29 Ekim 2014 Çarşamba

0 Kitap Haberleri ve Tanıtımları


Uzun zamandır şöyle ağız tadıyla yeni çıkan kitapların tanıtımlarını yapmamıştım blogda.

Şimdi hem Tüyap yaklaşırken hem de sıcak sıcak matbaadan gelen, matbaaya giden ve çıkmaya hazırlanan kitapları sizlere tanıtalım dedim.

Çıkan kitapların hepsini toplayamayacağım ama benim aklımda yer eden ve özellikle almayı ve okumayı planladıklarımı şöyle sizlerle paylaşayım istedim :))



Aylardan Aşk kitabıyla tanıdığımız yazar Meral Kır'ın yeni kitabı aynı zamanda Sancaktarlar Serisinin 2. kitabı Aşkı Seçtim çok yakında çıkacak. 

Kitabın tanıtım yazısı: 

“Ona, gururuna köle olmayacak kadar çok âşıktı. 

İstisnasız her gece, omuzlarında dans eden saçlarına dokunduğunu hayal etmişti. Ve her hayalinin sonunda o ipek sarısı, rüzgâra meydan okuyan saçların yokluğu ilmik olup boğazında düğümlenirken geceler boyunca nefes almadan yaşamaya çalışmıştı. 

Şimdi ona bu kadar yakınken uzak durmak hiç kolay olmuyordu.”

Zengin ve ünlü Sancaktarların beş çocuğundan biri olan Asya, önceleri ailenin sosyetik kızıyken hayatı çok kısa sürede değişmişti. Deli gibi âşık olduğu ve çocuklarının babası olan Doruk, onu bırakıp eski sevgilisinin peşinden Amerika’ya gidince yıkılmamış; kendini çocuklarına adamıştı. 

Bir gün Doruk, yanında eski sevgilisi Sabrina ile birlikte Türkiye’ye döndüğünde Asya’nın dengesi alt üst olur. Asya, hayatına yeniden giren Doruk’un varlığına alışamamışken kendisinin ve etrafındaki herkesin hayatını tehlikeye sokan olaylar karşısında mücadele etmesi gerekir. Kendini garip bir oyunun içinde bulan Asya çocuklarını tehlikelerden korumaya çalışırken, Doruk da ailesine zarar vermek isteyenlerin kim olduğu ortaya çıkarmak için amansız bir savaş vermek zorunda kalır.

Doruk ve Asya, bütün bu olan biten arasında aşkı yeniden bulabilecek mi? Daha da önemlisi aşk her şeyi affedecek mi? 


~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~


Basımı tükendiği için alıp okuyamayan ve benim gibi merak edenlere gelsin bu haber =) Nurgün Çelebi'nin kitabı Yarına Dokunmak, Müptela Yayınları'nın logosuyla yeniden basıldı. Kitapevlerinden ve online satış sitelerinden kitabı temin edebilirsiniz :)

Kitabın tanıtım yazısı: 

"Beyazın masum ve bir o kadar da saf bir güzelliğe sahip olduğunun bir yanılgıdan öteye gitmediğini fark eden olmuş mudur? Ya da yasın rengi siyahın aksine, mutluluğu simgelediğini düşündüğümüz beyazın aslında sanıldığı kadar masum olmadığını?
Peki renklerin arka yüzü?

Hiç gören olmuş mudur renklerin arka yüzünü? Beyazın, gelinlik olduğu gibi mezara koyan da olduğunu neden kimse görmez?"Hayata tutunmaya çalışan gencecik bir kız Destina… Sağlık sorunlarının yanında, bozulan psikolojisinin ona oynadığı oyunlarla boğuşan Destina, kendi dertlerinin yanında yüz yıllık tarihin yükünü de sırtlanır.

Nurgül Çelebi, "Yarına Dokunmak"ta Destina'nın gözlerinden, herkesin görmezden gelmeyi seçtiği Seyfo Katliamı'nı anlatıyor. Yaşadığımız güne, dünün gölgesiyle bakan bir hikaye…



~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~

Müptela Yayınları'ndan çıkan Duygu kitabıyla okurları karşısına bir kez daha geçen Işıl Parlakyıldız, şimdi, ilk kitap Duygu'dan tanıdığımız Ali'm kitabını çıkarmaya hazırlanıyor.

7 Kasım'da okurların karşısına çıkacak olan Tüyap'a yetişecek kitaplardan :)

Sizce de kapak çok fena olmamış mı? :))

Tanıtım yazısı henüz yayınlanmadı sanırım bulamadım o yüzden yayınlayamıyorum :))










~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~


Çirkin Güzel kitabıyla okurların karşısına çıkan Aslıhan Akagöz'ün 2. kitabı Aşka Uyanış çok yakında okurları ile buluşmaya hazırlanıyor. Henüz Optimum Kitap net bir tarih belirlemese de yakın bir zamanda çıkmasını umuyoruz.

Kitabın henüz tanıtım yazısı yayınlanmadı  dolayısıyla sizinle paylaşamıyorum, ama yayınlandığında mutlaka paylaşacağım :))

Bir de araya sıkıştırayım hemen Optimum Kitap, facebook sayfalarında yaptıkları duyuruda İlliminate, Kötü Çocuklar 3 ve Rehine kitaplarını da yakın zamanda çıkaracaklar.

Biliyorsunuz ki Sümeyye Akarçay'ın Aşka Rehin kitabı Optimum Kitap logosuyla çıktı, yayınevi serinin ilk kitabını da kendi logosuyla çıkarmayı planlıyorlar ve bizde bekliyoruz :))




~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~

Sana Kapıldım kitabıyla Türk okurlarıyla buluşan Laurelin Paige'in 2. kitabını aynı zamanda serisinin de 2. kitabı yayınlandı

Kitabın tanıtım yazısı: 

Bu gerçekti, Hudsonın yaşamının daha önce kimsenin yapamadığı kadar derinine giden büyük, dev bir adımdı. Tabii ki heyecanlıydım. Adamı seviyordum. Ama onu gerçekten tanıyor muydum? Onu bu kadar az tanıyor olmama rağmen gerçekten sevebilir miydim? Yaşadığı yer iki dakika önce, şoförü beni getirene kadar tam bir gizemdi. Binanın içinde ne bulacaktım? Hudson Pierceın çok iyi bir biçimde takındığı maskenin ardında ne vardı? Gerçek Hudsonı görebildiğimi hissediyordum. Bunu büyük ihtimalle dünyada yapabilen tek kişi bendim ve güçlükle yapabilmiştim. Kalbimi fetheden bu önemli, genç iş adamı hakkında halen üzeri örtülü olan ve öğreneceğim çok şey vardı. 

Hudsonın sakladığı sırlar olduğunu biliyordum. Benimle tanışmadan önce yaptığı akıl oyunlarını ve kadınları kandırmayı bırakmıştı ama geçmişteki bu alışkanlıklarının geri gelme ihtimali oldukça gerçekti. Benim eski alışkanlıklarımın geri gelme ihtimali kadar gerçekti. Beni ele geçiren o korkuların, geçmişteki saplantılı alışkanlıklarımın geri gelme ihtimali vardı. Tüm ilişkileri yersiz kıskançlığım ve gizli takiplerimle bitirebilirdim. Bu kahrolası alışkanlıkların beni mahvedebileceğini biliyordum. Neyse ki uzun bir zamandır Hudson ile düzeldiğimi hissediyordum. Bunun sona erme olasılığını sadece zaman gösterecekti.


~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~


Bildiğiniz ülkemizde Türk yazar patlaması yaşanıyor ve bu durum benim için gurur verici bir tablo. İşte bu çıkışı yapan Türk yazarlarımızdan biri de Ayla Koca. Kendisinin yeni ve ilk kitabı Kayıp Ruh Yitik Beden, 3 Kasım'da raflarda yerini almaya başlayacak. Kitap fantastik aşk romanlarından diye biliyorum.

Kitabım tanıtım yazısı:

Alara özel olduğunu biliyordu bu aynı zamanda onun lanetiydi. İnsanları mutlu ederken kendini mutsuzluğa ve yalnızlığa mahkum eden yeteneğini zaman zaman sorgularken, karşısına hiç beklemediği anda çıkan ve ilk görüştü aşık olduğu hasanın varlığıyla yol ayrımına girer.

Tam seçim yapacağı sırada verilen görev le beraber kendini geçmiş ve geleceği arasında kapana kısılı bulur.

Alara şimdi aşk, ailesi ve de görevi arasında seçim yapmak zorundadır. Peşinde mafya, katiller ve geçmişi vardır. Mutluluğu nasıl yakalayacağını okurken kendinizi bambaşka bir alemde heyecanlı bir macera avına tanık olarak bulacaksınız.

Roman boyunca av mı? Avcı mı? Olduğunuzu sorgulayacaksınız.


~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~

Yeni bir yayınevi olan Fenomen Kitaplar, yayın hayatına Necdet Akkan'ın Hayallerim Ruhumu Öpüyordu kitabının yeni basımıyla başladıktan sonra şimdi de yeni kitabını çıkarmaya hazırlanıyor. Lisa Turner'ın Zor Aşk kitabını matbaaya gönderdiklerini duyurdular. Fenomen Kitaplar logosuyla sanırım bu kitabı da alacağım :))

Kitabın tanıtım yazısı:

Lillian Bennet, sosyetenin en havalı ve en olaylı Leydi’si idi. Bir erkek kadar serseriydi ama içinde kimsenin bilmediği, derin yaralar gizliydi. Aşkı onun hem kaderi hem de lanetiydi…

Damien Christian Maine aile yadigarı zekası ve yakışıklılığı ile koca avcısı annelerin son dönemlerdeki gözdesiydi. Evlilik ise yakın dönem planları arasında ilk sıralarda değildi.

Kaderin yedi yıl sonra bir araya getirdiği iki eski düşman için neler planladığını kimseler bilemezdi…

“Zavallı cahil kardeşimi senin güvenilmez ellerine bırakacağımı düşünüyorsan, yanılıyorsun. Belki farkında değilsin ama Londra’da ünün pek de iyi değil. Erkeklerle istediğini yapabilirsin. Bu konuda sana bir şey diyemem ama kardeşimi sana emanet etmeyeceğim hayatım.”

Mevcut yakınlık yeterli değilmiş gibi bir adım daha yaklaştı Lillian. Artık birbirlerine yaslanır vaziyetteydiler. Bu sözlerin getirdiği öfke genç kızı alev alev yakarken, ısı da teninden taşıyor, giysilerinin üzerinden Christian’a ulaşıyordu.

“Senin de çok temiz olduğun söylenemez değil mi Christian? Senin zavallı dediğin kardeşin eminim senin yanında benden öğreneceğinden çok daha fazla güzel şey öğrenir. Belki de biz ikimiz, ona pek de uygun eşlikçiler değilizdir. Öyle değil mi?” 
Lillian bunları Christian’ın kulağına fısıldamış ve son sözü söylerken de kulağına hafifçe temas etmişti ve sonra da hızla geri çekilerek odadan çıkıp gitti.

Christian ise deminki kışkırtılmanın etkisinde olduğu yerde donakaldı. Yanlış kararlar verdiği açıktı. Bu kızla asla başa çıkamayacaktı. Bir yerlerde bir şeyleri batıracağından emindi. Tanrı korusun, yanlış bir kararın bedeli en fazla ne olabilirdi ki? Cehennemde yanmak dışında tabii…


~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~

Yeni bir Daemon vakası ile karşı karşıyaymışız gibi geliyor :)

Go Kitap, ikinci kitabını yayınlamaya hazırlanıyor hem de Melissa Landers'ın "Yabancı" adlı kitabını... uzaylı bir adam ve dünyalı bir kız... Daemon derken bunu kastediyordum :D yine aşık olacağımız bir uzaylı var karşımızda hislerim bana bunu söylüyor :))

Kitabın henüz detaylı bir tanıtım yazısı açıklanmadı ama kısa bir kısmını paylaştılar, onu sizlerle paylaşıyorum :)

"UZAYLILAR İNSANLARLA İKİ YIL ÖNCE BAĞLANTI KURDU. Şimdi de Dünyalı Cara Sweeney, ailesiyle onlardan birini misafir etmeye hazırlanıyor..."







~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~

Kader Ağları kitabıyla tanıdığımız Shannon Drake'in 2. kitabı çok yakında okurlarıyla buluşuyor. İlk kitapla uyumlu olan kapak tasarımıyla dikkat çeken kitap, konusuyla da dikkat çekiyor :)

İlk kitabı okuyan biri olarak bu da okunacaklardan biri :)

Kitabın tanıtım yazısı:

Satış rekorları kıran, ödüllü yazar Shannon Drake ortaçağ İskoçya’sını anlatan sürükleyici yeni bir destanla dönüyor.

13. yüzyılda İskoçya… İskoçya kralının vefatından sonra İngiltere Kralı Edward I’in İskoçya üzerinde hak iddia etmesi üzerine, William Wallace’ın liderliğinde özgürlük savaşının başlatıldığı ve tüm özgürlük savaşçılarının kanun kaçağı olarak kabul edildiği yıllar...
Bir tarafta karısını, doğmamış çocuğunu, akrabalarını katletmiş, evini yakmış Kinsey Darrow’dan intikam almaya yemin etmiş bir kanun kaçağı Arryn Graham, diğer tarafta, kralın gözdesi  Kinsey Darrow’la zorla nişanlandırılmış Kyra...
Kyra, Darrow’la evlenmemek için Tanrı’yla her türlü anlaşmayı yapmaya hazırdır... Ama Tanrı’nın onu bir zalimin elinden kurtarıp, bir kanun kaçağının merhametine bırakacağından habersizdir. Kralın gözdesi Kinsey Darrow’un nişanlısının kaderi bir kanun kaçağınınkiyle kesişir.
Shannon Drake bu kitabında; dikkatle araştırılmış, tarihi detaylarla süslenmiş tutkulu bir aşkı anlatıyor. İntikamın, aşkın, tutkunun, zaferin, yenilginin bir arada yaşandığı bu muhteşem romanı, soluk soluğa okuyacaksınız... 


~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~


Romantik komedinin usta yazarlarından biri olan ve pembelerin kraliçesi olarak tanıdığımız Vefa Enver'in yeni kitabı Aşık Kim, okurlarıyla buluşmaya hazırlanıyor. Kapak tasarımı ve konusu yayınlanan kitap şimdiden heyecan yarattı diyebilirim.

Çaktırmayın heyecanla bekleyenlerden biri de benim ;)

Kitabım tanıtım yazısı:

Romantik Komedinin Kraliçesi Vefa Enver'den eğlenceli bir aşk hikâyesi daha okumaya hazır mısınız? 

Nehir; iflah olmaz bir hayalperest, umutsuz bir romantik. Mükemmel erkeği bekleyecek kadar saf olmasa da, kendi için mükemmel olanı bekleyecek kadar inatçı ve kararlı…
Mert; istediğini elde etmeye alışmış, genç, hırslı ve başarılı bir iş adamı. Aşka inanmayıp, evliliği aileler arasında bir çeşit iş anlaşması olarak görüyor...

Aşk, tutku, iniş ve çıkışlarla dolu bu ilişkideki çekişmeleri sonlandıracak hangisi olacak dersiniz? 

Aşk mı, mantık mı?

AŞIK KİM? matbaa yolcusu...
Çok yakında tüm kitapçılara Aşık Kim? diye sorabilirsiniz...

~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~

Bugünlük bu kadar yeter diyor ve kitap tanıtım yazısını sonlandırıyorum :))

Buradaki kitapların çoğunluğunu demeyeyim de neredeyse hepsini okumaya niyetliyim. =)) Yakın zamanda yorumlarını görürsünüz diye umuyorum :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın