13 Nisan 2014 Pazar

0 Kitap Haberleri [Ephesus & Yabancı & Orkinos & Pena & Elf Yayınları]


Selam :) 

Lafa nasıl girsem bilemedim önce selam vereyim dedim :) uzun bir sessizlikten sonra sizlerle bomba gibi kitap haberleri paylaşayım dedim :) Facebook sayfamızda güncel olarak  paylaşabiliyoruz ancak ne yazık ki zaman bulup da bloga tanıtım yazamıyoruz. Gerçi sevgili Çiğdem bununla ilgili bir duyuru yayınlamıştı. O haberleri derleyip toparlayarak sizlerle paylaşmak istiyorum şimdi :)


İlk olarak  sıkı bir takipçisi olduğum yayınevi Ephesus ile başlıyorum. Yayınevi pembelerin kraliçesi romantik komedi yazarı Vefa Enver'in yeni kitabı "Sana Aşık Değilim"i çıkarmaya hazırlanıyor. Bu sefer pembe değil kırmızı bir kapak tasarımıyla üstelik :) Şahsen bu hikayeyi zamanında yazarın forum sitesinde okumuştum ve emin olun kapak hiç bu kadar konuyla uyumlu olmamıştı. Ben çok beğendim. 

"Söylemeyeceğine Söz Ver" kitabıyla tanıdığımız yazar Jennifer McMahon'ın yeni kitabı "Kayıp Kızlar Adası" da yayına hazırlanan bir diğer kitap. 

Her iki kitapta matbaaya gönderilmiş yani yakın zamanda okuruz :)


Yabancı Yayınları'da yeni kitap hazırlığında olan yayınevlerinden. Travis Maddox ile gönüllere taht kuran yazar Jamie McGuire'yi fantastik bir seri ile takip etmeye devam etmiştim ve bu sefer de yarı melek olan Jared'a aşık olmuştuk. Şimdi Jared'i bir kitap daha okuyacağız. :))

Providence Üçlemesinin, 3. ve son kitabı "Cennet" yayınlandı ve seri böylece bitmiş oldu. Fantastik aşk serisi olan bu üçlemeyi şiddetle tavsiye ederim :) 

"Unutlmaz bir aşk hikayesi" sloganıyla yayınlanacak olan Gülşah Elikbank'ın yeni kitabı "Aşkın Gölgesi" 18 Nisan'da raflarda yerini alıyor. 

Her iki kitabında kapakları fazlasıyla dikkat çekici sizce de öyle değil mi ;)


Henüz yeni yayınevlerimizden biri olan Orkinos Yayınları'da yeni kitaplarını tanıttı. Henüz çıkış tarihleri belli olmasa da oldukça dikkat çekici kapak tasarımlarıyla alınacaklar listesine girdiler bile bence. :))

Yayınevinin çıkaracağı kitaplardan biri polisiye olan "Gizemli Ceset" diğeri ise adı üzerinde aşk romanı "Bir Aşk Rüyası"... her ikisi de okunacaklar listesinde :) ve bu yayınevleri kapaklar konusunda  cidden çok başarılılar :)



Epsilon Yayınevi 4 yeni kitapla karşımıza çıkıyor... Zaten ikisi bu okur tarafından tapılan yazarlar :)

Öncelikle Colleen Hover ile başlamak istiyorum. Hopeless serisinin ilk kitabı Umutsuz'u yayınlamıştı zaten yayınevi şimdi serinin 2. kitabı "Yeni Bir Umut" kitabını yayınlamaya hazırlanıyor. İlk kitabı almış henüz okumamıştım ama şimdi ikincisini de alır peşpeşe okumanın keyfini çıkarırım :)

Garwood... Ahhh Julie Garwood kitabı çıktı!Kalemine kurgusuna taptığım bir yazarın yeni kitabı "Kadere İnanır mısın?" çıktı ve daha çıkmadan alınacaklar listesine girdi bile :) Tavsiye eder miyim? Sormanıza bile gerek yok gidip alın hemen :)

Ahh hemen almanızı söyleyeceğim bir diğer yazar da Julia Quinn.. bu kadının da kalemine tapıyorum ve şimdi yeni kitabı "Cennet" gibi de yayınlanıyor... 

Yayınevinin diğer bir kitabı da "Ben, Malala". Etkileyici ve yürek burkucu bir hikaye.. İki yazarın ortak yazdığı kitaplardan. Ne yazık ki kitaba dair pek bir şey bilmiyorum ancak konusunu merak ediyorsanız blogumuzun facebook sayfasından ulaşabilirsiniz. :)


Veeee Pena Yayınları'nın yeni kitaplar... Bu yayınevi tam romans severler için kurulmuş olmalı. Cidden çok güzel aşk romanları yayınlıyorlar :) Henüz alıp da okumadığım 4 kitapları var bende ama daha şimdiden 2 tanesi de alınmak için sıraya girdi bile :)

Zac ve Mia kitabı ile Yolcu yayınlandı. Kitapları raflarda, internet sitelerinde ve kitapçılarda bulabilirsiniz. Delidolu ise 14 nisanda yayınlanacak. Ne diyelim yine cebimizi yaktı Pena :)


Elf Yayınları'da bu ay çıkaracakları kitapları tanıtan yayınevlerinden... Üç kitabı tanıtan yayınevi hem polisiye hem fantastik severler için kitaplar çıkardı. 

Mike Carey kaleminden polisiye olan Hayaletin Gölgesi, RaShelle Workman kaleminden fantastik bir kitap Sürgün ve konusuna dair bir fikrimin olmadığı "İstanbul'un Şanslı Fahişesi" bu ay içerisinde raflarda yerini alacak Elf kitapları...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın