27 Eylül 2015 Pazar

0 Wendy Higgisn - Tatlı Hesaplaşma ( The Sweet Trilogy #3 )


~~~
"Cehennem Dükleri tarafından bir zayıflık olarak görülen, hayatın özü olan sevgi...
Sevginin perçinleyici gücünden Düklerin haberi bile yoktu."
~~~

Veee The Sweet Üçlemesinin son kitabı Tatlı Hesaplaşma ile kitap okurları sevindirecek şekilde bitiyor. Goodreads'ten falan baktığınızda seriye ait bir kitap daha görünüyor, "Sweet Temptation" adında.Bu kitap Kaidan Rowe'un Ana ile tanışmadan öncesini konu alıyor diye biliyorum dolayısıyla seriden bağımsız olarak da düşünülebilinir. Yani bu kitabın devamı değil :) Seri bu kitapla bitiyor =)

Pek okumadığım bir tür olmasına rağmen bunun gibi birkaç seriyle Paranormal Romans türüne inanılmaz merak saldım. Hepsi de bunun gibi güzel bitiyor ve aksiyon, hareket, heyecan ve aşk içerikli olunca insan okumadan da edemiyor.

21 Eylül 2015 Pazartesi

2 Carleonis Canan A. Düzgan - Belalı Korumam


Beni kendine çeken bir kitaptı Belalı Korumam. İtiraf ediyorum kapağının da bunda oldukça payı var hani ;)

Canan A Düzgan, wattpad yazarlarından biri. Akıcı ve ilgi çekici bir kalemi olduğu bir gerçek. Kitabın konusu ve kurgunun olay döngüsünü de çok güzel ele almış. Tabi ki eksikleri vardı bence ama yine de birçok yazardan bir tık daha iyi olduğunu düşünüyorum.

Belalı Korumam, asi güzel Selin'in büyükbabasının isteğini yerine getirmeyip koruma teklifini reddedince her şeyi bırakıp yurt dışına çıkıyor. Amacı orada yeni bir hayat kurmaktır ama hayatın Selin'e daha büyük sürprizleri vardır. Ansızın kaçırılıp bir eve tıkılmak gibi... hem de oldukça yakışıklı ve seksi bir adam tarafından...

19 Eylül 2015 Cumartesi

2 Raine Miller - Aç Gözlerini [ Blackstone Serisi #3 ]


~~~*~~~
Gittiği her yerde kalbimi de beraberinde götürüyordu. 
Kalbim onun ellerindeydi. 
~~~*~~~

Blockstone Serisinin 3. kitabında da olaylar durdurak bilmeden devam ediyor. 2. kitapta bıraktığımız yerden başlıyor olaylar ve Ethan & Brynne'ın aşkı da soluksuz, tutkulu devam ediyor. Brynne'ın hayatını tehdit edenlerin bu kitapta kim olduğu açığa çıkıyor ama işte o ama... oldukça şaşırtıcı diyebilirim.

Direk yoruma daldım gidiyorum. Kısa bir bilgi vereyim size ben ondan sonra kaldığım yerden devam edeyim.

Blackstone Serisi, 4 kitaptan oluşan aşk romanı serisi. Tabi içerisinde erotizm de var bunu söyleyeyim sonra uyarmadınız demeyin. İlk kitap Çırılçıplak, 2.kitap Senin İçin ve Aç Gözlerini de serinin 3. kitabı. Okumak isteyenler sırasıyla okumalı çünkü kitaplar birbirinin devamı niteliğinde. Aşk, tutku, heyecan ve biraz adrenalin içeriği var.

18 Eylül 2015 Cuma

4 İlle Kitap 3. Yaş Çekilişi Kazananları


Uzunca bir süre geçti sanki yarışmanın bitişinin ardından ancak daha yeni açıklama fırsatı buluyorum :)

Arkadaşlar bazı arkadaşlar facebook, twitter vs kullanılmadığını söyle ve onların da çekilişe katılma haklarını elinden almamak için sadece blogumuzun takipçisi olmanızı çekilişe katılma hakkı kazanmak için yeterli olmasına karar vererek katılan herkesi listeye yazdım. Ancak paylaşımlar tabi ki ekstra hak kazandırdı ve isimleriniz listeye daha fazla yazdım.

Bu durumda çekilişi küçük kağıtlara yazarak ve henüz 8 yaşındaki kuzenimin karıştırıp çekmesini sağlayarak kazananları açıkladık. Yani kazananlar 8 yaşındaki kuzenimin parmaklarının karar verdiği kişiler oldu :)

16 Eylül 2015 Çarşamba

1 Aleatha Romig - Tutku Oyunları ( Consequences #1 )


~~~*~~~
Kişiyi başarılı kılan koşullar değildir. Kişinin o koşullara nasıl teki verdiğidir.
~~~*~~~

Yok artık! Yuh yani... nasıl yaaa.... Nee??? Cidden mi???

Eee devamı nerede? Son mu? Sıradaki kitap hani...

Tarzında tepkilere sebep olan bir sonu var kitabı... yoruma kitabın sonuyla başladımsa düşünün artık nasıl şaşırtıcı bir sonu olduğunu.

Aleatha Romig'in Consequences Serisinin ilk kitabı aynı zamanda yazarın ülkemizde yayınlanan ilk kitabı Tutku Oyunları, her ne kadar aşk romanı -romance- kategorisinde yer alsa da türle pek alakası olmadığını söyleyebilirim. Daha çok gizem biraz gerilim, şiddet içerdiği bir gerçek. Kategorilendirilmesinde cinselliğinde olduğu gözlemleniyor ama o kısım yok denecek kadar az çünkü cinsellik kitapta önemli bir nokta değil. Önemli ve üstünde durulan kısım anlatılanın altındakiler... ve sonundaki gerçekler...

11 Eylül 2015 Cuma

2 Nehir Erdem - Huysuz ve Ruhsuz


Bu kitap, kendi kendimi "neden şimdiye kadar Nehir Erdem okumadım" diye sorgulamama neden oldu. İnadına Aşk'tan birkaç bölüm izledikten sonra senaryoyu bu kadar eğlenceli yazan birinin kitabı da okuru tatmin edici olur diye düşünerek başladım kitaba. Tam olarak beklediğimi buldum!

Nehir Erdem'in ilk okuduğum kitabıydı ve diğer kitaplarını da alıp okuma isteği ile doldurdu beni!

Kitabın konusunu kısaca anlatmak gerekirse; Doğa mezun olduktan sonra iş görüşmesi için Korkut Kardeşler İnşaat A.Ş. (doğru yazdım sanırım :))  gidiyor ancak işler beklediği gibi gitmiyor. Tesadüfi olarak büyük patronun yani Yağız'ın kapısının önünden geçerken onun iş arkadaşı ile konuşmaları sırasında kendisi ile ilgili olduğunu anlayan Doğa hakkında söylenenleri yediremeyerek bir anlık sinirle içeri dalıyor. İşte o anda... BOM!

5 Eylül 2015 Cumartesi

0 Paula Weston - Sis (The Refaim #2)


Bu seriye bayılıyorum.... fantastik olup da kurgusuna, olay döngüsüne bu kadar beni hayran bırakan serileri çok azdır ve bu seri o kategoride yer alıyor.

Paula Weston'un The Refaim Serisinin 2. kitabı Sis yayınlandı. İlk kitabı Gölgeler'de yarım kalan hikaye bu kitapta durdurak bilmeden devam ediyor.

İlk kitabın sonlarına doğru, Gaby kardeşi Jude'un yaşadığını düşünüyor ve onu bulmayı amaçlıyordu.  Bu kitapta da amacı yine Jude'u bulmak, yaşayıp yaşamadığını bilmiyor ama bir umuda sarılıp onu bulmayı istiyor. Her daim yanında olan Rafa ile ilk kitabın adrenalin yüklü sayfalarından geriye kalanları toparlamayı bu kitapta tamamlayıp yeni olaylara dalıyorlar. Daha da kötüsü onları zayıf düşürecek bir şeyin İblislerin eline geçtiklerini öğreniyorlar. Yeni planlar yapmak, yeni ittifaklar kurmak zorundalar... ve belki iblislere karşı büyük bir savaşa girmek zorunda... üstelik hatırlamadığı geçmişindeki güçlü yenilmez Gaby değilken...

2 Eylül 2015 Çarşamba

2 Kitap Tanıtımları

Kitabın adı    : Sonuna Kadar
Orijinal adı   : All the Way
Yazarı           :  Jennifer Probst
Çevirmen      : Yaprak Yılmaz
Yayınevi        : Nemesis Kitap
Sayfa sayısı    : 336

Tanıtım yazısı:

Ailenize ait İtalyan restoranının işleri çok kötü ve siz her şeyi düzeltmek için işin başına geçtiniz.

Çalışanları idare etmek çok zor çünkü hepsi ya akraba ya da eski bir tanıdık.

Garsonluk yapan kardeşiniz kız arkadaşıyla görüşmek için sürekli işi savsaklıyor.
Barmense sigara tiryakisi. Durmadan sigara molası verip barı boş bırakıyor.
Hepsinin yerine çalışmak ve müşterileri memnun etmek zorundasınız.
Yine de şefin açığını kapatmanız çok zor. Zaten o da karısıyla kavga etmiş ve sinir bozukluğundan bütün yemeklerin baharatını ve tuzunu fazla kaçırıyor. O kadar fazla kaçırıyor ki, müşteriler durmadan su sipariş ediyorlar.
Boş masalardan birine bir kadın ve bir adam oturuyor. Kardeşiniz ortalarda olmadığı için masanın siparişini almaya gidiyorsunuz. O anda, üç yıl önce, sadece size aşık olduğu ve siz sorumluluk istemediğiniz için terk ettiğiniz kadınla göz göze geliyorsunuz. Üstelik karşısında oturan kıl kuyrukla da sevgili gibi görünüyor.
İşte size Gavin Luciano’nun hikâyesi. Ama bu hikâyeye biraz acı katabiliriz. Gavin’in karşısında bulduğu kadın, yani Miranda Storme, son yılların en beğenilen restoran eleştirmeni. O akşam şefin bol baharatlı spesiyalini yedikten sonra içinde yeninden alevlenmeye başlayacak olan terk ediliş acısı bütünüyle gerçek. 
Bu gerçek de onun ilham kaynağı. 
Alacağı intikam için. 

Sonuna kadar… 





Kitabın adı    : Ölüm Bizi Ayırana Kadar
Orijinal adı   : The J.M. Barrie Ladies' Swimming Society
Yazarı           :  Barbara J. Zitwer
Çevirmen      : Eda Tevrizci
Yayınevi        : Nemesis Kitap
Sayfa sayısı    : 400

Tanıtım yazısı:

Joey, iş için Amerika’dan İngiltere’ye gelmiştir. Son dönemlerde epey kötü gitmiş özel hayatı yüzünden, evinden uzakta olacağı bu dönemi, kafasını toplamak için de kullanmaya kararlıdır. Kaldığı evin kapı komşusu olan Ian ve kızı Lily ile tanışır. Sadece baba ve kızdan oluşan bu aile, hayatına tahmin etmeyeceği bir şekilde dahil olmuştur ve aralarındaki ilişki gittikçe güçlenmeye başlar. Ian, Joey’in hayatında gördüğü en farklı ve dingin erkektir. Ve bu dinginlik, geçmişte yaşadıklarından ileri gelmektedir.

Evinin yakınlarında koşuya çıktığı bir gün Joey, saklı kalmış bir göl keşfeder. Kışları buz tutan bu göl, beş kadının sığınağıdır adeta. Her gün gölün buz gibi sularında yüzmek için buluşan beş eski dost… Joey’i de aralarına davet ederler. Onlarla birlikte gölün soğuk sularında yüzmeye başlayan Joey, bu kadınlardan hayatla ilgili her gün yeni bir şey öğrenir. Ağızlarından çıkan her cümleden bilgelik akan bu kadınlar, Joey’i, hem kendini hem de Ian’ı anlayabileceği bir yola sokarlar. Ancak hayatta geri dönüşü olmayan bazı yollar vardır. Anlamak gibi… İnsan bir kez anladığında, bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.





Kitabın adı    : Gözde Bekar
Orijinal adı   : Rules of Negotiation
Seri Bilgisi    :  Bencher Family #1
Yazarı           :  Inara Scott
Çevirmen      : Defne Ege Taylan
Yayınevi        : Nemesis Kitap
Sayfa sayısı    : 320

Tanıtım yazısı:

New York’lu kadınların hayallerini süsleyen gözde bekâr Brit Bencher’ı herkes Öldüren Cazibe diye bilir. O bekletilemez, reddedilemez, istediği şeyi alması için neyi istediğini işaret etmesi yeterlidir.

Ancak madalyonun öbür yüzünde, ailesine son derece düşkün, şefkat dolu bir adam vardır. Özellikle söz konusu şey kız kardeşi olduğunda akan sular durur. Yaşadığı kötü günler nedeniyle büyük bir depresyon geçiren kız kardeşinin tek kurtuluş yolu, hiç kimsenin ulaşamadığı bir adamla görüşüp yıllarca üzerinde çalıştığı projeyi ona anlatmasıdır. Bu onu yeniden hayata döndürebilecek tek yoldur ancak Brit tüm şöhretine rağmen bu adama ulaşamayan insanlar arasındadır.

Sonunda bir yol bulur. Gizemli adamla görüşebilen tek kişi gibi görünen avukatına ulaşır. Tori Anderson. Doğrudan o adama ulaşmak istediğini söylese asla yardımcı olmayacak olan Tori’yi baştan çıkarmaya, böylece duygularını kullanarak ondan istediğini almaya karar verir. Ne de olsa o Öldüren Cazibe’dir. New York’lu modeller, kapak kızları, hatta neredeyse tüm kadınlar onun peşinden koşarken, Tori gibi bir avukatın ona hayır demesi mümkün değildir.

Öyle değil mi?





Kitabın adı    : Kuzey Masalı
Yazarı           :  Zeliha Eren
Yayınevi        : Ephesus Yayınları


Tanıtım yazısı:

Konuşmaktan çok homurdanarak iletişim kuran, Bilişim İstihbarat Servisi'nin yakışıklı ve sert ajanı Kuzey Karaarslan, dünyayı birbirine katan özel bir anahtarın zeki, başk belası ve kızıl kafalı sahibi olan Masal Kılıç ile karşılaştığında başına gelen ilk şey, pembe iç çamaşırlarıydı. 

Bunun sadece bir başlangıç olduğunu anlaması ise hiç uzun sürmedi. 

Kuzey, hayatı boyunca eline pers gülü renginde oje almamıştı. Bir dakika! Kuzey eline hiç almamıştı ki! Ta ki renklerin kitabını yazan, sakar bir belaya kalbini kaptırana dek...

Erkek türüyle sınırlı kalmayıo, son model arabalardan bile kıskandığı Masal için cayır cayır yanarken, dünyayı kurtarmak o kadar da kolay değildi. "Operasyonun kilit ismi Masal da onunla aynı kulvarda koşuyordu. Çünkü Kuzey etrafındayken, dibi tutan yemekten farkı kalmıyordu.

İki zıt kutubun sıfırlı ve birli hikayesiyle, bişim dünyasına aşk oldu bir yolculuk yapacaksınız.

Kemerlerinizi bağlamayı unutmayın!


Tavsiye: Sakin olmadan okuyun!





Kitabın adı    : The 100 Eve Dönüş
Orijinal adı   : Homecoming
Seri Bilgisi    :  The Hundred #3
Yazarı           :  Kass Morgan
Çevirmen      : Selen Ak
Yayınevi        : Go Kitap
Sayfa sayısı    : 328

Tanıtım yazısı:

İNSANOĞLU EVE DÖNÜYOR
100 ekibi Dünya’ya inişlerinden haftalar sonra nihayet bir düzen kurmayı başarmıştır ama Kolonicileri taşıyan yeni iniş gemilerinin Dünya’ya gelmesiyle birlikte, hassas dengeler yavaş yavaş bozulmaya başlayacaktır.
Dünya’ya acil iniş yapan Koloniciler arasındaki GLASS yeni bir başlangıç umuduyla geldiği bu gezegende, hayallerindekinden çok farklı gerçeklerle karşı karşıya kalacaktır. Yaralı Koloniciler için canla başla çalışan CLARKE’ın aklında tek bir şey vardır: Dünya’da bir yerde yaşama ihtimali olan anne ve babasını bulmak. Wells, Yardımcı Şansölye ve muhafızlarının gelişiyle sarsılan otoritesini korumaya çalışırken Bellamy geride bıraktığını sandığı suçuyla yüzleşmekle kaçıp gitmek arasında bir seçim yapmak zorunda kalacaktır. 100 ekibi ya Dünya’da buldukları özgürlükleri için mücadele edecek ya da sahip oldukları her şeyi ve sevdikleri herkesi kaybedecektir.




Kitabın adı    : Bensen O? Bizsiz Onlar...
Yazarı           :  Celalettin Baylan
Yayınevi        : İkinci AdamYayınları
Sayfa sayısı    : 142

Tanıtım yazısı:

"Sanki bin yıllık bir uykudan uyanır gibi Nüksel. Üzerinde bin ton ağırlığında bir beton yığını var da hareket edemiyor. Karabasan gelir de sesini çıkaramazsın, elini kaldıramazsın ya aynen öyle. Gözlerini açmaya dermanı yok. Aslında gözleri açık, göremiyor, farkında değil. Şimdi yavaş yavaş bir şeyler değişmeye başladı. Vücudunda dolaşan kan sanki azgın ırmaklar gibi şimdi, her tarafına hücum ediyor. Önce kalbinin güm güm attığını hissetti kulakları uğuldayarak. Sonra o uğultu boğuk bir sese dönüştü. "Nuol, Nuel…" gibi sesler duydu, sonra bir ışık belirdi. Işığını engelleyen bir silüet gördü. Görüntü yavaş yavaş netleşti. Sesler de "Nuel"den "Nüksel"e evrildi. Kollarında gücü hissettiği anda karşısındakinin boğazına sarıldı."

O kadar da ilgilendiriyor mu gerçekten ölümden sonrası?
Belki de aslolan yalnızca aldığın nefes,
Ruh koca bir tümör olabilir mi bedene yerleşmiş, habis?
Önemsediğin tam mı yaşamak?
Yoksa sadece yaşamak mı?
Var olmak mı?
Hiç düşündün mü ne hissederdin bacakların olsa eksik?
Ciğerlerin çekemese çam kokusunu içine nefes nefes,
Kalpteki mi acıtır, yoksa koldaki mi, kırık?
Ruh çıkığı hastalığına hiç yakalandın mı?
Belki başka bir ten seni iyileştirecek,
Başka bir el tenine değecek,
Bir başka, bir nefis.
Ruhuna okuyacak,
Anladın mı?





Kitabın adı    : Lola ve Komşu Çocuk
Orijinal adı   : Lola and the Boy Next Door
Seri Bilgisi    :  Anna and the French Kisses #2
Yazarı           :  Stephanie Perkins
Çevirmen      : Aslı Tümerkan
Yayınevi        : Yabancı Yayınları
Sayfa sayısı    : 320


Tanıtım yazısı:

Lola ve Komşu Çocuk, hem tatlı bir aşk hem gerçekçi bir dostluk hem de John Green ve Rainbow Rowell sevenlerin zevkle kucak açacağı bir kendini bulma hikâyesi.

Geçmişinde kalan çocuk, gelecekteki aşkı olabilir mi? Henüz kendini geliştirme aşamasındaki tasarımcı Lola Nolan modaya inanmıyordu... O, kostümlere inanıyordu. Kıyafet ne kadar parıltılı, eğlenceli ve farklı, yani etkileyiciyse o kadar iyiydi. Ve Lola'nın hayatı, özellikle de seksi rockçı erkek arkadaşı varken mükemmele gayet yakındı. Ta ki Bell ikizleri olarak da bilinen Calliope ve Cricket mahalleye tekrar taşınıp Lola'nın derinlere gömdüğünü düşündüğü acı verici geçmişini günyüzüne çıkarana kadar.

?"Stephanie Perkins bizim neslimizin Jane Austen'ı. Hikâyeleri kısa sürede unutamayacağınız kadar büyüleyici.
-Tahereh Mafi, Bana Dokunma romanının çoksatan yazarı-

"Büyülü… Âşık olmanın nasıl bir şey olduğunu gerçek anlamda hatırlatıyor." 
- Cassandra Clare, New York Times çoksatan yazarı-

"Zekice diyaloglar, taptaze karakterler ve bir sürü yakıcı temas... Sarah Dessen hayranları, aşk ve gerçekliği incelikle birleştiren Stephanie Perkins'i zevkle okuyacaklar."
-Kirkus Reviews-

"Perkins, insanların farklılıklarını kabullenmenin ancak aşk ile mümkün olduğunu son derece iyi bir şekilde gösteriyor." 
-Booklist-

"Zekice kurgulanmış diyaloglar ve seksi bir romantizm... Lola'nın fazlasıyla mütevazı espri anlayışı ve Perkins'in, onun gelgitli duygularını yazmaktaki becerisi birleşince ortaya elinizden bırakamayacağınız bir kitap çıkıyor." 
--Publishers Weekly-

"Çok modern, çok eğlenceli ve tartışılacak sorularla dolu." 
-Romantic Times Book Reviews-