7 Mart 2014 Cuma

2 Ephesus'un Yeni Kitapları Türk Yazarlardan!


Ve Ephesus Yayınları ciddi anlamda boş durmuyor ve okurlarına hep sevindirecek haberler veriyor! Daha önceden sizlere bu kitapları duyurmuştuk ama şimdi kapak tasarımları ve tanıtımları da duyrulmuş, çıkış tarihleri kesinleşmişken hepinizle paylaşmak istedim bu haberleri :) 

Ahh bir de unutmadan not da düşeyim bu kitapları CNR kitap fuarında bulabilirsiniz :) İlk olarak fuarda satışta :)

Sizlere ilk olarak Asude'nin kitabını tanıtacağım. Aslında bunu daha önceden söylemiştim. Kapak tasarımı daha ilk paylaşıldığı sıralarda dayanamayıp hemen duyurmuştum! 

Kapağa bayıldım! 

Muhteşem... Ephesus sizi ayakta alkışlıyorum! Tam tanıtımdaki gibi sevimli, çatlak, heyecanlı, eğlenceli, aşık olacağını hissettiren ama eğlencenin de garantisini veren bir kurgunun bizi beklediğini hissettiriyor bu kapak! 

14 Martta çıkacak olan kitap 25,00 TL'den satışa sunulacak ve 496 sayfa! 

Tekrar söylüyorum ve muhtemelen okuyup yorum yaptığımda yine diyeceğim... Ben bu "kurumsal kasıntı" terimine bayıldım!

Bu kadar bilgi verdikten sonra şimdi sizinle konusunu paylaşıyorum:
Ben Deniz Akın, Fiyasko Birlik Başkanı, yirmi beş yaşında, babasının kızı, annesinin kız kurusu, ekonominin niteliksiz iş gücüyüm. Klasik bir dünyalı, yurdum insanı, fazlaca dağınık ve meteliğe kurşun değil ancak palavra sıkan beş parasız biriyim.  
Tuna Üstüner ise 'Enler' listesinin zirvesinde bir yakışıklı, holdinglerin genç veliahtı, titiz ve disiplinli tam bir Kurumsal Kasıntı.  
Ben bir enkazsam o bir saray, ben bir köleysem o bir kral, ben bir esintiysem o bir tufan.  
Ve o benim hem felaketim hem de kurtuluşumun adı.  
Bizim hikayemiz nefretle başlayığ, şiddetle devam ederek, aşkla yol aldı. Beni şirketinden kovması hiçbir şey ifade etmiyordu çünkü kanunlar bizi birbirimize mecbur bırakmıştı.  
Tuna her gün beni görecek ve ben her gün onun aşkıyla savaşacaktım. Bu aşk çıkmazının ortasında onu mahvetmek için tutulan bir ajan olduğumu ise çoktan unutmuştum.

"Melekler Zamanı" kitabıyla kalemine taptığım, kurgusuna, duyguları kaleme döküşüne ve Barlas'ına aşık olduğum yazar Fatma Erdek'in yeni kitabı çıkıyor! 

Kara Kış Beyaz Düş adıyla yayınlanacak kitap kapak tasarımıyla pek uyumlu bir ada sahip. Açıkçası bana zorlukların arasında bir imkansızı okuyacağız gibi geliyor... Tıpkı Melekler Zamanı'ndaki gibi imkansızlıkların arasından sıyrılan duyguları okuduğumuz gibi... Bu kitapta içimize işleyecek sanırım!

Kitap 7 Mart yani bugün yayınlanıyor ve 400 sayfalık olan kitap 22,00 TL'den satışa sunulacak.

Benim her daim gözüm kapalı alıp okuyacağım yazarlardan biri Fatma Erdek ve bu kitabı da o şekilde okuyacağım!

Kitabın tanıtım yazısını sizlerle pyalaşıyorum:

O gece Selim'in gözlerinde, inanmak istemediğim gerçeği okumuştum. Bütün varlığıyla doğruyu söylüyordu. Bana karşı hissettiği yasak aşk, onun kıblesi olmuştu. Bu aşka ibadet ediyordu. Söyleceğim, yapacağım hiçbir şey bunu değiştiremezdi. Yaşamaya ya da ölmeye aldırmıyordu.
***
Annesinin mutluluğu için iki ateş arasında kalmış bir genç kız...Ortak bir kaderi paylaşan iki yaralı yürek...



Veeee Ephesus'un son bombası da bir FMArsal kitabı... Zoraki Koca serisinin 3. kitabı Zor Kadın çıkıyor!

Bir çok okurun heyecanla beklediği kitabı görenler kesin havalara uçacaklar... -ben uçtum :)-

Kapak tasarımı diğer kitaplarında olduğu gibi bir kadın silueti ve diğer kitaplarla uyumlu bir kapak! Ve itiraf ediyorum cidden güzel kadın! :)

Ciddi anlamda Ephesus'un seri kitaplardaki uyumlu kapak tasarımı yapma çabasını çok beğeniyordu kitaplıkta müthiş duruyorlar :)
Neyse... :))

10 Martta çıkacak olan kitap 25,00 TL'den satılacak ve yine ansiklopedi gibi kalın yani 624 sayfa! :) hehe ben bu tabiri çok sevdim ve tam FMArsal kitaplarına göre :)

Küçük bir bilgi vermek istiyorum evet bu kitap Zoraki Koca serisinin 3. kitabı ama kitaplar birbirinden bağımsız okunabilir... bilmeyen takipçilerime küçük bir bilgi verdikten sonra kitabın tanıtım yazısını sizlerle paylaşıyorum:

Şaşırtıcı bir kadınla karşı karşıyaydı. Oysa her şey ne kadar kolay gözüküyordu!Onu elde etmek ne kadar zor olabilirdi ki?İçinde bulunduğu maddi sıkıntılardan kurtulması için kendisini genç adamın kollarına bırakması yeterliydi.Kolay olması gerekirdi! Ama!.. Ama yanılmıştı! Hem de çok! 
Acımasız bir adam olması genç kızı hiç korkutmuyordu.Kötü bir şöhreti olması, onu hiç mi hiç rahatsız etmiyordu.Herkesi sindirip yakan ateşli gözlerine bakarak gülebiliyordu!Bunlardan daha da kötü bir özelliği vardı.Hiç alışık olmadığı kadar... zor bir kadındı! 
Aşka ve aileye inanmayan,her istediği kadını kolayca elde edebilen bir adam için onunla karşılaşmak büyük bir talihsizlikti!Ve onu ancak evlilikle elde edebileceğini anlayınca,Yüreğindeki ateşe çaresizce teslim oldu... Hem de iki kere... 
***Kötü kalpli olmakla ün salmış, huysuz bir adamın yanında yer almaya hazır mısınız? Böyle bir adamı bile kolayca sevebilirsiniz dedirten, sürprizlerle dolu bir FMArsal romanı daha...

2 yorum :

  1. Ne güzel kitaplar var ama teknik bir hata var blogunu takibe alamıyorum :( Tekrar deneyeceğim; sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havamı atıp hepsini fuardan aldığımı söyleyeyim mi :) hehe :) Üçünü de tavsiye ederim :) Bu arada normalde bir hata yoktu ama neden kaynaklı bilmiyorum bir bakarız ayarlara olmadı e-mail adresi ile de takip edebilirsiniz :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın