1 Aralık 2021 Çarşamba

0 Neler Okudum - Kasım 2021

Bu ay benim için nedense çok verimsiz geçti... tam kendime geldim okuyacağım dediğim noktada hep bir şeyler çıktı ki bunun en büyük sonucu da son 1 haftadır hasta olmam... resmen okuyamadım bir de hasta yatağımda rahat okunur diye elime aldığım kitap da tam bir fiyasko çıkınca ayı ne yazık ki 6 kitapla bitirdim. 

Aslında bakılınca 6 kitap hiç fena değil ki bir dizi de bitirdim bunların yanında yine de dolu dolu geçmiş gibi görünebilir ama hiç öyle hissettirmedi bana ne yazık ki... bu ay resmen kendimi tatminsiz hissettim bitirdiğim sonucu göz önüne aldığımda. Sanırım Kasım ayının daha iyi olmasını ummuştum. Umarım Aralık ayı daha iyi olur diyeceğim ama ondan da beklentim yok... Yıllık hedefimi bile dolduramayacak gibiyim. Üzülerek bunu da itiraf ediyorum. 

Bir de her ay röportaj yapıyordum birkaç aydır bunu da boş verdim. Neden tembellik yaptığıma dair hiçbir fikrim yok... yavaş yavaş röportajlara da dönmem lazım artık. Aklımda birkaç yazar var üstelik ;) 

Neyse... ayımı nasıl geçirdiğimi şimdi size özetleyeyim ayrıca kitapların ve dizinin yorumu blogda yer alıyor. 



Neler okudum;

  • Puanım : 4/5      //   Victoria Alexander - Prensin Gelini
  • Puanım : 3/5      //   Sarah Hogle - Bir Elmanın İki Yarası
  • Puanım : 3.5/5   //   Erin Watt - Lekeli Taç
  • Puanım : 3.5/5   //   Leylah Attar - Kağıt Kuğu
  • Puanım : 4.5/5   //   Colleen Hoover - Bizimle Başladı Bizimle Bitti
  • Puanım : 2/5      //   Rosie Walsh - Bizi Ayıran Her Şey 



Neler izledim;



Bol kitaplı bir ay geçirmenizi dilerim :) 

 

 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın