10 Şubat 2017 Cuma

2 Jennifer Royce - Esir Yürek (Asil Korsanlar #1)



~~~*~~~
Hiçbir şeyi sevme, değer verme, önemseme! 
O zaman acı çekmezsin!
~~~*~~~

Bir Jennifer Royce kaleminden harika bir kitabın daha sonuna gelen ben üzülsem mi yoksa elimde okunmamış bir kitabın daha olduğuna sevinsem mi bilemedim.

Biliyorsunuz ki kendileri bir Türk yazar olmasının yanında kendi kültürü olmamasına rağmen historical romance türünde kusursuz bir kurgu ile okurlarının karşısına çıkan bir yazar. İki kitabını okumuş olmama rağmen her ikisi de birbirinden güzeldi. Bayıldım! Bayılmakla kalmadım bitmiş olmasına rağmen her sayfasının sonradan bir daha üstünden geçtim.

Akıcı, merak uyandırıcı ve oldukça sürükleyici bir kurguya sahip olan kitap kölelikten başlayarak İngiliz asilliğine uzanan bir hikayeye ev sahipliği yapıyor.

~~~*~~~
"Bazen geçmiş geleceği şekillendirirken arkanı dönüp gidemezsin. Sıkı sıkıya sarılıp geleceğini oluşturmak için geçmişten yardım beklersin. Geçmişin kördüğümünü çözmeden geleceği dokuman mümkün değildir."
~~~*~~~

Kitabı  kısaca konusunu anlatmak gerekirse, küçük yaşlarda ailesi öldürülen ve sonrasında köle olarak satılan Fahit'in Mısır'da yaşayan Sagirah'ın babasının tarafından satın alınıp eve gelmesi ile başlıyor macera. Ayrin ile Fahid arasında geçmişlerinden gelen tanışıklığın sonrasında geçen yılların ardından genç bir adam olan Fahid ve genç bir kız olan Ayrin tekrar karşılaşmaları sonrasında aralarındaki kıvılcıma kayıtsız kalamıyorlar. Bu kıvılcım kendini gösterip aşka dönüşürken geçmişte küçük yüreklerinin birbirlerine tutunması geleceklerinde büyük bir aşka dönüşüyor. Ancak işler hiç de umulduğu gibi gitmiyor. Öncelikle önlerinde Ayrin ile evlenmek isteyen bir asil var ve bu adam pis işleri dolayısıyla Ayrin'i ve aileisni zor durumda bırakırken Fahid de ailesini öldüren adamı öğrenmenin ateşiyle yanıp tutuşuyor.

Soluksuz okunan macera, nefes kesen bir aşk ve sonsuz bir güvenle dolu bir ilişkiyi okurun önüne koyan Jennifer Royce, bir okuru kitabıyla tatmin etmeyi bilmenin yanı sıra okuru hayrete düşürecek detaylarla dolu bir kurgu yazmayı da başarmış bulunuyor.

~~~*~~~
"Hani sana kendimi hiçbir yere ait hissetmiyorum demiştim ya. Artık bir yer buldum ve orası her şeyimle ait olduğum yer. Yüreğimdeki yalnızlık sığınacağı bir yuva buldu."
~~~*~~~

Mısır'daki kölelikten İngiltere'nin asil sınıfına uzanan kurgu okumaktan sıkılmayacağınız ve  bayılacağınız bir hikaye olmuş.

Her ne kadar zaman zaman Fahid'e kızsam da şu kitapta kelimenin tam anlamıyla nefretimi kazanan tek insan Ayrin'in babası oldu. Erkek kardeşleri Derek ve Will ise... ben onlara aşık olup geliyorum diyeceğim şekildeydiler.

Ama en çok merak ettiğimde Sean ve Dante oldu. Onların bence eşsiz bir hikayesi var ve ben o hikayeleri hevesle ve merakla bekliyorum. Asil Korsanlar Serisinin ilk kitabı Esir Yürek ise diğer iki kitapları da Sean ve Dante'ye ait olacak diye düşünüyorum. :)

~~~*~~~
Önünde sonunda, nerede olursam olayın, hep sana döneceğim. Sen benim dünyamın merkezisin."
"Nerede olursan sol, seni bekleyeceğim."
~~~*~~~

Sevgili Jennifer Royce... lütfen bizi bekletmeden bir kitap daha çıkarın ve biz de kaleminizi özlemeden peş peşe sizi okuyarak mutlu mesut yaşayalım.

Şiddetle tavsiye edeceğim yazarlardan biri ve iki kitabını severek okudum 3. kitabı İntikamla Gelen de elimde ve kısa zamanda ona da başlayacağım. Size de tavsiye ederim okuyun. Seveceksiniz :)

Ayrıca kitap tasarımını çok beğendim, hele ki iç tasarımı çok güzeldi.  Mortane'nın tasarımlarına hayranlıkla bakıyorum. Tebrik ediyorum çok güzel iş çıkarıyorsunuz bu konuda.

~~~*~~~
"Olmadığını düşündüğüm bir yüreğe sahip olduğumu senin sayende fark ettim. Artık sana ait," diye fısıldarken elini tutup avucunu dudaklarına götürerek öptü.
"Avuçlarında."
Ayrin gözlerine dolan yaşların akmasına izin vererek elini tutan erkeksi elleri dudaklarına götürüp bastırdı. 
"Benim yüreğim de bu güçlü parmakların arasında. Ona iyi bak, tamam mı?"
"Ömrümün sonuna kadar."
~~~*~~~

Asil Korsanlar Serisi

  • Esir Yürek


Kitabın adı      : Esir Yürek
Yazarı              : Jennifer Royce
Seri bilgisi       : Asil Korsanlar #1
Yayınevi           : Mortena Yayınları
Sayfa sayısı      : 488

Kitabın tanıtım yazısı: 

Aynı kadere mahkûm olmaları bir tesadüf müydü?

Fahid, korsan gemilerinde köle olarak büyümüştür. Yaşadığı hayatın zorlukları genç adamı katı ve duygusuz birine çevirirken, aynı zamanda hayatta kalmayı da öğretmiştir. Fakat köle olarak satıldığı son ailenin küçük kızı Ayrin ile tanıştığında, unuttuğu tüm duygular yüreğinin derinliklerinden yüzeye çıkar.

Ta ki küçük kız kaçırılıp, kayıplara karışana kadar...

Ailesinde koparılıp, bir paşanın konağında cariye olmaya mahkûm edilen Ayrin, geçen yıllarda ne ailesinden ne de onu korumaya yemin etmiş altın gözlü devden tek bir haber almamıştır. Kaderini kabullenip, geleceğe dair tüm umutlarını yitirdiğini düşündüğü sırada, umut bir ışık gibi yeniden doğar. Genç kızın yıllar süren esaretinden sonra; Fahid, söz verdiği gibi onu bulmuştur.

Ta ki yaşamlarını şekillendiren taşlar yerinden oynaya kadar...

****

Köle olarak korsan gemilerinde büyümüş sıra dışı bir adam,

Aristokrat bir aileye mensupken, haydutlar tarafından kaçırılıp paşanın konağına cariye olarak satılan bir Leydi...

Ve Mısır çöllerinde başlayıp, İngiltere'ye uzanan eşsiz bir aşk hikâyesi...

2 yorum :

  1. çok çok teşekkür ederim canısım harika bir yorum olmuş yüreğine sağlık <3

    YanıtlaSil
  2. Jennifer royce bir tanedir yahu:)) Bu arada blogumda kitaplarını okuduğumuz erkek karakterlerle ilgili bir saval başlattım Bakalım kim galip olacak?? Muhakkak seni ve blogunun güzek takipçilerinide etkinliğime davet ediyorum:)) Bu da linki: http://birkitapolsam.blogspot.com.tr/2017/02/fantastik-karakterler-savas-kotu.html

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın