21 Nisan 2015 Salı

1 Kitap Tanıtımları


Kitabın adı   : 30 Yaşındaysanız Hayat Gerçekten Zor
Yazarı           :  Burçin Çelik
Yayınevi        : Postiga Yayınları
Sayfa sayısı   : 360


Tanıtım yazısı:

Yirminin coşkusu, yirmi ikinin neşesi, yirmi yedinin sempatisi… Ama otuz! Otuz yani… Hani otuzdan sonrasıydı çabucak geçen,
ben yirmilerin nasıl geçtiğini anlayamadım ki daha! Tüm hemcinslerim yaşıyor  mu bu buhranı, yoksa yalnız ben miyim
dehşete kapılan? Daha otuz yaşımın güzelliğine adapte olamadan hayatın benim için sürprizler hazırladığından haberim yoktu tabi…
Ah, seslerinizi duyar gibiyim; ne mi oldu? Çok sevgili odun kocam olaylara dâhil oldu desem bir şeyler çağrışır mı acaba?
Peki ya, yardımcı kadın oyuncu rolünü çakma bir sarışına vermiş desem, şimdi yandı mı ampuller!
Durun durun, paniğe mahal yok!
Hikâyesi tam da aldatıldığı noktada başlayan bir kadın düşünün.
Hovardalığın sınırlarında ısrarla gezinen kocasını bir çırpıda boşayan; hamur açarak kendine antidepresan tedavisi uygulayan; otuzunda, bıraktığı okuluna dönecek kadar gözü kara; az biraz çatlak; iç sesinin çenesi düşük mü düşük bir Havva kızı…
Düşündünüz mü? Kim mi o? Bendeniz Nazlı!
Tam bu noktada hayallerinizin vücut bulmuş hali olan bir hoca düşünün.
O ki; okulda hoca, kızına baba, banaysa kocaman bir çikolatalı pasta!
Ya da yok yok, onu düşünmeyin! O kısım bana kalsın.
Laf aramızda ben kıskanç bir kadınım!
Siz bunun yerine büyümüş de küçülüvermiş, lafı cebinde, elleri belinde, mini minnacık bir Peri kızı ekleyiverin bu hikâyeye.
Tadımızdan yenmez olduk değil mi! Bence de!
Gerisi… Gerisi sayfalarda!
Hadi kulak kabartın da bir parça dertleşiverelim!




Kitabın adı       : Hilekar (Ateşli Kanatlar #1)
Yazarı               : R. Gaye Önel
Yayınevi           : Postiga Yayınları
Sayfa sayısı       : 352


Tanıtım yazısı:

“O kız bir avcı. Minik, hırçın, şeytanı bile baştan çıkarabilen bir baş belası.
Ondan kurtulmalıyım, bu taş kalbimde bir ateş yanmadan onu yok etmeliyim.
Ağabeyimin yaptığı hatayı yapmayacağım. Hiçbir dişi için değmez.
Sıradaki veliaht benim ve kral olacağım.”
Aidanhell

“Aidanhell kana susamış kaçığın teki. O kadar karanlık bir ruhu var ki onu durmadan tekmelemek istiyorum. Onunla beraber olduğum her saniye cehenneme bir adım daha yaklaşıyorum. Ama yine de ondan korkmuyorum
Ben... Sanırım...Ona alışıyorum.
Bu vazgeçemeyeceğim kadar yakıcı bir ateş.
Şeytanımın derin kahverengi gözlerinde bazen kurtuluşumu görüyorum.
Ama biliyorum, gerçeği öğrendiğinde beni affetmeyecek.
Kim bir hilekârı affedebilir ki?”

Cassie




Kitabın adı       : Rüzgar Çanı
Yazarı               : Aynil Beylik Değişmez
Yayınevi           : Postiga Yayınları
Sayfa sayısı       : 360

Tanıtım yazısı:

Geçirdiği hastalığının yanı sıra terk edilmenin üzüntüsünü İstanbul’da
bırakarak, hayalini kurduğu pastaneyi açmak için Urla’ya gelen Berna’yı,
sevdiği ve başarılı olduğu mimarlık mesleğini bırakmayı göze alan kardeşi
Nil yalnız bırakmamıştı. Nil’in aşkı bulduğu bu şirin belde,
Berna’ya da cömert davranıp geçmişin izlerini silecek miydi?
Rürgar çanının sakin ve huzur veren sesiyle birlikte pastaneye
girdiği gibi, Berna’nın kalbine de yerleşen Demir, genç kızı  ‘Her işte bir hayır vardır.
Sakın isyan etme. Her kapanan kapı, yeni bir ışığa yol almak üzere tekrar açılır,’
sözüne inandırabilecek miydi? İki gencin yoğun duygularla yaşadığı aşk günden
güne alevlenirken, Berna’nın içini kemiren, sevdiği erkeğe açıklayamadığı
sırrı neydi?  Peki, genç kız sevdiği erkeğin geçmişi hakkında ne biliyordu?
Bu kitap geçmişte yaşadıkları acıları unutmak isteyen iki gencin yaşadığı tutkulu
aşkın yanı sıra, size umudu ve hayalleri tüketmeden yaşama dört elle sarılmanın
ne kadar önemli olduğunu ve hayatın umutsuzluklarla, pişmanlıklarla
harcanamayacak kadar kısa olduğunu anlatmaktadır.

“Hayat başlar ve biter. Önemli olan ne kadar yaşadığınız değildir.
Başlama ve bitiş tarihi arasındaki o kısa çizgide neler yaşadığınız önemlidir.”
Unutmayın! Her yeni gün yeni umutları da beraberinde getirir.

Hem de hiç beklemediğiniz bir anda…



Kitabın adı       : Radin Efsanesi
Yazarı               : Nil Sefa Öneş
Yayınevi           : Postiga Yayınları
Sayfa sayısı       : 200

Tanıtım yazısı:

İki farklı hayatın, iki farklı insanıydı Ceylin ve Radin. Ceylin, varlıklı ve inançsız bir ailenin kızı, Radin ise mütevazi hayatların erdemli adamıydı. Onları önce rüyalar birleştirdi. Henüz hayali kurulmadık sabahlara uyandılar. Dramatik hayatların acı çekeniydi ikisi de. İç acılarının toplamında birleşeceklerdi bir gün... Çok sonraları fark etseler de, aslında kaderleri doğdukları gün ortak yazılmıştı. İkisi de nasıl büyük bir aşk yaşayacaklarını bilmeden ve farkında olmadan birbirlerine yürüyorlardı. Ve bir gün masallar adamı, Radin gün yüzüne çıktı. Enkaz altındaki Ceylin'e seslendi; "Sesimi duyan var mı?" "Buradayım," dedi Ceylin. Uzattı adam elini kadına. Kadın uzun süredir kaldığı göçüğün altından çıktı ve o parlak ışığı gördü. Sonra da karanlık sırların büyük nehirlerinden sızıp, birbirlerine döküldüler. Ceylin, nihavent makama yürürken, sonradan inandığı kadere karşı güçlükle durabilecek, Radin'e kutsal bir aşkla bağlanacak ve baba olarak seçtiği Adem'i de hisler aynasında görebilecekti.

"Yağmur, toprağı çok sevdi. Bu yüzden her damlasını toprağa gizlemek istedi. Lakin arada bulut vardı ve bulut da yağmuru sevdi; ama yağmurun, toprağa kavuşması için bulutdan ayrılması gerekiyordu. Ve öyle de oldu...
Yağmur, bulutlardan ayrılıp, toprağa düştü.

İşte bu yüzden güzel, yağmurdan sonraki toprak kokusu."





Kitabın adı       : Senli
Yazarı               : Merve Akıncı
Yayınevi           : Müptela Yayınları
Sayfa sayısı       : 160

Tanıtım yazısı:

Bu defter, beraber yaşadığımız her şeyin anısına övgüyle yazılmış, hatırlanmaya değer her şeyi içeriyor. Hayır, bu bir günlük değil, bu senli bir anılar geçidi olacak. Senin ve Benim... Karan ve Bahar'ın... Sevgin içimde büyüyen bir çığı anımsatsa da, o çığın üstüme devrilip sonumu getireceğini adım gibi bilsem de yine de yanında olduğum için, varlığını hissedebildiğim için hep binlerce kez şükrettim. Seni sevmek daha değerliydi, kendimden daha çok…





Kitabın adı       : Ateş ve Buz
Yazarı               : Aslı Karabulut
Yayınevi           : Müptela Yayınları
Sayfa sayısı       : 440

Tanıtım yazısı:

Lâl, Pelin ve Miray… Düz yolda yürürken birdenbire uçurumun kenarına gelip uçmaya hazırlanan üç kadın… Bu yola çıktıklarında ne içinde yanacakları ateşten ne de buz tutacakları kar fırtınasından haberdardılar. Mert'in acımasızlığı, Kenan'ın sertliği ve Akın'ın can yakan çekiciliğiyle karşılaştıklarında akıllarında sadece aşk vardı ve tek dertleri kalplerini korumaktı. 

İnat ettiler, can acıttılar, tutkuyla seviştiler… Birbirinden farklı hayatlar yaşayan üç çift, dünyanın en eski hikâyesinde buluştular. Cennetin ve cehennemin tam ortasında olsa da nihayetinde sadece âşıktılar. Alev alev, cüretkâr ve şehvetli bir hikâye…





Kitabın adı       : Bırakma Ellerimi
Yazarı               : Ayşegül Çiçekoğlu
Yayınevi           : Olimpos Yayınları
Sayfa sayısı       : 440

Tanıtım yazısı:

Birlikte büyüdüğü, ilk aşkı ile evlenerek mutlu sonu yakaladığına inanan genç bir kızdı Elif... Peşinden hiç ayrılmadığı, 'bir gün mutlaka seninle evleneceğim' dediği, biricik aşkı ile evlenerek mutlu olacağına inanan genç bir erkekti Toprak...


Sadece romanlardaki evliliklerin mutlu sonu oluyordu. Oysa daha evliliklerinin üzerinden iki yıl geçmeden Toprak gitmek istiyordu. Elif'i arkasında bıraktığında gerçekten mutlu olabilecek miydi? Bunu bilmiyordu, ama bildiği tek şey artık Elif ile de mutlu değildi. Elif, Toprak'ın gitmesiyle birlikte ailesini, işini, arkadaşlarını bırakarak hiç bilmediği başka bir şehirde ilk aşkını unutmaya çalışacaktı. Bu sefer bırakılan elleri bir başkası tarafından tutulduğunda gerçek aşkı bulacak mıydı? Yoksa ilki gibi o da bir yanılsama mıydı? Hayatına giren ikinci Toprak, birincinin acılarını silebilecek miydi?




1 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın