4 Ekim 2015 Pazar

1 Kitap Tanıtımları

Kitabın adı    : Karanlığın Külleri
Yazarı           : İlknur Birdal
Yayınevi        : Postiga
Sayfa sayısı    : 424

Kitabın tanıtım yazısı: 

Bir adam, küllerinden yeniden doğabilir mi? Ve bir kadın, zifiri karanlık bir yüreğe ne kadar  dokunabilir?

Kalbini korumak için acımasız birine dönüşen bir adam  ve aşkı için savaşmayı seçen bir kadın. Afra ve Devrim'in  amansız mücadelesi…

Amansız bir mücadeledir aşk; kendinle savaşırsın, duygularınla savaşırsın, sevdiğinle savaşırsın. Bir an gelir ayrılıkla savaşırsın. Acısıyla, yokluğuyla, özlemiyle  savaşırsın. Amansız savaşın hiç bitmez aslında. Âşık olduğunda savaşmayı göze almalısın.


“Seninle ben olmayacak Devrim biz olacağız. Bir bütün  olacağız. Hem de öyle güzel olacağız ki, bakan hayran,  duyan âşık olacak.”



Kitabın adı    : Elveda
Yazarı           : Ceyhan Han Ataç
Yayınevi        : Postiga
Sayfa sayısı    : 160

Kitabın tanıtım yazısı: 

Eğer bunları okuyorsanız, ben çoktan ölmüşüm demektir. Tıpkı yorgan örter gibi, toprak örtmüşlerdir üzerime. Bedenim çürümeye başlamıştır. Ve ben, ölmeden önce, onlar beni öldürmeden önce bir hikâye yazdım.

Adı “ELVEDA” olan, ibretlik bir hikâye. Okuyacağınız satırlar, işte o hikâyenin başlangıcı.

Aslında böyle olsun istememiştim. Ama yaşadığım şeyler ve bana bunları yaşatan kişiler, okuyacağınız hikâyenin doğmasına sebep oldular. Yazılan bütün cümleleri bitirip de son noktaya geldiğinizde, bu hikâyeyi neden yazdığımın cevabını bulacaksınız. İşin garip tarafı ise, hikâyemin bittiğini gösteren o son nokta hayatımın da bittiğini gösteriyor. O başka bir şehre gitti. Ben olduğum yerde kaldım.

İnkâr edemem. Canım acıdı. Yüreğim yaralandı. İşin garip yanı ise, bu uğurda acı çekmek hoşuma gitti. Ayrılığa dair şarkılar dinledim. Küçük küçük hüzünler inşa ettim. Sonra da onları kendi üzerime yıktım.


Hüzünlerin enkazı altında kalmayı seviyordum.




Kitabın adı    : Romantik Savaş
Yazarı           : Elif Yılmaz
Yayınevi        : Postiga
Sayfa sayısı    : 384

Kitabın tanıtım yazısı: 

Birbirinden nefret eden iki insan aynı evde yaşayabilir mi?
Liz Grayson’ın, ailesiyle İngiltere’ye taşınmayı reddedince,
kendine yeni bir ev bulmaktan başka çaresi kalmamıştı.
Buraya kadar her şey güzeldi. Esas felaket, bir gram bile sempati beslemeyi
reddettiği Christopher Gonzalez’le aynı evi tutmaya karar verdiğinde başlamıştı.
Onlar artık ev arkadaşıydı!
Peki, Chris uslanmaz bir çapkınken, umutsuz bir romantik olan
Liz ona katlanabilecek miydi? İşte bu konu, tartışmaya açıktı.
Romantizm yeteneklerini gösterme sırası şimdi Liz’deydi.
Savaş başlasın… Ateş!
“Ben kaybedeceğimi bile bile cepheye yürüyordum.
Silahlarım onunkiler kadar iyi değildi. Savaşa 1-0 yenik başlamış olmanın
zayıflığı ve yorgunluğu içindeydim; ama bunların hiçbirini bilmiyordum.
Keşke birileri beni uyarmış olsaydı.”



Kitabın adı           : Sen Benimsin
Orijinal adı          : Protecting What's His
Yazarı                   : Tessa Bailey
Seri / Sıralaması  : Line of Duty #1
Çevirmen             : Pınar Polat
Yayınevi               : Nemesis
Sayfa sayısı           : 352

Kitabın tanıtım yazısı:

Derek Tyler, oldukça başarılı bir komiserdir. Fakat mesleği
artık neredeyse tüm hayatını ele geçirmiştir. Öyle ki, 
karşısındaki daireye yeni taşınan Ginger Peet’ten etkilendiği anda, onun bütün kişisel bilgilerine ulaşabileceği bir araştırma yapar; 
o güne kadar aldığı trafik cezaları da dahil…

Ginger, kız kardeşiyle birlikte uzak bir şehirden Chicago’ya taşınmıştır ve yeni bir hayat kurmaya çalışmaktadır. 
İhtiyacı olan son şeyse, tam karşı dairesinde oturan çekici, 
yakışıklı ve meraklı bir komiserdir.
Sıkı durun, burası karışacak!


Kitabın adı           : Teslimiyet
Orijinal adı          :  Losing Control
Yazarı                   : Nina Croft
Seri / Sıralaması  : Babysitting a Billionaire #1
Çevirmen             : Ezgi Yüksel
Yayınevi               : Nemesis
Sayfa sayısı           : 320

Kitabın tanıtım yazısı:

Jake, büyük bir şirketin patronudur. 
Her zaman yoğun olan iş programı ve özel yaşamı, 
onu bir tek şeyi düşünmekten alıkoyamamıştır: 
Kalbinin en gizli köşesinde sakladığı Kim’i…

Kim, kocasından boşandıktan sonra yaşama gücünü tamamen kaybetmiş bir halde neredeyse çökmüşken, Jake onu bulur. Kim’in yeniden ayağa kalkması için ne gerekiyorsa yapmaya kararlıdır.
Kendi şirketinde çalışmaya başlaması için ona bir iş ayarlamayı teklif eder ancak Kim, torpilli bir pozisyondan işe girmeyi kabul etmez. Bunun üzerine Jake onu en azından resepsiyonist olarak çalışması için ikna eder. O an Jake için en önemli olan şey, bir şekilde Kim’in yakınlarında olmaktır. Artık onu koruyup kollayabilecek ve yaşamından haberdar olacaktır.

Kim için yaşadığı onca şeyden sonra 
kalbini bir kez daha birine teslim etmek imkânsızdır.

Jake ise Kim’i kendine saklamanın bir yolunu bulmaya kararlıdır. 
Bu defa, onun başkasına gitmesine izin vermeyecektir.


1 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın