13 Nisan 2021 Salı

0 Yeni Kitaplarım - Nisan 2021

Yeni kitaplarımla karşınızdayım :) Öncelikle kitap alışverişimi geçen ay yapmıştım normalde ama bu ay çıkan kitaplar olduğu için, ön siparişten kitap aldığım için ancak gelebildiler. 

Kitaplarımı kitap3665.com sitesinden aldım. Ön siparişle aldığım için güzel indirimi de yakaladığım için çok uyguna aldığımı düşünüyorum. 

Ephesus kitaplarının arasında sırf kargo ücretsiz olsun diye Sabahattin Ali kitapları eklediğimi itiraf etmeliyim. 

Ben Sabahattin Ali kitaplarında Yapı Kredi Yayınları'nı tercih ediyorum. Çünkü biliyorsunuz ki telif hakları bitince her yayınevi bunu fırsata çevirdi ve kendileri çıkardı. Onlarca yayınevinden birini seçmek benim için zor olmadı çünkü Yapı Kredi Yayınları bence bu konuda en iyileri ki zaten ilk çıkaran yayıncılardan kendileri de... Ben de ondan alıyorum. 

Her neyse eksiğim kaldı mı bilmiyorum ama bütün kitaplarını alacağım Sabattin Ali'nin bu yüzden yakın zamanlarda en azından bir kitabının yorumunu görebilirsiniz ;) 

Hatta bu ay Kuyucaklı Yusuf'u okumayı planlıyorum ;)

Neyse... :)


Neler aldığıma gelirsek; 

  • Sabahattin Ali - Kuyucaklı Yusuf
  • Sabahattin Ali - Sırça Köşk
  • Sabahattin Ali - İçimizdeki Köşk
  • Sabahattin Ali - Değirmen
  • Margaret  Rogerson - Dikenlerin Büyüsü 
  • Gamze Çelik - Amenta
  • Kerri Maniscalco - Ateş ve Kan


Okuduklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum.  :)

 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın