2 Ocak 2015 Cuma

0 Kitap Haberleri


Yeni yıla yeni kitap haberleriyle girdik hele ki bir yayınevi vardı ki sormayın tam bir patlama yaptı bu hafta :)

Hangisi mi?

Yabancı Yayınları! 2015 kitaplarını patır patır okurlarının karşısına çıkardı ve bomba kitaplar hepsi :) Şimdiden okuyacaklarımın listesine girdi hem de hepsi :)

Ayrıca diğer yayınevlerinden de yeni kitap haberleri geldi ve bunları şimdi sizlerle paylaşıyorum :)

~~*~~


Yabancı Yayınları'nın bomba kitaplarını tek tek sizlerle paylaşmak isterdim ancak henüz konuları ve ne zaman çıkacakları belli değil. Sadece birinin çıkış tarihi belli onu ayrı olarak belirteceğim. :)

İşte 2015'te Yabancı Yayınları'nın çıkaracağı kitapların listesi:

** Kim Kar - Yeni Bir Başlangıç (İlişkiler Serisi #1)
** Jamie McGuire - Kızıl Tepe 
** Natasha Boyd - Sonsuza Kadar (Eversea Serisi #2)
** J.M. Darhower - Gözlerindeki Canavar (Gözlerindeki Canavar #1)
** Raine Miller - Senin İçim (Blackstone Serisi #2)
** K.A. Tucker - Lanetli 
** Katie Alender - Kötü Kızlar Ölmez
** Alessandra Torre - Kirli Yalanlar

Hepsinin ayrı ayrı kapak tasarımlarını görmek için => Yabancı Yayınları 2015 klasörüne bakabilirsiniz.


Yabancı'nın ilk 2015 kitabı Calia Read - Kördüğüm. Kitabın ön sipariş tarihi 9 Ocak ve şimdiden bazı sitelerden ön siparişe verebilirsiniz. 

Orijinal adı: Unravel
Çevirmen: İnci Aral
Almak için: kitapyurdu

Kitabın tanıtım yazısı:

Bir ay önce, akıl hastanesine yatırıldım.
Dün, Lachlan ziyaretime geldi. Beni öptü ve aklımı kaçırmaya başladığımı söyledi.
Saatler sonra Max düşüncelerimi işgal etti; deli olmadığımı ve bana ihtiyacı olduğunu hatırlattı.
Birkaç dakika önce geçmişimi aydınlatmaya çalışarak gerçeklikten daha da uzaklaştım…
Şimdi, herkes benim aklımı kaçırdığımı düşünüyor ama ben onun gerçek olduğunu ve ne gördüğümü biliyorum…
Bana inanıyor musun?
“Seksi, gizemli ve etkileyici bir hikâye… Calia Read’in kelimeleri sizi esir edecek ve aklınızı başınızdan alacak!” --- Claire Contreras, There is No Light in Darkness’ın Yazarı


~~*~~



Olimpos Yayınları, Türk yazarlarımızdan biriolan Özge Erkin'i kendi yazarları arasına ekledi. Özge Erkin'in Zehirli Sarmaşık olarak bildiğimiz hikayesi, "Masum Koza" adıyla yakında raflarda yerini alacak.

Kitaba dair alıntıları ve tanıtımları yazarın facebook sayfasından ulaşabilirsiniz :)



~~*~~



Nemesis Kitap, Ocak ayında raflarda yerini alacak olan yeni kitabını okurlarının karşısına çıkardı. 

Kapak tasarımı ve konusunu açıklayan Nemesis'in yeni kitabı Carolyn Brown'ın Spikes and Spurs Serisinin 4. kitabı Çılgın Düğün. 

4. kitap deyince diğer kitaplarını aramaya kalkmayın arkadaşlar, yayınevi seriye 4. kitaptan başladı nedeni bilinmez ;) 7 kitaplık bir seri ve her seri başka bir karakteri anlatıyor yanılmıyorsam. Dilerim sıralamayı yakalar Nemesis. :))

Kitabın tanıtım yazısı:

Çılgın Düğün içinizi ısıtacak
Ace, kendilerine farklı hayatlar seçen kardeşlerinin aksine sadece kendisi için yaşamaz; dedesine bakmak için onunla birlikte kalır. Yaşlılık günlerinde hem dedesiyle hem de dedesinin çiftliğiyle ilgilenir. Onun bu sadakatini kendinceödüllendirmek isteyen dedesi, vasiyetinde,çiftliği Ace’e miras olarak bırakır. Ancak birşartı vardır. Ace’in iki yıl içinde evlenmesi ve en az bir yıl evli kalması.
Çiftliğin ona miras kalmasını bir türlükabullenemeyen ağabeyi, kadınlara bağlıkalmak konusunda sıkıntı çeken Ace’in evlenemeyeceğine emindir. Mirası onun elinden alacağı günü iple çekerken, bir kadın Ace’e yardım etmeyi teklif eder.
Kasabanın en şirin kafesinin sahibi olan Jasmine, yakın arkadaşı Ace’le evlenecek veçok sevdiği çiftliği kurtarmasına yardım edecektir.
Bu anlaşmalı evliliklerini daha eğlenceli hale getirmek için Las Vegas’ta evlenmeye karar verirler. Etraflarında başka kimsenin olmadığı sakin ama bir yandan da eğlenceli bir nikahla evlenmeyi planlarken, kendileriniçılgın bir düğünün ortasında bulurlar.
Büyük kural onlar için işlememiştir. Bu kez Vegas’ta olan, Vegas’ta kalmayacaktır.


~~*~~


Orkinos Yayınları'nın yeni kitabı Stefanos Dandolos kaleminden Şeytanın Dansçısı. 

Ne yazık ki kitabın detayları hakkında bir bilgim yok ama yayınevinin sayfasında yaptıkları kısa tanıtımı sizlerle paylaşacağım. 

Kitabın tanıtım yazısı: 

Solange Dalmon. Ona Şeytanın Dansçısı da derler. Çünkü bilirler, derisinin altında karanlıkla çevrelenmiştir. Buğulu gözleri, baktığı her yere kötülük getirir...




~~~~~~*~~~~~~

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın