19 Ocak 2021 Salı

0 Yeni Kitaplarım - 2021

Kitap alışverişimin ilk kısmı geldi. Bu ay tam bir vurgun yaptığımı itiraf etmeliyim. :) 
 

Gelecek bir kargom daha var o da bugün yarın gelir diye düşünüyorum ama ben resim çekmişken paylaşımımı yapayım dedim. 

Kitaplarımı kitapsepeti.com adresinden aldım. Aslında genelde alışverişim kitapyurdu.com'dan yapıyorum ama Artemis Yayınları ve Ephesus Yayınları kitapları pek orada olmuyor durum böyle de olunca ben de kitapsepeti.com adresine yöneldim. Tabi pişman mıyım tabi ki  hayır. Değilim! Asla! Alışverişimden oldukça memnun kaldım çünkü hem hızlı temin edildi hem de hızlı bir şekilde geldi. 

Bir de 100 üzeri alışverişlerde kitap hediyesi vardı, ben de Uğultulu Tepeleri seçtim, lise öğrencisi olduğum dönemlerde okuduğum bir kitaptı ve tekrar okumayı isteyeceğim bir kitap olduğu için ve Martı Yayınları'nın World Romance Classic serisinin tamamlamak istediğim için tercihimi ondan yana kullandım. Onu da okumayı istiyorum. 

Neler aldığıma gelirsek; 

  • Emily Bronte - Uğultulu Tepeler
  • Alexandr Puşkin - Yüzbaşının Kızı
  • William Shakespeare - Othello 
  • Keith Donohue - Kukla Kapanı
  • Amanda Hocking - Seçim
  • J. J. Mcavoy - Acımasızlar
  • Mehtap Fırat - Uluslararası Bir Aşk Hikayesi

Benim kitapsepeti.com'dan aldığım kitaplar bunlar aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı beklemedeyim :) 





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın