31 Ağustos 2014 Pazar

3 Mimlendim!! Zıt Kitaplar


Annemmm bir mim daha :D Çok sevdim bu işi çok zevkli, keyifli :)

Çiğdemcan beni bir etkinlikte daha mimlemiş eee konu kitaplar olunca içimizde durdurulamaz bir istek oluyor =) Çiğdem Akkaya bloguna beni bu etkinlikte mimlediği için teşekkür ediyorum =)

1. Alım Zamanına Göre 
(İlk Aldığım ve Son Aldığım Kitap)


İlk aldığım kitap, kendi harçlıklarımla biriktirdiğim Angela'nın Külleri olsa gerek :)öyle hatırlıyorum daha öncesinde aldıklarım varsa da emin olun hatırlamıyorum şuan. Son aldığım ise Tutku Çemberi.Henüz bugün aldım birkaç saat önce D&R'den hatta Benimle Kal ve Tut Elimi kitaplarını da aldım ama hangisini söyleyeyim derken bunu seçtim :)

2.Fiyatına Göre Zır Kitaplar
(En Ucuz ve En Pahalı)


En ucuz kitabım aslında bu seriydi :)Tanesini 3 liraya almıştım tabi eskiydi o zamanlar kitaplar ve sahaftan almıştım :) En pahalı olarak da Kökleri almıştım.46 liraya. Çok aramıştım bu kitabı ve açık arttırmada aldım şansıma daha da çıkmadı fiyat ama çıksaydı da alırdım sanırım. Tarihi eser kadar değerli benim gözümde 1979 basımı bir kitap :D

3. Anlatıcıya Göre Zıt Kitaplar
(İyi ve Kötü)

Bu kategoride son okuduğum kitapları baz alıyorum yoksa en iyiye örnek o kadar çok bulurum ki :D 
En iyi tabi ki Aşka Var mısın, muhteşemdi tavsiye ederim Kötü ise Siktirgitli aşklar... bence çok gereksiz bir kitap, fazla argo, fazla sıradandı. Beğenmemiştim :/


4. Kapağına Göre Zot Kitaplar
(En Sevdiğim ve Sevmediğim)


Hep diyorum demeye de devam edeceğim, Papucumun Ajanı benim favori kapak tasarımlarımdan biri.Bir kapak konuyla bu kadar özdeşir. :) Aslında çok beğendiğim bir sürü kapak var ama ilk aklıma gelen hep bu kitap oluyor sanırım şuan ruh halim fazlasıyla canlı.:) Sevmediğim ise Gece Gelen Ölüm! Halbuki konu o kadar güzel ki kapakla uzaktan yakından alakası yok! Kitap bence bu kapakla değerini düşürüyor ve okunma oranını azaltıyor.

5. Uyruğuna Göre Zıt Kitaplar
(Yerli ve Yabancı)


Yerli yazar seçmek zor oldu çünkü son zamanlarda oldukça beğendiğim yerli yazarlar var ama kalbimde yer edinen bir yazarı bu listeye koymazsam içimde kalır :) Aylardan Aşk, beğendiğim bir kitap :) Yabancı kategorisinde de Jack Eversea diyor suruyorum :D

6. Kalınlığına Göre Zıt Kitaplar


Sayfa sayısına bakmadım, kitaplıktan almaya üşendim şuan :)ama görünüşüyle kitaplığımdaki en kalın kitap Adak gibi görünüyor ve en ince kitapta Evvel Sevda İçinde. 

7. Hikayesine Göre Zıt Kutuplar
(Hikaye - Kurgu)


Hikayesini en beğendiğim kitap tabi ki Fatma Erdek'ten Erken Rüya Zamanlar. Cidden insanın içine dokunan bir öykü. Kurgusunu beğendiğim ise Şevket Devrim'in Ana Karargah İstanbul! Arkadaş süper bir kurgu. Her iki kitabın da yorumu yakın zamanda sizlerle olacak :)

Dip not: Bu kategoriyi pek anlamadım ama anladığım kadarıyla cevap verdim dolayısıyla alakasız ise sorulanla affola :) 

8. Türüne Göre Zıt Kitaplar
(Fantastik - Romantik)


Fantastik olarak Sürgün'ü seçiyorum. Aslında ben fantastiği içinde aşk varsa severim dolayısıyla kitaplığımdaki bütün fantastikler fazlasıyla romantik ve ben sonra romantik&fantastik nasıl ayıracağım diye düşünmeyeyim diye bunu seçtim. Güzel bir kitaptı bu arada, yanılmıyorsam türüne distopia deniyor ve bu türde okuduğum ilk kitaplardan biri :)
Romantik kategorisi tabi ki McNaught kaleminden çıkar diyor size en romantik kitaplarından biri olan Düşler Krallığını sunuyorum. Bence başka söze gerek yok ;)

9. Moduna Göre Zıt Kitaplar
(Güldüren - Ağlatan)

Komedi kitapları okuyan biri değilim o yüzden ben de en çok beni okurken eğlendiren bir kitabı seçtim ve yine Papucumun Ajanı diyorum. Deniz beni çok eğlendirmiş zaman zaman güldürmüştü de...Ağlatan kitaplar kitaplığımda sayılıdır. Dram sevmem ben... hayatın kendisi zaten dram değil mi? Ama buna rağmen beni ağlatan kitaplardan biridir Güneşin Kızları... Zaman zaman farkına varmadan gözümden kayan yaşlara tanık oldum bu kitabı okurken. 




Evet sorulara cevaplarım bittiğine göre şimdi geldi blogları mimlemeye :) Takip ettiğim blogları mimlemeyi tercih ediyorum her zamanki gibi ve sizi seçtim kuzular :) 

30 Ağustos 2014 Cumartesi

3 Kristen Proby - Kaç Benimle [ With Me in Seattle #1 ]


Aspendos fanı olma yolunda ilerliyorum... Aslında Aspendos, kitaplığımda bulunan en çok yayınevlerinden biri olma yolunda ilerliyor da diyebiliriz :)

Bir Aspendos kitabı daha bitti.Tatildeyken, sahilde güneşin altında uzanırken çok rahatlıkla okunacak, sıcacık aşk hikayesiydi. Keyif veren,  gülümseten, su gibi akan,sinir etmeden, zaman zaman eğlendirip iç çektirten bir kitaptı.

Tabi beğendiğim yerleri kadar beğenmediğim kısımlarda vardı ama ilk olarak beğendiğim kısımları söylemek istiyorum.Tanışmalar, sevgili yolunda ilerlemeler, sevgili olmalar, iki sevgili ilişkileri çok güzeldi. Sam'in Luke'u koru modu tam bir abla gibiydi. Aile ilişkileri, aşk ilişkileri tam rayındaydı. Çok sevdim, zevk alarak okudum ama...

0 Yeni Yayınevi ve Yeni Bir Kitap! The 100 Çok Yakında Çıkıyor


Yeni bir kitap daha çıkıyor üstelik yeni bir yayınevi logosuyla =) Veee Go Kitap'ın logosunu ben çoook beğendim! :) Şimdiden hayırlı olsun, bol satışlı bir yayın hayatı dilerim.

Distopia türünde olan The 100, orijinal kapak ile çıkıyor ve The Hundred serisinin ilk kitabı. Serinin şimdilik iki kitabı var. 

İşte kitabın konusu: 


İnsanlığın geleceği onların elinde

Yaşanan nükleer felaket dünyanın sonunu getirmiş, bu büyük felaketten sağkurtulan insanlar 300 yıl boyunda Dünya'nın yörüngesindeki bir uzay gemisinde varlıklarını sürdürmüştür.

Tükenmeye yüz tutan kaynaklarla koloniyi ayakta tutmaya çalışan yöneticiler, nüfusu kontrol altında tutmak için en sert tedbirleri almata,hafif suçlar için bileidam cezası uygulamaktadır. Öyle ki çocuk suçlular bile on sekiz yaşına geldiklerinde idam edilmektedir. Ama ölümlerini bekleyen bu gençlerin artık çok önemli bir görevi vardır.Gözden çıkarılmış genç suçlulardan oluşan 100 kişilik bir ekip, geçen zaman içinde yerleşime hazır hale gelip gelmediğini test etmek için Dünya'ya gönderilecektir. 

Koloninin geleceği,onların elindedir.Bu onların ya ikinci bir şans ya da bir intihar görevi olacaktır. 100 ekibi farklılıklaırn, geçmiş hesaplaşmalarını bir kenara bırakıp birleşmeli ve bilinmezlerle dolu dünya'da hayatta kalmaya çalışmalıdır.Ama ihanetler, sırlar, henüz bitmemiş ve yeni başlayan aşklar bir bir gün yüzüne çıktıkça bir arada kalmaları gittikçe zorlaşacaktır.

28 Ağustos 2014 Perşembe

4 Mimlendim!! ~~ Hangisini Seçerdiniz?


Bir kez daha mimlenmişim :)) Sevgili Febris'in Günlüğü beni mimlemiş :) Kendisine çoook teşekkür ederim :)

Bu aralar mimler konusunda çok hevesliyim ve kitaplar söz konusu olduğunda mimlere cevap veresim oluyor :D

Güzel sorular var bakalım benim cevaplarım o kadar güzel olacak mı? :) 

~~~~


     1. Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı ?


Normalde tek kitapları ya da 'az' kitaptan oluşan serileri severim. Uzun kitaplardan oluşan seriler beni genelde sıkar. Ki genelde 4. olmadı 5. kitaptan sonra koparım ve devam edemem :/

     2. Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak ?

27 Ağustos 2014 Çarşamba

9 Şebnem Burcuoğlu - Kocan Kadar Konuş


Çıktığı günden beri gündemden düşmeyen ve herkesin konuşup durduğu kitap Kocan Kadar Konuş'u okuyanların arasında yerimi aldım :) O kadar reklam, tanıtım yapıldı ki sanki okumamakla çok şey kaybediyormuşum hissiyatına kapıldım açıkçası.

Bahsedildiği kadar eğlenceli bir kitaptı, tam yaz kitabıydı, sahilde alacaksın eline güneşlenirken okuyup eğleneceksin o derece yani ama.. ama bence eğlence kısmında evet bahsedildiği kadar var ama yere göğe sığdırılamayacak bir kitapta değildi. Hani bazı kitaplar vardır seni okurken eğlendirir,güldürür ama yanı zamanda hissedilen duyguları da sana yansıtır bu kitapta o yoktu. Bence sadece eğlendirmek, güldürmek okura iyi vakit geçirtmek olabilir kitabın amacı. İçinde yazılan aşkı hissetmek mi? Yok canım mümkün değil! Her şey fazla duygusuz, yüzeyseldi!

25 Ağustos 2014 Pazartesi

11 Mimlendim!!! Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı



Amanın mimlenmişim... hem de kim tarafından Çiğdem tarafından :) Cevap vermemek olmaz değil mi =)

Daha öncelerden de blogumuz mimlenirdi ama yorum ve tanıtımların dışına çıkmak istemezdik ancak böyle eğlenceli aktivitelerden uzak kalmayarak katılmaya karar verdik artık ve ilk mim'i de buradan cevaplayarak başlıyorum =)

Kitaplığımdaki en iyi 10 kitap kapağını seçecekmişim bu konuda Çiğdem Akkaya  ve Pilli Kütüphane blogları beni mimledi ve bende kendisine teşekkür ediyorum bahaneyle kitaplığımdaki kapakları elden geçireceğim :)

Ayrıca arkadaşlar seçtiğim kitapların yorumları blogda bulunuyorsa eğer bunları size linkle işaretledim, okumak isterseniz yorumları, oraya tıklamanı yeterli ;)

2 Michelle A. Valentine - Kalbimi Salla [ Black Falcon #1 ]


Aspendos favori yayınevlerimden biri olma yolunda ilerliyor. Kaliteli çevirileri, harika kitapları ve dikkat çekici kapak tasarımlarıyla kitaplığımda tek tek kitaplarına yer açtırıyor.

Yeni çıktığında aldığım, uzun zaman olmasına rağmen okuyup yorum yapamadığım bir Aspendos kitabı Kalbimi Salla.

Öncelikle itiraf ediyorum ki kitabı almamdaki en büyük etken çevirmeni. Tuğçe Nida'nın çeviri diline bayılmıştım ve şimdi baktım bir kitap daha çevirmiş dedim bu kadın okunmaya değer kitabı çevirir en iyisi İnci sen al oku! İyi ki de almışım ve düşüncelerimde de haklı çıktım. Cidden okunmaya değer!

24 Ağustos 2014 Pazar

3 Kristen Middleton - Ateşli Dişler [ Night Roamers #1 ]



Kitaplığımdaki ilk Altın Bilek Yayınları kitabı Ateşli Dişler...

Kitaptaki ateşli kısmını henüz göremesem de dişler kısmını gördüm :)  İsimden de konusundan da araştırdıysanız türünden de anladığınız üzere bir vampirli seri...

Aslında bu türde kitaplar o kadar çok çıkmaya başladı ki her taraftan bir ara vampir fışkırıyordu şimdi biraz duruldu gibi gelirken karşımıza Ateşli Dişler çıktı.

ımm... kitabı beğendim mi beğenemedim mi bilemedim şuan. Kitaba karşı çok karmaşık duygular içerisindeyim. Kapağı evet çok güzel, yazarın anlatımı da fena değil... ama konu ilginçti ancak beklentilerimi karşılayacak kadar iyi değildi ama yine de sonunda beni neyin beklediği merakıyla da okudum.

19 Ağustos 2014 Salı

0 R. K. Lilley - Uçuşta [ Up in the Air #1 ]


Ülkemizde gün geçtikçe sayısı artan bir tür olan erotik aşk romanlarından birini daha okumuş bulunuyorum. Evet bu tür ile Fifty Shades of Grey Serisi ile tanıştık ama bir anda patladı bu tür ve birçok yayınevi logosu altında bir çok kitap çıkmaya başladı. Bunlardan biri de R. K. Lilley'in Uçuşta kitabı.

Öncelikle şunu demek istiyorum ki, her gördüğünüz CEO'yu Christian Grey her gördüğünüz masum, bakire kızı da Anastasia Steele zannetmeyin. Eğer böyle bir kıyaslama ile okursanız bu tür kitapları hem verdiğiniz paraya hem harcadığınız zamana yazık olduğunu düşünürsünüz. Eğer tarafsız bir şekilde okursanız da keyif alır, aşkı hisseder, fedakarlık ve ilişkilerin samimiyetinin ne kadar tatlı olduğunu düşünürsünüz.

15 Ağustos 2014 Cuma

0 Eylül'de Ayaz Okurlarına


Merhabalar,

Bildiğiniz üzere bir süredir Eylül'de Ayaz bu blogda yayınlanmıyor. Daha önce bunu Facebook üzerinden duyurmuştum ama blogdan duyurmadığımı daha yeni fark ettim.

Eylül'de Ayaz'ı artık kendi kişisel blogumdan yayınlıyorum. Buradaki index yönlendirmelerini de zaten oraya yaptım. An itibari ile 11. bölümü yayınladım. Göz atmak isteyenleriniz ciigdemakkaya bloguna'ye göz atabilirler.

6 Gonca Çiftçioğulları - Gece Gelen Ölüm


Yeni bir Türk yazar, yeni bir kitap ve yine beklentilerin çok üstünde bir kurgu!

Bir kez daha kendimden utanıyorum. Ne zaman Türk yazarlarının yeteneklerine güvenerek kitaplarını okuyacağım bilmiyorum. Yine elime aldım bir kitap ve ismin Türk olmasından dolayı beklentilerimi düşük tuttum, kendimi sıkılacağım, "artık bitsin ya" diyeceğim bir kitaba hazırlamıştım ama...

İşte bu noktada utandım!

Çünkü kitap tahminim çok daha ötesinde bir kurgu, bir olay örgüsü, bir üslup ve bir bütünlük içerisinde yazılmıştı.

13 Ağustos 2014 Çarşamba

9 Sıradan Bir Hayat - 9. Bölüm


Birbirimize sarılmış bir halde kapıyı açan kişiye şaşkın bir şekilde bakıyorduk. En çok yakalanmamız mı şaşırtmıştı bizi yoksa yakalayan kişi mi bilmiyorum ama içeriye girmesi en muhtemel kişiye yakalanmıştık.

Brandon kollarını çözerek benden uzaklaştı ve derin bir nefes alarak yapacağı konuşmaya hazırlanıyor gibi görünüyordu. Onun benden iyice uzaklaşıp koltuğa oturmasını izlerken, “İçeri gel Kate, sanırım konuşmamız gerek,” diye mırıldandı. Kate içeriye girerek kapıyı arkasından kapattı. Brandon el hareketiyle Kate’in oturmasını işaret ettiğinde Kate’in bakışları beni buldu. Bende onaylarcasına başımı salladığımda Brandon’ın karşısındaki koltuğa oturdu. İç çekerek onların arasına karıştım ve Brandon’ın yanındaki koltuğa tam Kate’in karşısına da ben oturdum.

Sessizliği nasıl yorumlayacağını bilemediğini belli ederek ilk konuşan Kate oldu. “Sözleşmelerde geçen kuralı biliyorsun değil mi Ashley?” Benim bildiğimi gösterircesine başımı sallamamın artından kaşlarını çatarak anlamamış gözlerle bana baktı. “O zaman niye…”

Kate’in tamamlanmayan cümlesinin cevabını Brandon verdi. “Bizim tanışmamız Ashley’in burada çalışmaya başlamasından öncesine dayanıyor Kate.”

“Ama yine de… ya benim yerime bir başkası gelseydi?”

12 Ağustos 2014 Salı

0 Jamie McGuire - Belalı Düğün [ Beautiful #2,5 ]


Daha fazla Travis daha fazla Abby diyenlere gelsin bu kitap :)

Kısacık insanın içini sımsıcak yapan her satırını yüzünde gülümsemeyle okuduğun hangi ara bittiğini anlamadığın Travis'e daha fazla aşık olduğun Abby'e daha fazla sinir olduğun bir kitap :)

Yalnız Abby'e sinir olmanın tek nedeni Travis gibi bir adama sahip olması ;)

Ayaklı Bela'da kitabın sonlarına doğru bir yangın çıkıyordu ya kitap ondan sonrasını konu alıyor. Adından da anlaşıldığı üzere yangından sonra neler hissettikleri ve düğünleri sırasında neler hissedecekleri, neler hissettikleri, düğünlerinin nasıl olduğu, ne duyguları yaşadıkları, tereddütleri,destekleri, heyecanları... kısacası duygusal karmaşalarını okuyoruz.

11 Ağustos 2014 Pazartesi

1 M. Leighton - Kötü Çocuklar Tutkudan Sırlara (The Bad Boys #2)


"Nash mi Cash mi?" sorusuna geri dönüyoruz ve seçiminizi soruyoruz. Ben her zaman, ilk kitaptan beri Cash diyenlerdenim ama ne yalan söyleyeyim içimde fena halde Nash'e karşı da bir çekim var. Aslında çekimden çok merak beni çeken... nasıl biri olduğuna dair =)

Vee Kötü Çocuklar Serisi Tutkudan Sonra kitabı ile sahalarda yerini alıyor :)

Bu kitapta konu sıradan bir aşk hikayesinden çok daha fazlasını barındırıyor içinde. Aşk, macera, aile ilişkisi, kardeş ilişkisi, tutku... her şey var! Tam benlik anlayacağınız!

Kapağa veya ada aldanıp da erotik aşk romanıdır bu demeyin içinde çok daha fazlasını barındırıyor ve normal bir aşk romanından daha fazla erotizm yok! Bu kitabı o kategoride değerlendirmek bence yetersiz... Bu kitap hatta seri daha çok aşk romanı kategorisini hak ediyor :)

9 Ağustos 2014 Cumartesi

3 Olivia Cunning - Ahlaksız Ritim [ Günahkarlar Turnede #4 ]



Okuduğum ve yorumlamaya üşendiğim bir çok kitaptan biri Ahlaksız Ritim. Aslında Ateşli Bilet'ten hemen sonra bu kitaba başladım ve samimiyetle şunu söylüyorum ki bu seriyi peş peşe okumak bünyeye zararlı. Fazla erotizm yüklemesi oluyor ;)

Seriyi takip ettiğim, 4. kitabı okumamdan belli oluyor ;) Hele hele hele... Eric... adam davulcu... parmakları, elleri sihirli adamın...aklı da öyle... adamın her bir noktası sihirli yav... :))

Neyse o kısma girmeyeceğim sonucunda +18 bir yorum yapmayalım değil mi ;)

Eric, grubun bataristinin aşkını okuyorduk. Aslında bu daha çok Eric'in görür görmez aşık olması ve aşık olduğu kadının kalbini çalma aşamaları, ve iki sevgili olduktan sonraki evreleri konu alıyor. Sed'in hikayesi kadar yoğun bir aşk yoktu, ama çok daha eğlenceli bir aşk vardı. Eric tam kendi gibi bir kadın buldu diyebilirim :)) Tam da ona aklımda yakıştırdığım kadın tipi Rebekah.

7 Ağustos 2014 Perşembe

2 Bir Teşekkür Yazısı =))


Selam millet :))

Gerek başlıktan gerekse resimden anlaşıldığı üzere bu yazı bir TEŞEKKÜR YAZISI...

Kime mi teşekkür? Tabi ki sevgili Nevin Turgut'a.

Neden mi? Tabi ki sevimli ve hayatım boyunca unutmayacağım hediyeleri için :))

Şu an çok mutlu, utanmış ve heyecanlıyım :)) İlk defa böyle bir durumu yaşıyorum ve aşırı derecede heyecanlandım bu yazıyı yazarken ki hiç de beceremem öyle şeyler :)

Sevgili Nevin, birkaç gün önce yurt dışından Türkiye'ye gelmiş ve gelirken Çiğdem'i ve beni unutmamış bize gönlünden kopan küçük hediyeler göndermiş. Hem şaşırdık hem sevindik hem utandık hem de heyecanlandık.

Dün Çiğdem'in hediyesi eline ulaşmış neden benimki daha gelmedi diye düşünürken bugün benimki de elime ulaştı.

5 Sıradan Bir Hayat - 8. Bölüm


Bütün günü toplantıda geçirdik. Ne öğle yemeğine çıkabildik ne de birkaç dakikalığına ara verebildik. Herkes randevularını, görüşmelerini iptal etmek zorunda kaldı ki arayanlara bile cevap vermedik. Sabah dokuzda başlayan toplantı, akşamüzeri beş olmasına rağmen henüz bitmemişti ve bir sonuca ulaşana kadar da ne Bay Borghansee ne de Bay Rosewood bitirmeye ılımlı bakıyordu. Bu aynı zamanda burada sabahlamak anlamına da geldiğini gösteriyordu.

Herkes bir şekilde fikirler üretmeye çalışıyor, zararın çalışanların çalışma saatlerini arttırarak karşılanmasını söylüyor ama hiçbir fikir zarar karşılayabilecek mevlaya denk gelmiyordu. Aslında çok büyük bir vurgun değildi bunu Alex söylemişti muhasebeci olarak ancak elbette ki yeni bir işe atılmak için holdingde nakit bulunması gerekliydi ve yeterli nakit yoktu bu da bir çıkmaza sürüklüyordu.

Geçen saatlerin ardından artık herkes yorulmuş, fikir üretmez hale gelmişti. Hiçbir şekilde bir şey düşünemiyordum, aslında sadece ben değil hepimiz aynı durumdaydık. Üstelik bu kadar saat burada oturmaktan da ayaklarımın uyuştuğunu hissediyordum. Hafiften karıncalanmalar oluşmuştu ayak tabanlarımda ve sanki dizlerime doğru da çıkıyordu. Devamlı aynı pozisyonda oturmaktan sadece ayaklarım değil popom da uyuşmuş, sırtıma ağrılar girmeye başlamıştı. Artık dayanamadığım noktada arada sırtını dikleştirerek derin nefes alıp sırtımı esnetmeye çalışıyordum. Ayaklarıma da en güzel çözüm ayakkabılarımı çıkarmaktı. Nasılsa masanın altında kimse görmezdi.

6 Ağustos 2014 Çarşamba

1 Lily King - Gözyaşlarıma Rağmen Babam


Hmm... cümleye nasıl başlasam bilemedim ama şunu söyleyebilirim okurken çok sıkıldığım bir kitap oldu. Bir an önce bitsin diye resmen kitabın gözünün içine baktım. Kitabın gözü yok tabi lafın gelişi öyle dedim ;)

İşi espriye vurmaya çalışıyorum ama normalde beceremediğim bir şey o yüzden uzatmadan kitaba dair yorumuma geleceğim.

Kitabı konusuna bakarak aldığımda ve adına vurulduğumda karşılaşacağım şeyin böyle bir kurgu olacağını tahmin etmiyordum açıkçası. Ama beni hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim.

4 Ağustos 2014 Pazartesi

1 Vefa Enver - Bana Prenses Deme!


Çok güzeldi, çok beğendim, bazı yerlerde eğlendim bazı yerlerde sinirlendim... Hatta içimden bir şeylerin koptuğu anlar bile oldu kitabı okurken. 

Yazarın kalemine üslubuna değinmeden direk yoruma geçeceğim çünkü Vefa Hanım'ın kalemini çok sevdiğimi bildiğinizi düşünüyorum Ne yazsa okurum dediğim nadir yazarlardan biri kendisi :)) Size de tavsiye bence bir okuyun! Hatta Bana Prenses Deme başlamak için mükemmel bir kitap ;)

Ah...bir de kitap içeriği olan bir yorum olacak haberiniz ola. Sonradan uyarmadı demeyin! 

1 Ağustos 2014 Cuma

0 Laura Landon - Sessiz İntikam


Historical romance yani tarihi aşk romanı nerede ben orada modundayım! :)) Seviyorum bu türü hatta bayılıyorum :) 

Sessiz İntikam, Laura Landon'ın ilk okuduğum kitabıydı ve kadının kurgu yeteneğini ve anlatımını, üslubunu çok beğendim. Bundan sonra kitaplarını takip edeceğim bir yazar daha edindim kendime :) 

Kitabın alışılagelmişin dışında bir kadın karakteri vardı. Kadın karakteri mesela... herkesten sakladığı sırrı... daha önce böyle bir karakter okumamıştım ve hayran olmamak elde değil! Cesareti, yaptığı teklifler ev hayatta kalma savaşı muhteşemdi! Erkek karakteri ise... tipik kont işte! Aşık olunası, kadınına sahip çıkan ve koruyan bir Kont... daha ne olsun ;)