Merhaba
    Bundan böyle bu güzel bloğun takipçisiyim. Ben de bloğuma beklerim.
    Görüşmek üzere…

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın