15 Nisan 2021 Perşembe

0 Yeni Kitaplarım - Nisan 2021

Asla almaktan vazgeçmiyorum ve en yazık ki aldığım hızda da okuyamıyorum. 

Evet, evet... ben yine kitap aldım ama ne yapayım çok güzel indirim yakaladım ve duramadım almam gerekiyordu. 

Öncelikle Pegasus setleri kitapyurdu.com da indirimde, ben de bir historical sever olarak kesinlikle kaçırmadan almalıydım ki bence oldukça da sabırla bekledim almadan ama sonunda dayanamadım ve aldım. 

Çıkmasını beklediğim kitaplar vardı onlar çıkınca da kaçırmadım. Bu arada Kan Tiyatrosu'nu da çok sevdiğim ve aynı zevki paylaştığım arkadaşım Halime'ye aldım. İnstagramdan @bircatlakokur olarak tanınıyor. Ona hediye edeceğim o kitabı :) 

Pişman mıyım? Tabi ki hayır! Bu söz konusu bile olamaz ;) 

Neler aldığıma gelirsek; 

  • Candace Camp - Aşk Hiç Bitmes
  • Candace Camp - Asi ve Güzel
  • Candace Camp - Söz Dİnlemez Kalbim
  • Candace Camp - Kalp Asla Unutmaz
  • Candace Camp - Aşk Engel Tanımaz
  • Sarah MacLean - Tehlikeli Düşler
  • Tuğba Atıcı Coşar - Tadında Aşk Var
  • Özden Biçgin - Kan Tiyatrosu
  • Brendan Kiely - Son Gerçek Aşk


Okuduklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum.  :)

 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın