30 Aralık 2015 Çarşamba

0 Laurie Halse Anderson - Konuş Benimle


~~*~~
"Hiçbir şey söylememek daha kolaydı.
Çeneni kapat, dudaklarını mühürle, sesini kes!"
~~*~~

2015 yılının son kitap yorumu ile karşınızdayımmm :) Go Kitap'tan çıkan Konuş Benimle kitabı yılın son okunan kitabı oldu :) aslında son okunan değil ama yorumu son yazılan oldu =)

Oldukça ilginç konusu olmasının yanında kitabın başında "Dinle" bölümünde yazanlar tüyler ürperticiydi... her şeyi bir kenara bırakırsak... yazarın ulaştığı sonuç ve elde ettiği susmama çağrısı takdire şayandı! Bütün bunların yanında kitabın konusunun da günümüzde oldukça yaşanan bir şey olmasının yanı sıra bir çok kızımızın utanıp susması ise... tam bir dünya gerçeği dedirtti.

20 Aralık 2015 Pazar

1 Tarryn Fisher - Siyah Damar


~~~*~~~
Gerçek akıl içindir. 
Yalanlar ise kalp için.
O yüzden, bence yalanlarla devam edelim.
~~~*~~~

Tarryn Fisher, klişe olmanın dışında bir kalemi olan bir yazardı hep gözümde. Onun okumuş olduğum Fırsatçı, Tehlikeli Kızıl ve Hırsız kitaplarından sonra aykırı ve sürükleyici kalemini sevmiş, çıkan kitaplarını okumadan alabileceğimi düşünmüştüm. Ancak... bu kitabıyla... bu düşüncemi tereddütte bıraktı diyebilirim.

Aslında kitap güzel başlamıştı. Senna kaçırılmış, nerede olduğunun tereddütü ile evde dolanırken eski bir tanıdığına denk gelmiş, o adamla olan geçmişine dönük olaylar ve şimdi yaşadığı hapis hayatı ile ilgili güzel başlamıştı ama çok fazla durağandı. Beni sıktı... akıcılık yoktu..

18 Aralık 2015 Cuma

0 R. K. Lilley - Yorgun Hayaller (Tristan & Danika #1)


Favori yazarlarımdan biri olan R. K. lilley'in yeni serisi... aslında kitaptaki karakterleri Uçuşta (Up in the Air) Serisinden tanıdığımız karakterler. Çok olmasa da ara kendilerini gösteren karakterlerden Tristan ve Danika'nın hikayesi...

Yazarın kalemini sevdiğimden bahsetmiyorum çünkü dört kitaplık serisini bitirip yeni serisini okumaya başladıysam anlamışsınızdır ki seviyorum bu yazarı :) ama Uçuşta Serisi'ndeki gibi yine akıcı, aşk dolu bu sefer biraz müzik grubu dokunuşları olan erotizm dolu bir kitaptı.

15 Aralık 2015 Salı

2 Amy Engel - Devrimin Kızı (The Book of Ivy #2)


~~*~~ 
"Birçok açıdan,çitin dışına çıkarıldığım zamana göre daha güçlüydüm. Ama kalbim ürkekleşmişti, sürekli kendini ölümcül bir darbeden korumaya çalışıyordu. Artık burada hayatta kalabileceğimi biliyordum. Esas soru, gerçekten yaşayabilecek gücümün olup olmadığıydı."
~~*~~ 

Kurucunun Kızı ile başlayan macera kelimenin tam anlamıyla Devrimin Kızı ile devam ediyor!

Bu kitabı ilk kitaptan daha çok sevdiğimi söylemeliyim, ilk kitap tam bir başlangıç kitabıydı ancak bu... heyecanla okunacak ve tam anlamıyla hayat savaşına tanıklık edilecek şekilde kurgulanmıştı.

Kurucunun Kızı kitabında -okuyan bilir- Ivy, çitin dışına atılmıştı ve kitap öyle bitmişti. Devrimin Kızı'nda ise, Ivy'nin çitin dışındaki hayatını, yaşama savaşını konu alıyor. Ivy, çitin dışında... kimsesiz, tek başına... son baharın verdiği serinliğin yavaş yavaş yerini kışa bırakırken kendine barınacak bir yer arama ve karnını doyurma arayışı içerisinde... yaralı... hayal kırıklığına uğramış... kalbi kırık... aldaılmış... darmadağın bir ruh hali içerisinde olmasına rağmen güçlü durmaya çalışarak kendine yeniden başlama şansı veriyor...

13 Aralık 2015 Pazar

0 Özge Erkin ile Röportajımız


Merhabalar, sorularıma başlamadan önce yeni kitabınız hayırlı olsun, gerçi neredeyse bir ay oldu yanılmıyorsam çıkalı ama dilerim bol bol satışlı olur.  Her iki kitabınızı okumuş bir blogger olarak yeni kitaplarınızı beklemedeyim bilginiz olsun.

Sorularım başlıyorum, baştaki sorular klişe sorular olacak ama sizi hem tanımayanlara tanıtmak hem de yazar kimliğinizin haricinde Özge Erkin kimdir öğrenmek istiyoruz.

İlleKitapBlogu:  Bize kendinizden bahseder misiniz? Özge Erkin nasıl biri? Ne yer ne içer? Ne yapmaktan hoşlanır? Neler okur, ne tür yazmayı sever (bunu ben iki romandan keşfettim ama bilmeyenler için olsun cevap;)) Gezmeyi mi yazmayı mı yoksa okumayı mı daha çok sever?

Özge Erkin: Öncelikle Merhaba. İnsanın kendisini anlatması en zoru sanırım. Kolay yoldan başlayayım. 32 yaşındayım evliyim ve bir kızım var. Kendimi bildim bileli okumak hayatımın bir parçası oldu. Onun dışında yabancı dizileri takip etmeyi severim . Eski bir yelkenci olduğum için denize aşık biriyim. Masum Koza'daki Poyraz karakterinin bu aşkı benden geliyor. Siyasi olmamak kaydıyla her şeyi okuyabilirim. Ama son zamanlarda popüler tüm kitapları okumaya çalışıyorum. Gezmeyi çok sevdiğim söylenemez. Okumak ilk başta geliyor benim için. Yazmak ise büyük mutluluk.


İlleKitapBlogu: Yazmaya nasıl başladınız? Birden ilham geldi bunu kaleme mi aldınız yoksa birileri mi teşvik etti sizi? 

Özge Erkin: Bu garip bir hikaye aslında. 9 yıl evvel kızıma hamileydim ve çok zor bir hamilelik dönemi geçiriyordum .Dışarı çıkıp kitap alabilecek durumda bile değildim. Ve okuyamadığım için çok mutsuzdum . Birden bire okuyacak bir şey bulamadım madem ben yazayım dedim.  Ve Ebedi Yansıma adlı hikayemi yazmaya başladım. Yayınlanan kitaplarımın aksine fantastik bir hikaye. Benim için her zaman özel olarak kalacaktır. Daha sonra yazmaktan kopamadım.

10 Aralık 2015 Perşembe

1 Özge Erkin - Destan (Racon #1) // Okuma Etkinliği


~~*~~ 
"Ey can!
Sev beni dersin her adımında
Bilemezsin kalbimdeki yaradan kırmızıdır ellerim..."
~~*~~ 


Devran Yaman... Nam-ı Diyar Destan!!!.

Bu adama bu kitaptan başkası yakışmazdı... ki bir yazarda bir karaktere anca bu kadar yakışan bir kitap yazardı zaten...

Özge Erkin'in kalemiyle Masum Koza kitabıyla tanışmış ve beğenmiştim. Konuyu kurgulama biçimi, şiirsel anlatımı, aksiyon, hareket ve romantizm ile harmanlanmasıyla gönlümü fethetti diyebilirim.
Masum Koza'da az çok kalemini tahmin etmiş ve beğenmiştim. Sonra Destan kitabıyla... bence yazar da kendini aşmış! :)

Ben ki şiirsel anlatımı sevmem romanlarda ama ben bile beğendim ki bu kitap şiirsel bir şekilde anlatılmasaydı yarım kalırdı diye düşünmeden edemiyorum.

6 Aralık 2015 Pazar

1 Jamie McGuire - Tatlı Yalan (The Maddox Brothers #2)


~~~*~~~
"Bir Maddox Erkeği severse, bu sonsuza kadardır.
Ama ya ilk aşkı siz değilseniz?"
~~~*~~~

İşte asıl mesele bu... Hep Maddox erkeklerinin ilk aşklarıyla olan maceralarını okuduk ve bu kitapta bir Maddox Erkeği'nin aşkı ikinci kez tatmasını okuyoruz. Aslında bu durumu şaşkınlık içerisinde okuyoruz demek daha doğru olur çünkü bizim lügatımızda bir Maddox Erkeği'nin 2. kez aşık olması yok normalde...

Ancak Thomas James Maddox bu tabuyu yıkıyor!

Jamie McGuire'nin kalemini sevdiğimi anlamışsınızdır, sonuçta kadının kaç tane kitabını okudum. Maddox Kardeşler (The Maddox Brothers) serisinin ilk kitabında Trent'i okuduktan sonra kitabın sonundaki sürpriz ile bu kitabı deli gibi beklemiştim. Çünkü Thomas... belki de diğer Maddox'lardan daha çok aşkı ve mutluluğu hak etti gözümde. Nihayetinde kitabı okuyup bir çırpıda bitirince anladım ki... Thomas kendine yakışanı buldu.. .evet ilkinde aşk ondan yana olmadı belki ama ikincisinde aşk... tam onun karakterine kalbine yakışır bir şekilde onu buldu!

Daha ne olsun :)

3 Aralık 2015 Perşembe

0 Şevval Işık - Benden Korkma


Bir Wattpad yazarlarından biri daha... Şevval Işık...

Çarpıcı kapağı ve adıyla açıkçası beklentilerim yükselmiş ve konusuyla da ilgimi çekmişti ancak bu da bana beklediğimi veremeyen yazarlardan biri oldu.

Profesyonel bir kalemi olmasını beklemiyordum ancak yine de bir kitap olmasının sonucunda bir okuru tatmin edecek ve okura istediklerini verebilecek, içeriğindeki duyguları okura hissettirebilecek bir kalem bekliyordum ne yazık ki beklediğimi bulamadım.

Başlangıçta iyiydi, bir cinayete tanık olan Alexis... katilin onun peşine düşmesi kaçırması falan... güzel girişti ama sonrasında ise... olmamıştı. Bir katil ne kadar karşısındakini korkutursa korkutsun asla işlediği cinayete tanık olan birini bırakın serbest bırakmayı yaşatmaz bile... ama hadi oldu da serbest bıraktı, ona aşık olması... arkadaş hangi ara aşk muhabbetine girdiniz... durun bir! Yavaş...